וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם התעצבנתם מעסקת הטיעון של שושן ברבי?

18.12.2013 / 12:44

שושן ברבי, שדרס למוות שלוש נשים וברח - יואשם בגרימת מוות ברשלנות ולא בהריגה. בדקנו מה העונש המירבי שצפוי לברבי והאם הוא עלול להיות מקל? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשיפה: אחרי החגיגות, מבוכה לסילבן שלום. בבנק העולמי מתנערים ממימון פרויקט "תעלת הימים", ומכחישים את הדיווחים מהשבוע שעבר לפיהם הבנק יעמיד הלוואת גישור לפרויקט. גורם בכיר בבנק העולמי אומר לכתבנו המדיני אמיר תיבון: "נדהמנו מהכותרות של סילבן שלום".

הרב מוטי אלון לא הולך לכלא: ארבעה חודשים לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידו, נגזרו על הרב אלון שישה חודשי עבודות שירות. הרב אלון בצאתו מבית המשפט: "ההרשעה היא טעות מיסודה, מהלך עגום". מדוע בציבור הדתי יש מי שמסרבים לקבל את הכרעת בית המשפט?

המשבר הקואליציוני: שר בכיר בממשלה תוקף היום בחריפות את השר לפיד ואומר לכתבנו הפוליטי עמרי נחמיאס: "הוא מפרק את הממשלה בגלל ג'וב לעופר שלח, מתחיל להימאס מהתנהגותו הילדותית". בהתערבות ראש הממשלה נמנעה העלאת הצעת החוק להשוואת הטבות המס לזוגות חד מיניים.

כשר אבל מצליח: השפים הגדולים כבר לא מפחדים מתעודת הכשרות. אחרי מאיר אדוני, גם יונתן רושפלד פותח מסעדה כשרה. עם קינוחי פרווה ובלי שרימפס - הם מעלים את הרף.

התחזית: היום נאה וקר מהרגיל בעונה, גם הלילה תהיה קרה, מחר דומה ורק ביום שישי צפויה התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully