וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה גורל תינוקה של המואשמת ברצח ילדיה?

26.11.2013 / 13:10

קרינה בריל הייתה בהריון עוד כשלפי כתב האישום רצחה את שני ילדיה. בשל התנגדותה להפלה, ועדה צפויה להכריע אם לאפשר לה לגדל את הילד - או שמא לקחת אותו ממנה כשייוולד

מערכת וואלה!

מאת: יוסי אלי ויאיר אלטמן

קרינה בריל מואשמת ברצח שני ילדיה, איגור בן השבע ומירה בת החמש, אותם דקרה למוות. כעת, כאשר היא נושאת ברחמה תינוק נוסף, לוואלה! חדשות נודע כי בימים הקרובים תתכנס ועדת מומחים שמורכבת מגורמי רווחה ופסיכיאטרים והיא שתקבע את גורלו של הילד. בשל התנגדותה של האם לעשות הפלה, וחוסר היכולת החוקית לכפות הפסקת הריון על אישה, תכריע הוועדה - במידה שאכן תחליט בריל להביא את תינוקה לאוויר העולם - אם לאפשר לה לגדל אותו, או שהוא יילקח ממנה.

דבר היריונה של בריל נודע לגורמים רפואיים לאחר הרצח בספטמבר, במהלכו גם פצעה את עצמה באורח קשה. בריל פונתה לטיפול בבית החולים הדסה, ובמהלך בדיקות רפואיות בבית החולים התגלה כי היא בשלבי הריון מתקדמים - דבר שהיא עצמה לא ידעה. לאחר טיפול ממושך בבריל, ולאחר שבשבוע שעבר חוות דעת כי היא כשירה לעמוד לדין, התברר כי תקופה ארוכה לפני הרצח היא טופלה על ידי רשויות הרווחה.

עוד במהדורה:

הספין של יאיר לפיד: שר האוצר כינס אתמול מסיבת עיתונאים שבה הודיע על ביטול העלאת מס ההכנסה. האם יושב ראש מפלגת "יש עתיד" עושה שוב פוליטיקה ישנה?

בעקבות חשיפת מהדורת וואלה! על יום אשפוז שמקבלות יולדת חרדיות באיכילוב, הציבור החרדי רועש. יקי אדמקר, כתב וואלה! לענייני חרדים מדווח על הכעסים והתחושות של האימהות ברחוב החרדי.

שינויי מזג האוויר: החמסין שנחת עלינו בסוף נובמבר אולי גורם לנו לרוץ לים בצהלות שמחה, אך עד כמה באמת מבורך השרב הזה?

עשית סרט על הסכסוך? קבל פרס! "חמש מצלמות שבורות" אמנם לא זכה באוסקר אך אמש הוא קיבל את פרס האמי הבינלאומי. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, מסביר שלא רק סרטי סכסוך זוכים להכרה בינלאומית.

התחזית: היום כאמור שרב, מחר חם ואביך ברוב אזורי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully