וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"ס מוריד את הכובע: הסוף לקפוצ'ונים בבתי מעצר

8.4.2014 / 15:13

בשבועות האחרונים גוזרים הסוהרים את הקפוצ’ונים של העבריינים, לאחר ששב”ס אסר על פריט הלבוש הפופולרי כל כך בקרב העצירים. ”הקושי לזהותם מהווה סיכון ביטחוני”

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שוב עימות אלים ביצהר: מתנחלים במאחז ביצהר תקפו באבנים את כוחות הביטחון שהגיעו לפנות מבנים לא חוקיים, מאוחר יותר הם השחיתו מאחז צבאי. התקרית מצטרפת לסדרה של התנגשויות אלימות בין התושבים לכוחות הביטחון ולתושבי הכפרים הפלסטינים הסמוכים. אירועי תג מחיר ואידיאולוגיה ימנית קיצונית הפכו את יצהר לסמל של קיצוניות - מדוע זה קורה דווקא שם?

"סחית באולפן - בואו תעצרו אותנו": פרשת הסמים והידוענים מסרבת לרדת מהכותרות וקריאות בעד ונגד הלגיטימיות של שימוש עצמי הציפו את הרשת ואת ערוצי התקשורת. הילה קובו מודה שהיא סחית וקונטרול פריק. היא לא מתנגדת באופן עקרוני ללגליזציה אבל חושבת שהגיע הזמן שנפסיק עם הטיעונים הדמגוגים בעד.

ההתנפלות חסרת הרסן של סופוטקליס שחורציאניטיס על אוהד הפועל שקילל את השחקן: במכבי סיפרו היום שהאוהד קילל לא רק את אימו של שחורציאניטיס, אלא גם את ילדיו. סופו אינו השחקן היחיד במכבי תל אביב שמתנפל על יציע האוהדים, מארל ויליאמס ועד לגור שלף - ההיסטוריה של האלימות במכבי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully