וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה זוכי עיטור הנשיא של 2014; איפה המזרחים?

23.2.2014 / 14:40

לוואלה! חדשות נודע כי לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל יצטרפו השנה בקבלת העיטור היוקרתי הרב לאו, רות דיין וסטף ורטהיימר. מבדיקה עולה שרק מזרחי אחד זכה עד כה בפרס

צילום מסך

עוד במהדורה:

נסיכת הגז, מתאגרף לשעבר או מנהיג לאומני – אנטישמי, האנשים שהובילו את המהפכה ומי מהם ישתלט על אוקראינה? ינוקוביץ' הודח והמהומות שככו אך המאבקים על עתידה של אוקראינה רק מתחילים. הנאום של יוליה טימושנקו, סמל המהפכה הכתומה של 2004 הבהיר למנהיגי המפלגות באופוזיציה כי המרוץ לנשיאות לא יהיה חף ממאבקים. מי הולך לרשת את מקומו של ינוקוביץ' והאם הוא יצליח להביא את בשורת הדמוקרטיה למדינה?

התפתחות בחקירת הירי לעבר מעון אקים: אחרי סערה ציבורית ומעצר חשודים התברר כי הירי שהיה לכאורה על מעון החוסים בצהלה הוא לא יותר מאשר עבודה לא מוצלחת של שיפוצניק עם יד קלה על המקדחה.

פרידה מאולימפיאדת סוצ'י: אולימפיאדת החורף הצליחה מעבר למצופה לא רק ביכולת להצניע ביקורת חיצונית על המדיניות של פוטין אלא גם הצליחה למשוך קהל צעיר ע"י כך ששילבה ענפי ספורט מתחום האקסטרים במשחקים האולימפיים.

מתרגמי הכתוביות פתחו בשביתה בגלל תנאי העסקה ירודים. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות מסביר למה זה צריך לעניין את כולנו.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר במהלך היום יהיה דומה,
בשעות הערב צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully