וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האהבה: המאכלים שיסדרו לכם אורגזמה

13.2.2014 / 13:41

במקום להוציא הון תועפות על מסעדה ומתנות ביום האהבה שיצוין מחר, מהדורת וואלה! חדשות הכינה עבורכם תפריט לארוחה מעוררת תאבון וחשק. מתוך המהדורה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המאכלים מעוררי התשוקה שיסדרו לכם אורגזמה/אולפן וואלה! חדשות

עוד במהדורה:

בלעדי: עשרות פלסטינים שנעצרו לאחר שהתגייסו לצבא המורדים בסוריה. מקורות פלסטיניים מוסרים לוואלה! חדשות כי כארבעים פלסטינים נעצרו לאחר שהצטרפו לארגונים איסלאמיסטיים קיצוניים בלחימה נגד אסד בסוריה. פרשננו לענייני ערבים, אבי יששכרוף עם הפרטים.

כך הפכנו לג'אנקיז של טכנולוגיה: תקלה ארצית בתשלום כרטיסי האשראי היום בבוקר הותירה אותנו חסרי אונים. מתשלום על חנייה בכרטיסי אשראי ועד לתשלום חשבונות דרך הסלולארי - מגמת הגבלת השימוש במזומן צוברת תאוצה ברחבי העולם, אך במעבר אל הארנק הדיגיטלי יש לא מעט סכנות ובעיות.

השבוע בדקה: מה הקשר בין אהוד ברק לשירלי טמפל? מהקריסה של המרכז הרפואי הדסה, דרך 12.5 מיליון השקלים שהוציא אהוד ברק על דירות בתל אביב ועד למותה של ילדת הפלא מהעבר שירלי טמפל. כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

איש השבוע של מהדורת וואלה! הוא מלך ספרד אחרי שמדינתו החליטה להעניק דרכון אירופי לצאצאי היהודים המגורשים, והפכה את כולנו לספרדים טהורים בפוטנציה. יצאת מלך, חואן קרלוס.

התחזית: הלילה בהיר ומתקרר. סוף השבוע צפוי להיות חורפי: עם ירידה בטמפרטורות וגשם מדי פעם.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully