וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון קם לתחייה: מלך הפופ ב"הופעה חיה" בבילבורד

19.5.2014 / 15:10

מיילי סיירוס עושה ביטלס, ג'סטין טימברלייק גורף שבעה פרסים ומייקל ג'קסון קם לתחייה - שגיא בן נון מוואלה! תרבות מסכם את הרגעים הגדולים מטקס הבילבורד שנערך אמש. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איך לוקחים אליפות עם קבוצה בינונית? הזכייה של מכבי תל אביב בגמר היורוליג הדהימה לא מעט אנשים - זו לא הייתה עונה מוצלחת למכבי שהצליחה להפסיד לגלבוע/גליל עשרה ימים לפני הפיינל פור, להסתבך בתקרית אלימה עם אוהד הפועל ולהשאיר מחוץ למשחקי העונה את שני השחקנים שהביאו למכבי את הניצחון. אוהדים נלהבים, מסורת של ניצחונות וקמע אחד - כך לוקחים גביע בלי לשחק כדורסל.

אוהד הפועל בא לקלקל את החגיגה: יונתן שם טוב, עורך דסק בוואלה! חדשות ואוהד שרוף של הפועל ירושלים, אוכל את הלב בגלל הגביע האירופאי שהביאה הקבוצה היריבה, אבל עוד יותר מתבאס מהשמחה הלאומית שנכפית עליו.

כל ההכפשות במרוץ לנשיאות: אחרי הניסיונות לבטל את מוסד הנשיאות, הודיע היום יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין על מועד הבחירות - העשרה ביוני. למרות מועמדים מכובדים מהאקדמיה כמו זוכה פרס הנובל פרופ' שכטמן ושופטת בית המשפט העליון לשעבר דליה דורנר, המרוץ מתאפיין במסע הכפשות. מפרשת סילבן שלום ועד לטענות על הימורים של פואד בן אליעזר, כל הפרשיות שמביכות את המרוץ לנשיאות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות והן יעשו רגילות בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully