וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרזומה הבעייתי של המנג'ר החדש אייל ברקוביץ'

27.5.2014 / 15:06

הוא תפס לאיציק זוהר בביצים, הורשע בתקיפה וסיפק פנתיאון של אמירות שערורייתיות - האירועים השנויים במחלוקת בעברו של אייל ברקוביץ', המנג'ר החדש של הפועל תל אביב. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ראש בראש: רובי ריבלין נגד פואד בן אליעזר - כמה עבדו בשנה האחרונה עבור הבוחרים שני המועמדים המובילים לנשיאות? שישה מועמדים הגישו את היום רשמית מועמדתם לנשיאות ליו"ר הכנסת. ריבלין ובן אליעזר נחשבים לבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר להיבחר. מהנוכחות במשכן ועד לכמות הצעות החוק שהגישו לשולחן הממשלה - כמה קשה הם עבדו למען הציבור? עמרי נחמיאס, הכתב הפוליטי של וואלה!, בדק והוא מביא את התוצאות המפתיעות.

המשטרה: "פרשת שחיתות מהגבוהות ביותר ישראל". עובדי נמל אשדוד מספרים על אווירה קשה לאחר מעצרם של 15 בעלי תפקידים בכירים בנמל בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים. הבכירים נעצרו הבוקר, אחרי שנה של חקירה סמויה. בין הנחקרים בפרשה גם בכיר בספורט ואיש עסקים. עובדי הנמל טוענים כי המעצרים נעשו על רק המאבק של ועד העובדים נגד הקמת נמל פרטי. "אין לנו יועצי תקשורת ומשרדי פרסום כדי שיראו את הצד שלנו.." אמר אחד העובדים לכתב וואלה! בדרום, יניר יגנה.

מבקר הספרות והשירה מנחם בן מנתח את שיריו החדשים של עמיר בניון: אחרי שהזדהה עם כמיהתו של גרגמל לאכילת דרדסים וירד על קישקשתא הקוצני, עמיר בניון מוסיף את מרקו ליצירותיו האחרונות. בזמן שרבים מרימים גבה על בחירתו לכתוב שירים על דמויות מעולם הילדים, מנחם בן הקשיב בתשומת לב, ניתח את הליריקה ודווקא יצא מוקסם.

התחזית: הלילה בהיר וחם, מחר בשעות הבוקר יתקרר. קיים סיכוי לאובך.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully