וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן אחרי המעצר: "לא כועס על המשטרה"

25.11.2013 / 12:29

לאחר שהשתחרר אתמול ממעצר בית נפגש אייל גולן לקפה עם חגי אוזן מוואלה! תרבות, סיפר על תחושותיו והבהיר: "אני לא כועס על המשטרה ולא על התקשורת". בסיום חקירתו במשטרה אמר: "מי שמאמין – לא מפחד". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשיפה: בית החולים איכילוב מפלה בין נשים חרדיות לחילוניות. תחקיר מהדורת וואלה! חדשות מגלה כי מחלקת היולדות בבית החולים הממשלתי מעניקה שלושה ימי אשפוז לנשים חרדיות, בעוד שנשים חילוניות מקבלות רק יומיים. מה מרוויח מכך בית החולים? איכילוב בתגובה: בית החולים מאפשר לכל יולדת ממשפחה מרובת נפשות אפשרות ללון לילה נוסף במחלקת יולדות כדי להתאושש טרם חזרתה הביתה.

האם גוגל מכפישה את שמכם הטוב? מנגנון ההשלמה האוטומטית של גוגל עושה לנו חיים קלים, אך מתברר שיש כאלה שנפגעים ממנו. איך נפגע המוניטין של בעל עסק ישראלי ממנוע החיפוש? וכיצד הוא הוכיח לשופטת על הפגיעה באמצעות יצירת השלמה מפתיעה על שמה?

האם דיוויד בלאט ילך הערב הביתה? אחרי פתיחת עונה לא מוצלחת ורצף של הפסדים מאמן מכבי תל אביב בכדורסל עלול להפסיד הערב לא רק את המשחק מול הפועל אילת, אלא גם את עבודתו. דוד רוזנטל מוואלה! ספורט על הסיכוי שמכבי תפסיד הערב בנוקיה.

התחזית: היום עלייה בטמפרטורות, חם ויבש מהרגיל. מחר התחממות נוספות ומזג האוויר יהיה שרבי.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully