וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת נתניהו ולפיד: כך מורידים בעולם את מחירי הדירות

24.3.2014 / 13:09

קבינט הדיור אישר את תכניותיהם של ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר לפיד: 0% מע"מ על דירה ראשונה לזוגות צעירים וקביעת "מחירי מטרה" לקבלנים. הנה פתרונות המיושמים במדינות אחרות במערב בכדי לפתור את מצוקת הדיור. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

סילבן שלום הוא השר הבכיר בעניינו הוגשה תלונה על הטרדה מינית לכאורה. התקרית, על פי הנטען, ארעה לפני 15 שנה ולפיכך חלה עליה התיישנות. במשטרה מעריכים כי לא תצמח חקירה בעניין אבל מחכים לראות אם יגיעו עדויות נוספות בנושא. בסביבתו של השר אומרים בתגובה כי הוא אינו יודע במה מדובר, כי מעולם לא שמע את שמה של האישה וכי זהו לא יותר מניסיון להשפיע על המרוץ לנשיאות.

מטה המאבק נגד חוק הגיוס מציע שירות מקורי: תפילה ממשתמט. הקרן להצלת התורה, שמממנת את הפגנות החרדים נגד חוק הגיוס, מפרסמת מודעות שקוראות לציבור לתרום כספים תמורת ברכה ממשתמט חרדי הנמצא בכלא. יקי אדמקר, כתב וואלה! לענייני חרדים, מסביר מה כל כך מיוחד בתפילה כזו.

הפועל ירושלים ניצחה אתמול את היריבה המושבעת מכבי תל אביב בהפרש של 28 נקודות, באולמה של מכבי, אבל כולם עסקו בקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה. יונתן שם–טוב, ראש דסק בוואלה! חדשות, חושב שזו בדיוק הבעיה בתרבות הספורט שלנו.

התחזית: הערב קר ותיתכן מגבלת ראות, מחר מעונן חלקית עם ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully