וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אולמרט: "נתמודד באופן פרטי ולא בבית המשפט"

12.5.2014 / 14:57

בלעדי: בהתייחסות לעונש שיוטל מחר על ראש הממשלה לשעבר שהורשע בשוחד, אומר בן המשפחה כי הם בוחרים להתמודד עם המצב מחוץ לאור הזרקורים. "מאמינים ותומכים באבא"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אחרי סאגה ארוכה - נבחר יו"ר ועדת החוץ והביטחון: עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת ואחרי סחבת של שבעה חודשים, הליכוד ניצח בקרב על תפקיד יושב הראש עם רוטציה בין זאב אלקין ליריב לוין, עופר שלח וצחי הנגבי נותרו בחוץ. הדרמה של פתיחת המושב לא הייתה רק סביב ועדת החוץ והביטחון - יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע, בניגוד ליוזמת ראש הממשלה, כי התאריך של הבחירות לנשיאות ייקבע עד תחילת שבוע הבא.

הטרדה מינית מול המצלמות: ראש עיריית סנטה קרוז שבבוליביה עורר השבוע סערה לאחר שתועד לופת את ירכה של עיתונאית שהתיישבה לידו, אך ראש העיר המטריד אינו היחיד שנתפס מבצע מעשים בלתי נאותים בשידור. מעיתונאית צרפתיה שהותקפה במהלך סיקור ההפגנות בכיכר תחריר ועד להערה חסרת טאקט של חנה לסלאו ב"רוקדים עם כוכבים" - הרגעים האפלים של הפריים טיים.

היי פייב יחממו את הבקסטריט בויז? הכרטיסים להופעה של להקת הבנים האולטימטיבית מהניינטיז נמכרו תוך שעה וחצי. בוואלה! תרבות חשבו להחזיר עטרה ליושנה ולחבר בין הבקסטריט בויז ללהקת הבנים העברית הראשונה, בהנהלת הבקסטריט דווקא מתלהבים. האם היי פייב יזכו לעמוד על אותה הבמה עם ניק ואו. ג'יי?

התחזית: מעונן חלקית, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully