וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורה בירושלים: ”לא יודע מה היה שם, לא התכוונתי להרוג"

23.7.2013 / 14:00

המאבטח, תושב מעלה אדומים כבן 40, נכנס למשרד עורכי דין בבניין ”כלל” בבירה וירה למוות בבעל המשרד ובבתו. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשה. צפו במהדורת וואלה! חדשות

מערכת וואלה!

"לא באתי להרוג, אני לא יודע להסביר מה היה שם. ראיתי חושך בעיניים" – כך תיאר היום (שלישי) החשוד ברצח הכפול במשרד עורכי הדין בירושלים את האירועים הבוקר. החשוד, תושב מעלה אדומים, נשוי ואב לארבעה, עלה מאתיופיה בשנת 2004, הוא נמצא בהליכי גירושין מאשתו והוא במצב כלכלי קשה. הנרצח, בעלי המשרד בבניין "כלל" במרכז העיר, ייצג את החשוד בתיק משפטי, והחשוד לא היה מרוצה מהטיפול. הוא הגיע מביתו כדי לדרוש את כספו בחזרה – אך בחקירתו טען כי לא תכנן מראש את הרצח הכפול. חקירתו של החשוד נמשכת והמשטרה מתכוונת להביאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. מלבד הנרצח, בן 56, נרצחה באירוע גם בתו, בת 26.

מפרטים ראשונים בחקירת האירוע עולה כי לאחר הירי היורה נעל את דלת המשרד ונמלט. הוא זוהה במצלמות האבטחה של הבניין, שוטר לשעבר ושוטר במדים פתחו במרדף רגלי בקומה והחשוד נעצר. בעקבות האירוע, הוציאה הנהלת המבנה הוראה להישאר בתוך המשרדים.

דובר מחוז ירושלים במשטרה, סנ"צ שמוליק בן רובי, סיפר: "מהבדיקה הראשונית שלנו נכון לרגע זה הגיע מאבטח, ככל הנראה בשנות ה-30 או ה-40 שלו, עם אקדחו האישי מחברת האבטחה למשרד פרטי שאיננו יכולים למסור את פרטיו של בעל המשרד, ירה בעובדת המקום ובבעל המקום, וניסה להימלט. שני שוטרים שלנו שהיו במקום שמעו את הירי, פתחו במרדף, ראו את הבחור נמלט, ורדפו אחריו 50 מטרים ממקום האירוע בקומה השלישית של מרכז 'כלל'. הוא נעצר ונלקח לחקירה. להערכתנו נכון לרגע זה מדובר בסכסוף כספי בין היורה לבין בעל המשרד. מעבר לזה אין לנו עוד פרטים".

מחקירת המשטרה מתברר כי החשוד בירי הוא תושב אחד היישובים הסמוכים לירושלים כבן 40, נשוי ואב לארבעה. הוא קושר את עצמו לאירוע, שהתרחש כאמור ככל הנראה עקב סכסוך כספי בינו לבין הנרצח. הוא יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

השוטר לשעבר שהשתלט על הירה סיפר: "שמעתי אירוע ירי. מהצד שלי הגיע בן אדם חמוש בנשק. מהניסיון שלי כשוטר לשעבר השתלטתי עליו ופרקתי את נשקו. הכנסתי אותו למשרד שלי וקראתי לכוחות המשטרה". עד ראייה נוסף סיפר כי שמע בין שמונה לעשר יריות. "ראיתי אותו מובל על ידי שלושה שוטרים. הוא היה נינוח ולא התנגד", סיפר.

דרור, שהכיר את הנרצח, סיפר על שאירע: "הייתי קומה למטה. שמענו את היריות. שמעתי מעל חמש יריות. היה הרבה לחץ. תחושה מאוד לא נעימה. הראשון שהיה באירוע זה קצין הביטחון של הבניין. הוא השתלט על העניינים. הזעקנו את כוחות הביטחון, פינינו משם את האנשים והמשטרה הגיעה תוך חמש דקות". על הנרצח סיפר: הוא הוא היה בחור טוב מאוד ונחמד מאוד. ישבתי איתו כמה פעמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עוד במהדורה:

היסטריית התינוק המלכותי שנולד בבריטניה: בזמן שבממלכה לא מפסיקים לחגוג, אנחנו בדקנו את רשימת המטלות והמחוייבויות של הרך הנולד, וגם איך יתמודד בית המלוכה אם הנסיך יהיה הומו?

נישואי קטינות בכפייה: הסרטון של נאדה אל-אהדל, בת 11 מתימן, הפך ביממה האחרונה לוויראלי ברשת. אל-אהדל ברחה מבית הוריה שמכרו אותה לנישואין. אבל לא רק במדינות עולם שלישי: בישראל יש כ-300 מקרים של נישואי קטינות בכל שנה. בדקנו למה לא עוצרים את התופעה הנוראית?

הסרטים שיוצאים מהבוידעם וחוזרים לאקרנים בתלת מימד: 20 שנה אחרי, פארק היורה חוזר ובגדול - והוא לא לבד. דורון פישלר, מבקר הקולנוע והטלוויזיה של וואלה! תרבות, חושב שהגימיק מיותר.

התחזית: היום התחממות קלה עם עומס חום בינוני ברוב חלקי הארץ. הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully