וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים קיצונים שורפים מגן דוד בל"ג בעומר

20.5.2014 / 14:46

תיעוד חגיגות ל"ג בעומר של החסידות הקיצונית סאטמר בלונדון: עשרות מאמינים מביעים את התנגדותם לציונות בשריפת מגן דוד. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: המפה החדשה של מצלמות המהירות והרמזורים בכבישים. מתחילת השנה הוצבו עוד 16 מצלמות חדשות, רובן דווקא בערי המרכז ולא בכבישים בינעירוניים. באיזה צומת או כביש עלולים לצלם אתכם? מהדורת וואלה! חדשות ממפה עבורכם את המצלמות שאי אפשר למצוא בווייז.

מי המרוויחה הכי גדולה מהגביע של מכבי? הניצחון בגמר היורוליג היה הישג נפלא לא רק להנהלת הקבוצה, השחקנים המאמן והקהל. החברה שמייצרת את קפסולות נורופן הימרה על המאמן דיוויד בלאט כפרזנטור של "נורופן קוויק" עוד לפני שמכבי בכלל עלתה לפיינל פור, ואחרי התבוסה להפועל ירושלים. עכשיו יש לה פרסומות על המרקע בכיכובו של הטאלנט הכי גדול במדינה.

"לקרוא לנשים בכלל "שרמוטות" זה לא מצחיק וזה לא ביקורת": הפרק האחרון של רמזור עורר את זעמן של אמהות חד הוריות ושל ארגוני נשים שטענו כי ברמזור כינו אמהות חד הוריות "שרמוטות". לילך וולך מוואלה! תרבות, קוראת לחד הוריות להפנות את קיתונות הזעם למוקדים אחרים ב"רמזור", כי המילה "שרמוטות" היא לא הדבר הוולגרי, השוביניסטי והמקומם ביותר ביחס לנשים בסדרה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות, יעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully