וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב גל"צ הושעה לאחר שסרב לסקר מעזה

מור שני

25.7.2006 / 17:50

רון קורמוס, כתב החינוך של גלי-צה"ל הושעה ממחלקת החדשות לאחר שסירב להצטרף לצוות אכזרית שיצא לרצועה

כתב גלי צה"ל, רון קורמוס, המשרת בשירות סדיר בתחנה, הושעה מתפקידו במחלקת החדשות לאחר שסרב לסקר פעולת צה"ל בעזה. קורמוס נשלח למשימה ביום שני.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר שנכנס לרכב הצבאי בו היה אמור לשהות במשך מספר ימים, החליט שלא להמשיך להשתתף במבצע. הוא התקשר לבכירי התחנה בבקשה לחזור לתל אביב. לפנות בוקר יום שלישי כבר היה בדרכו חזרה למרכז הארץ.

כשהגיע קורמוס לתחנה ביום שלישי נודע לו כי הוא הושעה מתפקידו ככתב חינוך במחלקת החדשות של התחנה והועבר למחלקת אחריות שידור האחראית על הצד המנהלתי של העבודה בתחנה. קורמוס אף הוזמן לשיחה עם מפקד התחנה אבי בניהו בה הובהר כי ההשעייה תארך מספר חודשים.

יצויין כי בדרך-כלל כתבי גל"צ בעלי פרופיל צבאי גבוה הם אלו שנשלחים למשימות עם חיילים לוחמים. עם זאת, הם אינם מקבלים הכשרה צבאית קרבית.

בתגובה לפרסום נמסר מגלי צה"ל: "הכתב לא קיבל את אישור מנהליו לעזוב את המשימה. וכן, הכתב כלל לא נכנס לעזה, למרות שהוכנו עבורו קסדה ושכפ"צ". בגלי צה"ל הוסיפו: "לאור העובדה שהכתב לא מילא משימה עיתונאית אליה נשלח, ולאחר הליך בירור, החליט מפקד התחנה, אל"מ אבי בניהו, להעביר את הכתב ממחלקת החדשות ולהציבו בתפקיד אחר. ההחלטה התקבלה לאחר שנשקלו מלוא השיקולים הקשורים לאי מילוי המשימה".

רון קורמוס סרב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully