וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: Jaecoo, מותג סיני חדש בארץ עם קרוסאוברים לא חשמליים

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 18:04

כלמוביל תשיק השנה את Jaecoo של קבוצת צ'רי, שבניגוד לרוב הסינים החדשים מתמקד בדגמי בנזין מעוצבים, עם הנעה כפולה. כל מה שכבר אפשר לספר

Jeacoo J7/Jeacoo

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג'נסיס ו-ORA מוסיפה עוד מותג לרשימה המתארכת: בימים הקרובים יוכרז רשמית על ייבוא Jaecoo, מותג ייצוא חדש של קבוצת צ'רי הסינית.

החברה קיבלה את זיכיון המותג שיתמקד בדגמי בנזין ואת Omoda שיציע גם דגמים חשמליים, לצד בנזין ופלאג אין. במקביל תמשיך פריסבי (לשעבר קרסו) בייבוא דגמי צ'רי העממיים יותר, כולל החשמליים.

הדגם הראשון שיושק הוא ה-J7, קרוסאובר עם חמישה מושבים, עיצוב שמזכיר את דגמי לנד רובר, כולל סממן יוקרה כידיות דלתות שקועות בדלתות ונשלפות במגע.

Jaecoo J7
ג'אקו. Jaecoo,
תא הנוסעים של ה-J7. רמת אבזור גבוהה/Jaecoo

מנוע טורבו-בנזין 1,600 סמ"ק בהספק 197 כ"ס ועם מומנט של 29 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים, מספקים תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8 שניות, וצריכת הדלק המשולבת על 13.3 ק"מ לליטר גבוהים יחסית.

מרווח גחון של 20 ס"מ וזוויות גישה ונטישה של 21/29 מעלות, לצד כושר צליחת מים בעומק 60 ס"מ אמור לספק יכולת שטח טובה מהממוצע בקטגוריה.

אורך של 4.54 מטר, רוחב של 1.89 מטר וגובה של 1.68 מטר, לצד בסיס גלגלים של 2.67 מטר, דומים לממדים לאלה של יונדאי טוסון. לתא המטען נפח של 412 ליטר.

רמת האבזור גבוהה: מסך 14.8 אינץ' מרכזי, מסך 10.25 אינץ' כלוח מחוונים, אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי מקוריים, תצוגה עילית, גג פנורמי, דלתא תא מטען חשמלית ועוד.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
Jaecoo J8
ג'אקו. Jaecoo,
J8. קרוסאובר גדול, 6 מושבים/Jaecoo

עוד יושק ה-J8, קרוסאובר בגודל קיה סורנטו, עם שלוש שורות מושבים ו-6 מקומות ישיבה. למנוע הטורבו בנזין יש 2 ליטר ו-250 כ"ס, וגם כאן ההנעה כפולה.

דגמי ג'אקו יגיעו לקראת סוף השנה. המחירים יהיו גבוהים משל דגמי צ'רי, אך אמורים להיות תחרותיים יחסית למתחרים אירופים וקוריאנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully