וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה זכתה בגביע היסטורי: אתם מתעניינים בבארסה

8.5.2014 / 11:32

למה אף אחד לא מתרגש מהזכייה בגביע ההיסטורי של הקבוצה מהצפון? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תלמידים נצורים במצדה בגלל הסערה: כמאתיים תלמידים והוריהם נצורים בחניון מצדה ללא חשמל ומים בגלל שיטפונות עזים. הקבוצה שיצאה לטיול בני מצווה את עצמה תקועה באוטובוס בחוסר אונים, "הבנתי שיש להם מעט מים וזהו. האמת היא שאין לנו שום תקשורת איתם. ההורים שנשארו בבית פתחנו חמ"ל" מספרת אמו של אחד הילדים. מזג האוויר הסוער ביממה האחרונה שובר את שיאי הגשם בחודש מאי מאז שהחלו בארץ מדידות המשקעים. בדרום שטפונות, כבישים חסומים ומטיילים שתקועים.

לחיאני הבטיח שהוא "נקי ללא רבב" אך הודה בהפרת אמונים: ראש עיריית בת ים לשעבר, שלמה לחיאני, הכחיש שוב ושוב את החשדות המיוחסים לו והצהיר כמעט בכל הזדמנות כי הוא "נקי, צח וטהור". היום, כשבית המשפט הרשיע אותו בשלושה סעיפים של מרמה והפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון, הוא כבר אמר: "אני נוטל אחריות על עצמי, אני רוצה להשאיר הכול מאחוריי וללכת קדימה".

אשת השבוע: גברת "ללקק את האצבעות". השבוע המהדורה מצדיעה לאישה שהתנפלה על פעילי זכויות בעלי חיים שהגיעו לפארק הירקון והניחו פגרי חתולים על מנגל. האישה צעקה לעברם: "אני הבאתי תרנגול, ואני אוכל את התרנגול, ואני אלקק את האצבעות". צוות המהדורה דואג לציפורניה הענוגות ומעניק לה במתנה שובר למניקור.

תחזית: הגשם ייחלש בהדרגה, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר, בשבת עלייה קלה נוספת בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully