וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל: להעלות את האגרה

לי-אור אברבך

23.5.2006 / 13:30

השר הממונה על רשות השידור אמר בכנסת כי יש להעלות באופן נקודתי את האגרה לטובת המונדיאל. הוחלט על הקמת ועדה שתבחן את הנושא

במהלך ישיבת הכלכלה של הכנסת בעניין תשלום עבור שידורי המונדיאל, הציע השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור, איתן כבל להעלות ב-10 שקלים את האגרה למשך שנה כדי לממן את שידורי המונדיאל.

הצעה זו של כבל הועלתה לצד הצעה נוספת שלו, אותה כבר העלה, לקיים קופה משותפת בין כל הגופים המשדרים באמצעותה יוכלו לשדר יחד בשנת 2010 ו-2014. כבל דחה הצעה שעלתה במהלך הישיבה לרכוש המשחקים על ידי המועצה להסדרת הימורים עבור רשות השידור, שם תוכל לפרסם את משחקי הטוטו. נציג האוצר אמר, כי במשרדו נבחנת הסוגייה, אולם גם הוא וגם נציג המועצה לא הבטיחו הצלחת היוזמה.

בתוך כך, ועדת הכלכלה עדיין לא הצליחה למצוא פתרון להסדרת נושא התשלום למונדיאל. בישיבה המתקיימת בשעה זו מתגבש הרעיון להקים צוות שימצא פתרון יצירתי לנושא המונדיאל. הצוות בראשות ח"כ גלעד ארדן ימנה את נציגי הטוטו, הזכייניות ואנשי צ'רלטון.

מנכ"ל האתר one אודי מילנר הפנה אצבע מאשימה כלפי צ'רלטון. לדבריו מעתה כל פעולותיה המסחריות הן למען גריפת רווח ו"עליה לרדת מהעץ". מנכ"ל צ'רלטון אדר זהבי אמר כי "זה לא הגיוני שהוזלת המונדיאל תהיה עלינו". עם זאת הביע זהבי נכונות לקחת חלק במציאת פתרון אם ישבו איתו "גורמים רציניים".

מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן פנה לחברי הוועדה, בראשותו לש ח"כ משה כחלון (ליכוד) ואמר: "אל תערערו את הבסיס המעורער בלאוו הכי איתו נכנסנו לעסקה. שינוי בסטטוס קוו יערערו את ההסכמות שהגענו עליהן עם צ'רלטון". בכך התייחס צנגן לסוגיית הפרסום בכבלים ובלוויין.

"יש מבנה רגולטורי ייחודי לישראל", אמר יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, "אסור לפרסם בכבלים ובלוויין. מדוע שידורי הספורט עולים כסף – כי אין פרסומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully