וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער נדקר בבית ספר באשדוד, מצבו בינוני

28.1.2014 / 14:00

הנער בן ה-15 נדקר 3 פעמים בבטנו בחניון בית ספר ברחוב שבט ראובן בעיר, ככל הנראה במהלך קטטה עם שני נערים נוספים. הוא פונה קפלן והמשטרה עצרה את החשודים במעשה

מערכת וואלה!

מאת: רמי שני ושבתי בנדט

נער בן 15 נפצע היום (שלישי) באורח בינוני מדקירות בחניית בית ספר ברחוב שבט ראובן באשדוד. כפי הנראה הנער נדקר שלוש פעמים בבטנו במהלך קטטה בין כמה נערים שפרצה מחוץ לבית הספר. הוא פונה על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול בבית החולים קפלן ברחובות. לאחר המעשה, נמלטו שני המעורבים הנוספים בקטטה מהמקום, אך כעבור שעות אחדות הם אותרו על ידי המשטרה ונעצרו. הם נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער יצא מכותלי בית הספר והחל בין הנער לבין החשודים ויכוח בעקבות סכסוך שהתפתח ביניהם בעבר. אחרי זמן מה, הוויכוח התפתח לקטטה, ובמהלכה דקר אחד הנערים את הנער.

אשר ארביב ונחום דוד, פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום וטיפלו בנער, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ברחוב נער כבן 15 שוכב על הכביש סמוך לכניסה למוסד החינוכי. הוא היה פצוע עם כמה דקירות בפלג גופו העליון ובהכרה מלאה, וניתן היה לתקשר אתו. במקום הייתה המולה והנער היה מאוד נסער. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבית החולים קפלן כשמצבו מוגדר בינוני".

שר החינוך: "לגבש תכנית להתמודד עם האלימות"

מפקד תחנת אשדוד במשטרה, סנ"צ נועם שקל, סיפר כי הרקע לאירוע והזירה נחקרים. "לפי מה שאנחנו מבינים, הסכסוך שגרר את מעשה האלימות הזה לא התחיל היום בבוקר, יש לו רקע קודם", אמר סנ"צ שקל. "בשעות הקרובות אנחנו כבר נשים עליהם יד ונעצור אותם. מה שצריך להדאיג את כולנו למעשה זה הנושא של שימוש בנשק קר בקלות כזו רבה על ידי קטינים, וזה חומר למחשבה לכולנו".

שר החינוך שי פירון התייחס לאירוע במסיבת עיתונאים בבאר שבע, ואמר כי אסור שתרבות האלימות תהפוך להיות חלק מהחברה הישראלית. "צריך לעצור ולחשוב כיצד מגבשים תכניות להתמודד עם האלימות הנוראה הזו", הוסיף השר.

רק אתמול חתך תלמיד כיתה ט' בבית הספר הגימנסיה הרצליה בתל אביב את אוזנו של חברו לעיני יתר התלמידים בכיתה. ככל הנראה, ילד שנמצא עם הנער בסכסוך נכנס לכיתתו במהלך השיעור ויחד עם ילדים נוספים, חתך את אוזנו באמצעות מספריים.

הנער פונה במצב קל בית החולים איכילוב. הנער הדוקר נמלט מהמקום לאחר המעשה, אך אותר כעבור זמן קצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה במחלק הנוער לב תל אביב.

מיכל רשף השתתפה בהכנת הידיעה.

(עדכון ראשון: 12:43)

עוד במהדורה:

בעקבות חקירת עמותת הנזקקים של הרב פינטו: בדיקת המהדורה מגלה אי סדרים חמורים בעמותות דתיות נוספות. מוסדות קבר רחל, עמותת אור הזהר הקדוש ועמותות נוספות מגייסות כספי תרומות מתנהלות ללא אישור מנהל תקין. יקי אדמקר, כתב וואלה! לענייני חרדים עם הפרטים.

סטטוסים מהקרמטוריום: 55 חברי כנסת נסעו לבקר במחנות ההשמדה בפולין והאווירה הייתה דומה לזו של טיול שנתי של תלמידי תיכון – ממסרון הקרמטוריום המביך של מנכ"ל הכנסת ועד לסטטוסים על הנחירות של בנט. מי קיבל הכי הרבה לייקים על העלאת תמונה מאושוויץ?

ארוחה עיוורת: עמותת "נגישות לישראל" מדמה איך מרגישים בעלי מוגבלויות כשהם יוצאים לאכול במסעדה. כתבת וואלה! אוכל, ריטה גולדשטיין, חוותה ארוחת חושים מבלי לראות, לשמוע או לאחוז בסכין ומזלג.

התחזית: היום ירידה בטמפרטורות, רוחות ערות וגשם, מחר התחממות ונאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully