וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לן: "'מעריב' סייע לאולמרט במערכת הבחירות"

אתי שכטמן

27.8.2006 / 0:37

עורך NRG לשעבר טוען כי בתקופת מערכת הבחירות הורה לו עורך מעריב להוריד טור נגד אולמרט. דנקנר בתגובה: "לא זוכר"

תחת הכותרת "כלב השמירה של הדמוקרטיה מעדיף לנשוך סוסים גוססים, (או: הקשר הון-עיתון מסמיק מבושה)" פרסם בסוף השבוע אבי לן, לשעבר העורך הראשי של NRG מעריב, טור בבלוג האישי שלו. לן כותב בבלוג, כי עורך מעריב אמנון דנקנר "נחלץ לעזרתו" של אהוד אולמרט בתקופת מערכת הבחירות.

לן מספר כי בתקופה שהיה עורך NRG ביקש אמנון דנקנר לצמצם את זליגת הכתבות מהמהדורה המודפסת של מעריב לאתר, זאת בשל מצבו הכלכלי הקשה של העיתון.

הוא מתאר מקרה חד פעמי, בתקופת מערכת הבחירות, בו הרשה לו דנקנר לפרסם קטע מהמהדורה המודפסת של העיתון: "יש משהו שאתה כן יכול לפרסם אצלך", מצטט לן את דנקנר, "בעצם, אני מורה לך לפרסם אותו. קח את המסגרת המופיעה בכתבה ב'סופשבוע' על אולמרט". לן כותב כי למורת רוחו הורה לו דנקנר לפרסם קטע המספר על יחסיו הטובים של אולמרט עם העובדים בלישכתו: "תחת הכותרת 'נשמה' מסופר שם כיצד השר והמנקה היו פותחים ביחד בוקר על קפה. אולמרט מצטייר שם כאמא תרזה שמתרחקת מסיגארים כמו מאש."

לן לא פירסם לבסוף את הקטע המדובר, אלא השתמש בסיפור למטרה אחרת: "כשפרסמתי ב-NRG טור עוקצני המופנה לעבר אולמרט, כללתי בו גם את השורות מעוררות הקבס הנ"ל. מבחינתי, היתה בכך מעין התכתבות סמויה עם דנקנר. שעה לאחר מכן קיבלתי מלשכת עורך 'מעריב' מסר בהול: 'תוריד את הטור שלך מהאתר באופן מיידי'".

לן מספר בבלוג כי המוציא לאור של מעריב, עופר נמרודי, אישר לו שלא להוריד את הטור, אלא להורידו מראש העמוד. הוא מביא מדבריו של נמרודי: "חבל שלא התייעצת איתי קודם. אתה הרי יודע שאנחנו בעד אולמרט."

אמנון דנקנר, עורך מעריב, אמר לוואלה! ברנז'ה כי אינו זוכר מקרה בו הורה להוריד טור נגד אולמרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully