וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' מזגזגת: הכחישה לפני שנה שעישנה סמים

10.10.2013 / 19:36

יו"ר העבודה העידה בראיון אתמול שעישנה סמים קלים "עד לפני 16 שנה". אלא שבראיון גנוז שהעניקה לוואלה! חדשות בחודש דצמבר נשאלה אם עישנה בעבר והשיבה במילה אחת: "לא"

מערכת וואלה!

בעיות שיכחה: ראשת מפלגת העבודה, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הודתה אתמול בראיון לערוץ הכנסת שעישנה בעבר סמים קלים - בניגוד לראיון קודם עם וואלה! חדשות אז הכחישה שעשתה כן.

יחימוביץ' התפארה בראיון שהעניקה אתמול לתכנית "זוג או פרט" בערוץ הכנסת כי עישנה סמים קלים "כשהייתי צעירה, כמה פעמים, הפעם האחרונה לפני 16 שנים". יחימוביץ' טענה בראיון שאין לה מה להסתיר, לדבריה, בניגוד לשר האוצר יאיר לפיד ש"בכל פעם מגלה איזה פרט בעברו שהוא שכח". שר האוצר נקלע לתסבוכת ציבורית לאחר שהכחיש במספר ראיונות טרום הבחירות כי עישן סמים, אולם מספר ימים לאחר מכן התפרסמו עדויות של אנשים שסיפרו כי עישנו יחד איתו סמים קלים.

"אני יודעת שיש אצלנו איזה מנהג להתחמק, או לשקר, כשהשאלה הזאת נשאלת, אבל זה נראה לי מיותר וחוץ מזה אני נוהגת לומר אמת", כתבה יחימוביץ' לאחר מכן בעמוד הפייסבוק שלה, "כל אופציה אחרת נראית לי מסובכת מדי".

אלא שבניגוד לעדותה מאתמול, בראיון שהעניקה לוואלה! חדשות כחודש לפני הבחירות האחרונות לכנסת, ב-24 בדצמבר 2012, נשאלה יחימוביץ' האם עישנה סמים והשיבה במילה אחת: "לא". היא נשאלה גם על עמדתה ביחס ללגליזציה של סמים קלים והבהירה כי היא נגד המהלך – עמדה שחזרה עליה בראיון לערוץ הכנסת.

יחימוביץ' מצטרפת בזאת לאנשי ציבור שהסתבכו בעבר עם אמירות לגבי שימוש בסמים קלים, בהם שר האוצר לפיד, ונשיאי ארצות הברית ברק אובמה וביל קלינטון שהעיד כי עישן אך "לא שאף לריאות".

בראיון בו הודתה בשימוש בסמים נשאלה יחימוביץ' גם כאמור על נושא הלגליזציה של הסמים הקלים והשיבה שאין לה עמדה חד-משמעית בנושא, אולם בנסיבות הנוכחיות היא מתנגדת למהלך. "אני בוודאי בעד התרת הרסן והקלה בכל מה שקשור בטיפול בקנביס בחולים קשים, בעניין הזה אני גם שותפה בהצעת חוק", ציינה.

תגובת לשכת יחימוביץ': "שלי היא המנהיגה היחידה עד היום שדיברה בגילוי לב על מה שפוליטקאים רבים אחרים מסתירים והציבה השבוע סטנדרט חדש של שקיפות בנושאים כגון אלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד במהדורה:

נובל לגניוס היהודי: בישראל מתרגשים משני הזוכים בפרס הנובל לכימיה, ישראלים לשעבר או בהווה, אבל המספרים המרשימים באמת הם של הזוכים היהודים בפרס נובל. בעיקר כשמכניסים למשוואה את חלקם היחסי של היהודים מתוך אוכלוסיית העולם.

"שולה זקן, גרמת למבוכה לנשים". הילה קובו חושבת שעדותה של שולה זקן השבוע, לפיה הכספים שקיבלה משמואל דכנר לא היו שוחד אלא חיזור של גבר אחרי אישה, מביכה לא רק את זקן עצמה, אלא את כל הנשים באשר הן.

השבוע בדקה: מה הקשר בין מרן הרב עובדיה יוסף לילדה הרעה של הוליווד מיילי סיירוס? כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

תחזית מזג האוויר: היום חם ויבש מהרגיל בעונה, בסוף השבוע ירידה קלה בטמפרטורות בכל אזורי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully