וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגים ביום הנכבה: ירי צה"לי מכוון או פברוק פלסטיני?

21.5.2014 / 16:09

שני מפגינים פלסטינים נהרגו סמוך למעבר ביתוניא בסוף השבוע, ומאז קיימת מלחמת גרסאות בין הפלסטינים וארגוני זכויות האדם לבין צה"ל. תחקיר וואלה! חדשות בוחן את תיעוד האירוע - ומנסה להכריע

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

השר סילבן שלום מוותר על הנשיאות: שר האנרגיה והמים הסיר היום את מועמדותו לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל, לאחר שלא הצליח לזכות בתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. פרישתו של סילבן שלום מהמרוץ לא תצמצם ככל הנראה את רשימת המועמדים - שמו של שר החוץ לשעבר דוד לוי עלה כמועמד פוטנציאלי.

מי הצית את רכבו של השופט? נאסר אבו טהא, שופט בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הופתע לפנות בוקר לגלות את רכבו עולה בלהבות. המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה, ביניהם חשד לנקמה של ארגוני פשיעה. כתב וואלה! בדרום יניר יגנה מעדכן.

איראן אומרת לא ל - happy: שישה צעירים איראנים צילמו קליפ מחווה ללהיט של פארל ויליאמס, בו רוקדים גברים ונשים ללא רעלה ברחובות טהרן. הצעירים העלו את הסרטון לרשת ונעצרו ע"י המשטרה. מהדורת וואלה! מפרגנת להם בקליפ חובק עולם.

פסטיבל "בתים מבפנים" מציג: חיטוט בפחי הזבל של התל אביבים. כמדי שנה מאפשר הפסטיבל הצצה לסלון, המטבח וחדר המיטות של דירות נחשקות בתל אביב. הפעם יוכלו המשתתפים להשתתף גם בסיור בניחוח אלטרנטיבית ולנבור בפחי הזבל של הדיירים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully