וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: העבריין "קוסם" סוחט במכות גבר לעיני אשתו וילדיו

6.1.2014 / 16:00

איש עסקים ירושלמי נסחט באיומים ומותקף בבעיטות ובדחיפות על ידי העבריין אלי נעים, המכונה "קוסם" לעיני אשתו וילדיו. צפו בתמונות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

בעיטות, סטירות ונגיחות לעיני הילדים. אלי נעים, ראש ארגון פשע מירושלים המכונה "קוסם", נאשם בימים אלה בסחיטה באיומים ובתקיפת אחד משכניו לעיני ילדיו כחלק מניסיונותיו להשתלט על עסקיו. כתב האישום שהוגש נגד "קוסם" בחודש דצמבר כולל חומרי חקירה שהגיעו לידי וואלה! חדשות, המתעדים את השיטות שנקט לכאורה העבריין הירושלמי כדי להשתלט על עסקי השכן.

בסרטון ממצלמות אבטחה מתועד "קוסם" בעת שתקף את שכנו בחניון של מתחם המגורים היוקרתי הולילנד בירושלים – לעיני ילדיו של השכן. לפני כחודשיים קיבלו חוקרי ימ"ר ירושלים בפיקודו של תומר בדש מידע מודיעיני לפיו "קוסם" נוהג לסחוט באיומים את שכנו המתגורר כמה דירות תחתיו בבניין.

ב-23 בנובמבר תועדה במצלמות האבטחה של בניין המגורים של השניים פגישה ביניהם בחניון. "קוסם" התקרב לשכן, בעט בו פעמיים, נגח בו בפניו ודחף אותו. הוא תועד תוקף אותו לעיני ילדי השכן. בת השכן נבהלה ממעשיו של "קוסם" ועשתה את צרכיה במכנסיים. העבריין הוביל את השכן למקום צדדי בחניון, חנק אותו ואיים עליו: "אתה לא בא לי טוב, אתה צריך לעזוב את הבניין".

העבריין, שנהג להתקשר אל שכנו מדי יום, העלה בפניו דרישות שונות בעוד השכן עצמו נשמע בשיחות סר למרותו. באחד המקרים התקשר "קוסם" לשכן ודרש ממנו להשלים מניין בתפילה בבית הכנסת:

קוסם: "בוקר טוב, תשמע רגע, אנחנו פה בבית הכנסת, שומע? אנחנו פה בבית הכנסת, חסר לנו עשירי, כפרה עליך. בוא רבע שעה ותלך".

הנסחט: "וואי, נשמה, אני לא בבית, אח שלי".

קוסם: "נה".

הנסחט: "לא, אני בשמואל הנביא, וואללה בשמחה הייתי יורד אחי. הבן שלך ירצה להתפלל? להשלים להם מניין?"
קוסם: "עשירי, עשירי אנחנו".

הנסחט: "הוא לא יקום, אה? וואלה לא, כפרה עליך, איזה באסה".

קוסם: "לא במניין בבית כנסת, חסר להם אחד למניין. עשר דקות".

הנסחט: "אתם רוצים לחכות לנו עשר דקות אנחנו נבוא".

קוסם: "עשר דקות ואתם באים?".

הנסחט: "כן".

"אתה לא בא לי טוב"

לפי המידע המודיעיני שבידי ימ"ר ירושלים, במהלך חודש ספטמבר 2013 – כמה ימים בלבד לאחר שהמתלונן עבר להתגורר בשכנות לנעים, ביקש ממנו העבריין להצטרף כ"שותף" לחברה שבבעלותו לחלוקת סולר לבתים פרטיים, מבלי שפירט את מהות "השותפות". השכן סירב להצעה, אך "קוסם", לפי כתב האישום נגדו, שב וחזר על "הצעתו". כעבור חודשיים "קוסם" איים על השכן ואמר כי "יזיין אותו ויוציא לו פלטינה-פלטינה מהגוף", אם לא יעביר לו חלק מרווחיו בחברה.

סנגורו של "קוסם", עו"ד ירון גיגי, מסר בתגובה: "כל האזנות הסתר בתיק הזה מלמדות אותנו שהמתלונן הוא זה שיוזם פגישות עם קוסם, מתקשר אליו בשעות לא שגרתיות, בשעות בוקר מוקדמות ושעות לילה מאוחרות ומבקש להיפגש איתו, הוא מבקש לצאת עמו, הוא מבקש להזמין אותו לארוחות ערב, את קוסם, את בני משפחתו. אלה ראיות אובייקטיביות שלדעתנו מלמדות חד משמעית: ככה לא מתנהלת סחיטה".

בחודש פברואר 2013 השתחרר העבריין הירושלמי מהכלא. הוא הורשע כי תקף אשה בהיריון. במשטרה מעריכים כי כיום הוא מעורב בעיקר בקשרים עסקיים עם עבריינים מרכז הארץ, בהם ארגון הפשיעה של האחים מוסלי. החוקרים מעריכים כי נעים חבר לארגון ממזרח ראשון לציון, שנאבק נגד אנשיו של יצחק אברג'יל. קוסם, לפי המשטרה, משמש כמגייס של "החיילים" מארגונו של אברג'יל לטובת הארגון של מוסלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד במהדורה:

סולידריות או צביעות: מה מסתתר מאחורי תמיכת המסעדנים במבקשי המקלט? למסעדנים יש אינטרס כלכלי במחאת הפליטים משום שעבורם הם כוח עבודה יעיל וזול. מנתוני קו לעובד עולה כי הם מועסקים בשכר מתחת למינימום, משמרות של יותר מ-12 שעות, בתשלום במזומן, בלי זכויות סוציאליות ופנסיה ובלי פיצויי פיטורים.

הכנסת עושה סדר על המדרכות: מהירות הנסיעה, רכיבה פרועה והולכי רכב חבולים - ועדת הכלכלה של הכנסת החליטה להטיל שורה של מגבלות על רוכבי האופניים החשמליים. האם המגבלות החדשות יתרמו לבטיחותם של הרוכבים? קובי ליאני, עורך וואלה! רכב, על חוסר הזהירות בנהלי הבטיחות החדשים.

החבובות בשירות הטרור? מצרים כמרקחה - הבובה הפופולארית אבלה פהיטה מואשמת שבמהלך פרסומת טלוויזיונית העבירה קודים סמויים לביצוע פיגוע האם פהיטה התגייסה לאחים המוסלמים, או שמדובר בציד מכשפות?

התחזית: היום מעונן חלקית עד נאה, מחר- עלייה קלה בטמפרטורות שתורגש בעיקר בהרים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully