וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן לבטל את ל"ג בעומר". דעה

14.5.2014 / 15:48

זיהום אוויר וקשיי נשימה, קרשים ועגלות סופר גנובים וכוויות קשות: אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, חושב של"ג בעומר הפך לפסטיבל לשריפה יזומה שלא נגמרת. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"דוד מלך ישראל" - כך הפך דוד רוזן, השופט הנחרץ בתיק הולילנד, לסופרסטאר: לא רק שראש ממשלה לשעבר נשלח לראשונה לכלא, זו גם הפעם הראשונה ששופט הופך בין לילה לכוכב. כותרות העיתונים, סטטוסים ברשתות חברתיות, חיפושים בגוגל ואפילו שלטים שאזרחים תלו בבתיהם.

פנייה למשטרה: יש לחקור את המעקב אחרי השר ארדן. לאחר הפרסום הבוקר בוואלה! כי ועד עובדים של רשות השידור שלח חוקרים פרטיים במטרה לדלות מידע מכפיש על השר גלעד ארדן, חבר הכנסת איתן כבל, השר הממונה על רשות השידור לשעבר, פנה למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד המעורבים: "חצה קו אדום ונעשה שימוש בשיטות שמאפיינות ארגוני פשע".

16 מבנים לא חוקיים פונו היום במאחז מעלה רחבעם שבגוש עציון בהתאם לפסיקת בג"ץ. כוחות הביטחון צפויים לפנות שני מאחזים נוספים לקראת תחילת שבוע הבא. עד כה הפינוי עבר ללא תקריות אלימות. כתב וואלה! חדשות שבתי בנדט עם הפרטים.

האם ישראלים יוכלו לדרוש מגוגל למחוק היסטוריה אישית מביכה? פסיקה של בית משפט אירופאי מחייבת את גוגל למחוק היסטוריה מביכה של אנשים פרטיים, ואזרחי אירופה יוכלו מעתה לדרוש מענקית המידע להעלים מהרשת לינקים, תמונות ומידע לא רצויים. מה הסיכוי שבתי המשפט בארץ יאמצו את הפסיקה ולמה היא מאיימת על זכות הציבור לדעת?

התחזית: הלילה בהיר ומעונן חלקית, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות וייעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ל"ג בעומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully