וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו אשרי מובא למנוחות בירושלים

29.6.2006 / 14:44

גופתו של הנער בן ה-18 מאיתמר נמצאה במערב רמאללה. אשרי נחטף ביום א' ע"י ועדות ההתנגדות וכנראה נרצח זמן קצר לאחר מכן

גופתו של אליהו אשרי, בן 18 מההתנחלות איתמר, נמצאה ב-02:30 לפנות בוקר בשכונת א-טירה במערב רמאללה. מעצרו אתמול בצהריים של מבוקש, שהיה קשור בחטיפה, בידי כוח של הימ"מ באל-בירה, הביא לפריצת דרך בפרשה. המבוקש נחקר בידי השב"כ ומסר פרטים על מקום קבורתה. קודם למציאת הגופה, נעצר מבוקש נוסף, שעל פי החשד היה מעורב בחטיפתו של אשרי. אשרי יובא אחר הצהריים למנוחות בירושלים. מסע ההלוויה יוצא בשעה זו מבית ההלוויות בשכונת סנהדריה לבית העלמין בהר הזיתים.

מרים אשרי, אימו של אליהו אשרי אמרה כי מחזקת אותה הידיעה שבנה מת על קידוש השם. "הקדוש ברוך הוא בחר בו להיות מקדש שם שמיים ברבים". אשרי אמרה בראיון בקול ישראל, כי הרצח של בנה הוא מעשה מתועב ושפל. לדבריה, היא הרגישה כבר בתחילת השבוע שבנה לא בין החיים, אך לא הפסיקה לקוות לרגע. היא הוסיפה ואמרה כי הימים הקשים שעברו עליה ועל משפחתה לימדו אותה עד כמה עם ישראל חזק ונפלא וכי תחושת האחדות גוברת בסופו של דבר על המחלוקות הפנימיות. היא סיפרה כי בנה אליהו היה עדין נפש ואציל, איש אוהב שלום שתמיד חיפש את האמת.

מהחקירה עולה כי אשרי נחטף כשעלה לטרמפ ביום ראשון בערב. נראה כי נרצח זמן קצר לאחר מכן. חוטפיו עמדו בקשר עם "ועדות ההתנגדות העממית" בעזה שפירסמו ביומיים האחרונים פרטים חלקיים על החטיפה ובהם תעודת הזהות שלו. החקירה בפרשה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

הרב אבי רונצקי והרב חיים דרוקמן, סבו המאמץ של אשרי, באו הלילה לבית המשפחה והודיעו לה על מציאת הגופה.

אשרי למד במכינה קדם צבאית בהתנחלות נוה צוף שמצפון לרמאללה. ביום ראשון בערב הוא יצא מביתו של חבר בביתר עילית, ממערב לבית לחם, בדרכו למכינה. ב-21:00 הוא נראה בטרמפיאדה בצומת הגבעה הצרפתית, אולם מאז אבד הקשר עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully