וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע במשפחת גולן: אייל מתנער מאביו - המהדורה המלאה

21.11.2013 / 14:00

אייל גולן מתנער בחקירתו ממעשי אביו אבל נתון בלחץ משפחתי: אחותו למחצה מבקשת שלא יפליל את אביו, אמו מבקשת שלא יחוס עליו. מקורביו: הוא שבור והצטרד בעקבות הלחץ

מערכת וואלה!

מעצר אביו של הזמר אייל גולן, דני ביטון, הוארך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים. גולן עצמו נמצא בחקירה משעות הבוקר ומאומת עם גרסאות הקטינות. בין השאר עומת הזמר גם עם איש התקשורת החשוד בפרשה, ששוחרר אתמול למעצר בית. גולן מתנער ממעשיו של אביו, אבל המשפחה הקרובה מפעילה עליו לחץ: אחותו למחצה, אשר עובדת בחברת ההפקות שלו "ליאם הפקות", מבקשת שלא ימסור פרטים נוספים הקשורים לאביו, כדי לא להפליל אותו. אמו מבקשת שלא יחוס על אביו בחקירה. מקורביו של גולן מספרים כי הוא שבור נפשית ואף הצטרד בעקבות הלחץ.

לרשימת הנחקרים הצטרפו הבוקר שלושה גברים נוספים, אחד מהם עובד אצל אייל גולן ונחשב מקורב אליו. במשטרה מקווים שעדותו תשפוך אור על האירועים.

אתמול שמעו חוקרי המשטרה את גרסאותיהם של גולן ושל חמשת החשודים הנוספים שהובאו לחקירה, והיום הם צפויים לעמת אותם עם עדויות הנערות. עם זאת, עד כה לא הוחלט אם לערוך את העימותים פנים מול פנים. גורם במשטרה מסר כי לפי שעה התיק נגד גולן חלש יחסית, אך ייתכנו שינויים בהתאם להתפתחויות בחקירה.

עוד במהדורה:

אופטימיות בז'נבה לגבי הסיכויים להשגת הסכם בין איראן למעצמות: האיראנים הקשיחו הבוקר עמדות וטענו שהסיבה לכך שטרם נחתם הסכם היא חוסר אמון. בינתיים במוסקבה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מבין שסיכוייו להשפיע על הסכם הביניים נמוכים. הוא מתמקד כעת בהסכם הסופי ודורש להוציא את הצנטריפוגות מאיראן ולא לאפשר לאיראנים יכולת גרעינית.

העבודה בוחרת יו"ר – וישראל מתעלמת: מתפקדי העבודה הולכים היום לקלפי לבחור – שלי יחימוביץ או יצחק (בוז'י) הרצוג? בחינת כמות הידיעות בכלי התקשורת בחודש האחרון וכמות הלייקים בפייסבוק של המתמודדים מלמדת כי הציבור לא מתעניין. למה זה קורה?

השבוע בדקה: מה הקשר בין הנשיקות של ראש הממשלה נתניהו ונשיא צרפת, פרנסואה הולנד, לשלושער של כריסטיאנו רונלדו? כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

התחזית: היום מעונן חלקית עד נאה, בסוף השבוע עלייה קלה בטמפרטורות, בשבת כבר חם ויבש מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully