וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוויחה הכי גדולה מהגביע של מכבי תל אביב

20.5.2014 / 14:55

הזוכה הגדולה בפיינל פור היא החברה שמייצרת את קפסולות "נורופן", שהימרה על מאמן מכבי דיוויד בלאט כפרזנטור עוד לפני שהפך לגיבור-על. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: המפה החדשה של מצלמות המהירות והרמזורים בכבישים. מתחילת השנה הוצבו עוד 16 מצלמות חדשות, רובן דווקא בערי המרכז ולא בכבישים בינעירוניים. באיזה צומת או כביש עלולים לצלם אתכם? מהדורת וואלה! חדשות ממפה עבורכם את המצלמות שאי אפשר למצוא בווייז.

ל"ג בעומר נוסח חסידות סאטמר: בזמן שאצלנו התגודדו משפחות סביב המדורה ושרפו קרשים ותפוחי אדמה בל"ג בעומר, בסטמפורד היל באנגליה, מקום מושבה של חסידות סאטמר הגדולה בעולם, הוסיפו למדורה גם מגן דוד. כתב וואלה! לענייני חרדים, יקי אדמקר, על הפלג הקיצוני שבחסידות שמתנגד לישראל ולציונות ובחר לבטא זאת בשריפת הסמל היהודי.

"לקרוא לנשים בכלל "שרמוטות" זה לא מצחיק וזה לא ביקורת": הפרק האחרון של רמזור עורר את זעמן של אמהות חד הוריות ושל ארגוני נשים שטענו כי ברמזור כינו אמהות חד הוריות "שרמוטות". לילך וולך מוואלה! תרבות, קוראת לחד הוריות להפנות את קיתונות הזעם למוקדים אחרים ב"רמזור", כי המילה "שרמוטות" היא לא הדבר הוולגרי, השוביניסטי והמקומם ביותר ביחס לנשים בסדרה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות, יעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully