וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מימושים קלים לאחר יומיים של עליות

עומרי כהן

27.9.2006 / 23:03

און טראק עולה ב-3% על רקע עסקה חדשה עם שברון. במריל לינץ' לא התלהבו מכנס המשקיעים של טבע. נאסד"ק מאבד 0.1%

בוול סטריט נפתח המסחר בירידות שערים קלות, לאחר יומיים רצופים של עליות חדות. מדד נאסד"ק יורד ב-0.1% ומדד דאו ג'ונס מאבד נקודות בודדות. בקרב המניות הישראליות, עולה און טראק ב-3.4% לאחר שדיווחה על עסקה חדשה עם ענקית הנפט שברון. טבע מאבדת 1.4% ואילו אי.סי.איי מוסיפה 3.1%.

סקירת טרום מסחר

ישבור את שיאו? זו השאלה שמונחת בפי כולם היום בוול סטריט, שעה שהמגמה החיובית בשבועיים האחרונים נמשכה גם אתמול וקירבה את מדד דאו ג'ונס כדי 0.5% בלבד משיא כל הזמנים - אותו רשם ב-14 בינואר 2000, ברמה של 11,722.98 נקודות. מדד S&P 500 נהנה אף הוא מעליות בימים האחרונים, כשהוא משייט ברמות שבהן לא ביקר מאז פברואר 2001.


החוזים העתידיים מצביעים על עליות של עד 0.2% במדדים המובילים, כך שאם לא היום, אז אולי עד סוף השבוע יצליח דאו ג'ונס לכבוש פסגה חדשה.

היום יתפרסמו מספר נתוני מקרו שיוכלו לתת דחיפה למדדים, אולם גם לצנן את ההתלהבות של הימים האחרונים. הדבר נכון בפרט לגבי מכירות בתים קיימים לאוגוסט. נתונים חדשים במגזר הנדל"ן יוכלו לשפוך מעט אור על התקררותו, לאחר ששלשום הראו נתוני מחירי הבתים הקיימים באוגוסט על ירידה, לראשונה מזה 11 שנה. בנוסף, פירסמה אמש ענקית הבנייה Lennar אזהרת רווח, לפיה היא עשויה לפספס באופן משמעותי את התחזיות המוקדמות שסיפקה לרבעון הרביעי.

נתונים נוספים שיתפרסמו היום הם הזמנות למוצרים בני קיימא לאוגוסט ומלאי הנפט הגולמי השבועי, שישפיע על מחיר הנפט, אשר התייצב על כ-61 דולר בימים האחרונים.

בקרב הישראליות, תרכז סייפן עניין, לאחר שהודיעה על לקוח חדש. סייפן חתמה על הסכם למכירת רישיונות לשימוש בפטנטים שלה לחברת הענק היפאנית NEC. האחרונה תעשה שימוש ברישיונות לטכנולוגיית ה-NROM של סייפן, שתשולב במעבדים משובצי זיכרון (embedded). סייפן טיפסה בספטמבר בכ-16%.

טבע עשויה להמשיך ולדשדש לאחר שבמריל לינץ' לא התלהבו מכנס המשקיעים שעורכת החברה, ובו הציגה 15 מוצרים אתיים חדשים (תרופות חדשות, יעודי תרופות חדשים ומינונים חדשים לתרופות קיימות). במריל לינץ' ציינו כי לא נראה שמדובר בהודעה שיכולה להזיז את מחיר המניה.

און טראק חתמה על חוזה חדש, שהוערך בשוק בכ-1.5 מיליון דולר. שברון (Chevron), מחברות האנרגיה המובילות בעולם, בחרה במערכת EasyFuel של אונטראק לניהול ולאוטומיזציה של אמצעי תשלום עבור תדלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully