וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבילוי התבטל": כך ניצל היעד מחיסול בתל אביב

30.4.2014 / 14:57

ב-7 בנובמבר המתנקשים כבר היו מוכנים לחסל את העבריין אייל נגר, יריבם. אלא שפיצוץ מכונית הפרקליט בתל אביב שיבשה את התכנית. וואלה חדשות! חושפת תיעוד מההכנות לחיסול שבוטל

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

סערה בצה"ל: חברו ליחידה של דוד הנחלוואי, החייל שדרך את הנשק אומר למהדורת וואלה! חדשות: "הפרסום נפל עליו בבום, הוא לא קורה למרד ואנחנו מגבים אותו". אמש החל מפגן תמיכה של אלפי חיילים למען לוחם הנח"ל שתועד דורך נשק מול פלסטיני בחברון ונכנס לכלא. מדובר מצה"ל נמסר בתגובה: הדחת הלוחם הייתה בגין אירועים אלימים קודמים שבהם היה מעורב ולא בגלל דריכת הנשק. האזינו לשיחה עם חברו ליחידה של דוד הנחלוואי.

הצצה למכוניות הפאר של האדמו"רים: בזמן שחסידיהם חיים בעוני, המנהיגים הרוחניים נוסעים במכוניות יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים. יקי אדמקר, כתב וואלה! לענייני חרדים, על האדמו"רים שמייצגים ערכי צניעות ותורה אבל נוסעים בלקסוס ובקדילאק.

למה השיר של מיי פיינגולד לא יזכה בתחרות האירוויזיון בשבוע הבא? הסיבה אינה קשורה לכישרון של הזמרת או לטענה ש"כל אירופה אנטישמים", אלא נובעת מדפוסי הצבעה קבועים של המדינות המשתתפות בתחרות. פרופ' גד יאיר מסביר מה הקשר בין תחרות השירה הקיטשית ביותר באירופה למשבר בין אוקראינה לרוסיה.

התחזית: הלילה בהיר וקריר, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully