וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוץ אותי אלמו

נימרוד בן משה

13.11.2005 / 14:21

הלהיט החדש בארה"ב הוא בובת 'אלמו' שקוראת לילד בשמו ומדברת איתו. אבל הכיף מתחיל כשעושים לבובה האקינג

תקראו לי פסיכופת, תגידו עלי שאני לא מוכן להיות אבא אבל מבחינתי, אין דבר יותר מהנה מלהעלות לילד קטן את הציפיות ואז להסתכל על הפרצוף שלו בזמן שאתה מדכא אותו לחלוטין. ומה יכולה להיות תקופה טובה יותר לשבור את רוחם של ילדים מאשר חג המולד? הם כל כך אופטימיים בתקופה הזו שזה פשוט מתבקש.

השנה, הלהיט הגדול בארה"ב עומד להיות Know my Name Elmo, בובה של אחת מהדמויות מרחוב סומסום שיודעת לקרוא לילד בשמו, להמליץ לו מתי ללכת לאכול ולשעשע אותו בזמן שההורים יושבים ורואים ניפ טאק. אבל אנחנו, אנשי מחשבים שכמונו, לא יכולים להסתפק בצעצוע מתוחכם. אנחנו חייבים לפרוץ לתוכו ולהתחיל לשחק עם התכנות שלו. ובמקרה של בובה אדומה וחמודה – האפשרויות בלתי מוגבלות.

בבלוג של קייסי האלברסון מופיע פירוט כיצד להיכנס אל תוך התוכנה של אלמו ולהתחיל לשחק שם עם ההגדרות. לדוגמה: כששואלים את אלמו מה הוא אוהב לאכול, במקום להגיד "המבורגר ופיצה" הוא יגיד "אני אוהב לאכול לוויתנים וכלבי ים על מקל". כנראה שלבעל הבלוג אין הומור אכזרי במיוחד, אני הייתי נותן את הבובה לאיזה ילד שאינו חושד בכלום, וכשהוא היה שואל את אלמו מה הוא אוהב לאכול, אלמו היה עונה לו “Small Children". זה הומור!

מעבר לגרימת טראומות נוראיות לילדים קטנים, אפשר לנצל את התוכנה כדי להפוך כל צעצוע אחר לצעצוע מדבר. פשוט פותחים לאלמו את הבטן (או התחת, גם אפשרות), מוציאים מתוכו את הנגן הדיגיטלי ומכניסים אותו לתוך הבטן (או התחת) של בובה אחרת. בעזרת תכנות מחדש תוכלו לדאוג שהבובה תגיד מה שאתם רוצים.

בשלב זה מספר הדברים שניתן לשנות ב-Know my Name Elmo הוא מצומצם אך בקרוב יופיעו עוד אפשרויות לתכנות מחדש כך שכדאי לעקוב אחר הבלוג ולראות מתי הוא מתעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully