וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה למשטרה: חיקרו המעקב החשאי אחרי השר ארדן

14.5.2014 / 15:33

בעקבות הפרסום בוואלה! הבוקר כי ועד עובדים של רשות השידור שלח חוקרים לאסוף מידע מכפיש על השר גלעד ארדן, נשלחה פנייה דחופה למפכ"ל המשטרה לפתוח בחקירה פלילית. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"דוד מלך ישראל" - איך הפך השופט בתיק הולילנד, דוד רוזן, לסופרסטאר? לא רק שראש ממשלה נשלח לראשונה לכלא בתולדות ישראל זו גם הפעם הראשונה ששופט מקבל מעמד של סלב. דוד רוזן, השופט הנחרץ הפך לכוכב - כותרות העיתונים, סטטוסים ברשתות חברתיות ואפילו שלטים שאזרחים תלו בבתיהם - כולם מחבקים את השופט רוזן.

16 מבנים לא חוקיים פונו היום במאחז מעלה רחבעם שבגוש עציון בהתאם לפסיקת בג"ץ. כוחות הביטחון צפויים לפנות שני מאחזים נוספים לקראת תחילת שבוע הבאף עד כה הפינוי עבר ללא תקריות אלימות. כתב וואלה! שבתי בנדט עם הפרטים.

האם ישראלים יוכלו לדרוש מגוגל למחוק היסטוריה אישית מביכה? פסיקה של בית משפט אירופאי מחייבת את גוגל למחוק היסטוריה מביכה של אנשים פרטיים. אזרחי אירופה יוכלו מעתה לדרוש מענקית המידע להעלים מהרשת לינקים, תמונות ומידע לא רצויים. מה הסיכוי שבתי המשפט בארץ יאמצו את הפסיקה ולמה היא מאיימת על זכות הציבור לדעת?

"ל"ג בעומר זו שריפה יזומה שלא נגמרת": זיהום אוויר וקשיי נשימה, גניבה של עגלות סופר וקרשים, הורים אחוזי אמוק שמתרוצצים בין מדורות, ילדים מכוסים בכוויות וחתולים מסכנים שנופלים קורבן לבני נוער אכזריים. אודי הירש, סגן עורך וואלה! חושב שבמקום לבטל את מוסד הנשיאות הגיע הזמן שנבטל את חג המדורות.

התחזית: הלילה בהיר ומעונן חלקית, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות וייעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully