וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים איראנים צילמו מחווה לשיר happy - ונעצרו

21.5.2014 / 13:44

צעירים איראניים יצרו קליפ ללהיט של פארל וויליאמס, העלו את הסרטון ליוטיוב ונעצרו. מהדורת וואלה! הכינה להם מחווה חובקת עולם משלה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מה באמת קרה בביתוניא? סימני שאלה ר סביב הסרטון שמתעד לכאורה ירי של צה"ל בשני נערים פלסטינים. בצה"ל טוענים כי הצבא ירה כדורי גומי בלבד וכי לא ייתכן שהירי הגיע מכיוון עמדת הצבא. הפלסטינים וארגון זכויות האדם "בצלם" טוענים מנגד כי החיילים ירו אש חיה לעבר הנערים מתוך ג'יפ. האם מדובר חיסול מכוון של כוחות הביטחון או שהסרטון הוא מניפולציה פלסטינית שנועדה להשפיע על דעת הקהל בעולם?

השר סילבן שלום מוותר על הנשיאות: שר האנרגיה והמים הסיר היום את מועמדותו לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל, לאחר שלא הצליח לזכות בתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. פרישתו של סילבן שלום מהמרוץ לא תצמצם ככל הנראה את רשימת המועמדים - שמו של שר החוץ לשעבר דוד לוי עלה כמועמד פוטנציאלי.

מי הצית את רכבו של השופט? נאסר אבו טהא, שופט בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הופתע לפנות בוקר לגלות את רכבו עולה בלהבות. המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה, ביניהם חשד לנקמה של ארגוני פשיעה. כתב וואלה! בדרום יניר יגנה מעדכן.

פסטיבל "בתים מבפנים" מציג: חיטוט בפחי הזבל של התל אביבים. כמדי שנה מאפשר הפסטיבל הצצה לסלון, המטבח וחדר המיטות של דירות נחשקות בתל אביב. הפעם יוכלו המשתתפים להשתתף גם בסיור בניחוח אלטרנטיבית ולנבור בפחי הזבל של הדיירים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם מקומי.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully