וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש מאי 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 12:48

"ברידג'רטון", "Hacks", "דוקטור הו", "אבוט אלמנטרי" וסדרות FBI חוזרות, עיבודים ל"היינו בני המזל", "אלה תולדות" ו"המקעקע מאושוויץ", דרמה מסקרנת בכיכובה של חני פירסטנברג הישראלית, המשך ל"תיק נעדר" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה במאי 2024

טריילר לעונה השלישית של "ברידג'רטון"/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של אפריל 2024? הנה הן כאן.
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

השבוע שמתחיל ב-5 במאי 2024
השבוע שמתחיל ב-12 במאי 2024
השבוע שמתחיל ב-19 במאי 2024
השבוע שמתחיל ב-26 במאי 2024

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

מקסימה (Maxima)

בצמוד לשידור בחו"ל, דרמה הולנדית רומנטית חדשה המגוללת את סיפור חייה של מלכת הולנד, וכבר הוזמנה ממנה עונה שנייה. העלילה עוקבת אחר חייה של מקסימה זורגייטה (השחקנית הארגנטינית דלפינה צ'אבס) מימי ילדותה בבואנוס איירס, דרך קריירה משגשגת כעיתונאית כלכלית בוול סטריט ועד למפגש מקרי עם נסיך הולנד, שמשנה את חייה לנצח כאשר מציע לה להינשא לו. כבתו של בכיר מהממשל הצבאי בארגנטינה, מקסימה נאלצת לבחור אם להישאר נאמנה למשפחתה או להתמסר לאהובה ולחייה החדשים כמלכת הולנד. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט ויס
מתי עולה: ראשון, 28 באפריל 2024

מגנום בלש פרטי (Magnum P.I)

חלקה השני של העונה החמישית והאחרונה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5 ב'
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: הוט
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

NCIS: הוואי (NCIS: Hawaiʻi)

עונה חדשה ואחרונה לדרמת החקירות שעוקבת אחרי יחידת החקירה הפלילית של חיל הים שמוצבת בהוואי. שידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: הוט וסלקום טיוי
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

פיאסקו (Fiasco)

קומדיה צרפתית חדשה של איגור גוטסמן, העומד גם מאחורי הסדרה "עסק משפחתי", ופייר ניניי ("פרנץ"), שגם מככב בתפקיד הראשי. קולנוען צעיר שמתכונן לביים את סרטו הראשון נתקל באסון על הסט. הבעיה הגדולה עוד יותר היא שצוות המתעד את אחורי הקלעים נחשף לכל התקלות, הסחיטה והחבלה. גם עם לואיז קולדפי ("עסק משפחתי"), ז'רלדין נקש ("אלך לאן שתלכי") ופסקל דמולון ("בקצב התוף").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

עוד בוואלה!

סופיה ורגרה ראויה לתפקיד "גריסלדה". לא בטוח שהתפקיד ראוי לה

לכתבה המלאה

אירוח דרומי

סדרה חדשה העוקבת אחרי לווה בונפרטה, המסעדנית והבוסית הגדולה מהסדרה "קסם דרומי", וקבוצת חבריה שעובדים עמה בצ'רלסטון. לווה ובעלה למאר הם בעלים גאים של ארבע מסעדות מצליחות, מתוכם המועדון-מסעדה "ריפאבליק גארדן אנד לאונג'" נחשב ליהלום שבכתר באימפריה הקולינרית שלהם, ולמועדון הלילה הלוהט והמבוקש ביותר בעיר. חברי צוות העובדים של המועדון הם גם החברים הכי טובים, ומונעים מתשוקה ומוטיבציה להציע חוויה בלתי נשכחת לכל מי שנכנס בדלתות המועדון. ימים א'-ד'.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ E!
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

הכיסוי (The Veil)

מותחן ריגול של סטיבן נייט ("כנופיית ברמינגהם") עבור FX, בכיכובה של אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה"). העלילה, שמשתרעת על פני איסטנבול, פריז ולונדון, עוקבת אחר שתי נשים שמשחקות משחקי אמת ושקר מסוכנים - לאחת מהן יש סוד ואילו האחרת צריכה לחשוף אותו לפני שאלפי חיים יאבדו. השחקנית הלבנונית יומנה מרואן מככבת לצד מוס, כמו גם ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה").

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: FX בהולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

הרפאליז

עונה שנייה לסדרת הריאליטי שעוקבת אחר משפחתה של בר רפאלי, כולל ציפי, רפי ואון.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי: במהלך מאי 2024

אורות כחולים (Blue Lights)

עונה חדשה לדרמת המשטרה האירית עטורת השבחים של ה-BBC, העוקבת אחר שלושה שוטרים טירונים במשטרת בלפסט. אל העונה החדשה חוזרים גרייס אלי (שאן ברוק, "שרלוק", "דוקטור פוסטר"), אנני קונלון (קתרין דוולין) וטומי פוסטר (ניית'ן ברניף), שמתקדמים במהירות בתפקידם כשוטרי סיור, אבל שום דבר לא מכין אותם לאתגרים הקשוחים שהם עוברים יום ביומו. העונה החדשה מתחילה שנה בדיוק לאחר מאורעות סיום העונה הקודמת, וכעת עומדים בפני השוטרים אתגרים מקצועיים ואישיים חדשים. אל היחידה מצטרף שוטר חדש, שון בראדלי (פרנק בלאק, "אנשים נורמלים"), שהמוטיבציה והאינטרסים שלו אינם ברורים לחלוטין לשוטרים שסביבו. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: יס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

אלכסה קרואו: בלשית פרטית (My Life Is Murder)

עונה רביעית וחדשה לדרמת המתח הכיפית בכיכובה של לוסי לולס ("זינה הנסיכה הלוחמת"), המגלמת בלשית מבריקה וישירה שנקראת על-ידי משטרת ניו-זילנד לפתור את מקרי הרצח המוזרים והסבוכים ביותר. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 4
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

ימי חיינו (Days Of Our Lives)

אופרת הסבון המיתולוגית והוותיקה, לשעבר בכיכובו של ג'ואי טריביאני, חוזרת לישראל בפרקים חדשים לראשונה מאז שירדה כאן ב-2010 (לצד "צעירים חסרי מנוח", שכבר חזרה ב-2021). הסדרה מתרחשת בעיירה "סיילם" שבארה"ב ועוקבת אחר סיפור חייהן של המשפחות ברנדי, הורטון, קיריאקיס ודיאמרה. עלילתה מתחקה אחר האירועים הטראגיים והרומנטיים המתרחשים בין דמויותיה ומשלבת בין עלילותיה תעלומות רפואיות, אינטריגות עסקיות וסקנדלים פוליטיים.

ז'אנר: אופרת סבון
איפה רואים: הוט (וגם נקסט טיוי, בניגוד למה שפורסם מלכתחילה)
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

היינו בני המזל (We Were the Lucky Ones)

דרמה חדשה של הולו המבוססת על פי ספרה של ג'ורג'יה האנטר באותו שם, שראה אור גם בעברית בהוצאת מטר. סיפורם של בני משפחת קורץ היהודית שנפרדו זה מזה עם תחילת מלחמת העולם השנייה, והיו נחושים בדעתם לשרוד - ולמצוא זה את זה. בעוד אח אחד נשלח לגלות, אח אחר מנסה להימלט מהיבשת, ואחרים נאבקים להיחלץ ממוות ודאי בשעות ארוכות של עבודה מפרכת על בטן ריקה בבתי המלאכה של הגטו או בהתחזות לגויים מחוצה לו. מתוך החלטה נחושה לשרוד, ומפחד שלעולם לא יראו שוב זה את זה, נאלצים בני משפחת קורץ להסתמך על התקווה, על תעצומות הנפש שלהם ולעתים על מזל טהור, על מנת לשרוד מיום ליום. ג'ואי קינג (סרטי "דוכן הנשיקות", "רכבת הקליע") ולוגן לרמן (סרטי פרסי ג'קסון, "כמה טוב להיות פרח קיר") היהודים מככבים, ולצדם גם כוכבי שטיסל מיכאל אלוני והדס ירון, וגם עמית רהב ("המורדת"), מורן רוזנבלט ("פאודה", "כפולים") וליאור אשכנזי. שלושה פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 1 במאי 2024

שארדלייק (Shardlake)

סדרת מתח תקופתית בריטית חדשה בכיכובם של ארתור יוז ("התמימים"), שון בין ("משחקי הכס") ואנתוני בויל ("אדוני האוויר"). העלילה מתרחשת ב-1536, עת חייו של עורך הדין מתיו שארדלייק מתהפכים כשתומס קרומוול שולח אותו לחקור מקרה מוות חשוד במנזר סקרנסי המרוחק. שארדלייק נשאב לרשת של שקרים שמאיימים לא רק על היושרה שלו אלא גם על חייו. הסדרה מבוססת על ספריו של סי-ג'יי סנסום (שלא תורגמו לעברית), וכל ארבעת הפרקים, שחולשים על הרומן הראשון, עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח תקופתי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

The Great North

חלקה הראשון של העונה הרביעית בקומדיית האנימציה מבית היוצר של כותבי "הבורגרים של בוב", על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה. מדבבים ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ני סלייט ("פה גדול"), וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") ואלאניס מוריסט בתפקיד עצמה. עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 4 א'
ז'אנר: מתח תקופתי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

בלי פילטרים (Frankly Speaking)

קומדיה רומנטית קוריאנית חדשה. שדרן מכובד מאבד במהלך שידור חי את היכולת לצנזר את עצמו - ומושך את תשומת ליבה של תסריטאית שמזמינה אותו להשתתף בתוכנית הווראייטי שלה. קו קיונג-פיו ("סיאול בהילוך גבוה") וקאנג האן-נא (הגרסה הקוריאנית של "השורד המיועד") מככבים. פרק חדש מדי רביעי וחמישי ב-14:50, במקביל לקוריאה הדרומית.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

בניחוש חוקר (Psych)

סדרת ספרייה נוספת מגיעה לראשונה אל נטפליקס, ובדומה ל"מונק" שעלתה שם לא מזמן תהפוך גם היא להצלחה בשירות. גם זו סדרת חקירות קומית, הפעם כזו שעוקבת אחר שון ספנסר (ג'יימס רודיי), בחור אקסצנטרי שפותר פשעים בעזרת כישורי הבחנה כה חדים, עד שבמשטרה שוכרים את שירותיו כיועץ מאחר שהם סבורים שהוא מדיום - או לפחות כך הוא גורם להם לחשוב. בעזרתו המסויגת של חברו הטוב ביותר, גאס (דולה היל, "הבית הלבן"), פותח שון משרד חקירות בשם "בניחוש חוקר", וביחד הם מתחילים לפתור מקרים שאפילו הבלשים המנוסים ביותר לא מסוגלים לפענח. במקור היא שודרה בין 2006 ל-2014 (ובישראל ביס, ולאחר מכן גם בפריים וידאו) ולאחר מכן זכתה בשלושה סרטי המשך, והרביעי בדרך, אם כי בשלב הזה לא בטוח שהם יגיעו לנטפליקס.

עונות: 1-8
ז'אנר: בלשי קומי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

אקפולקו (Acapulco)

עונה שלישית לדרמה הקומית הפושרת של אפל טיוי פלוס, שעלילתה מתרחשת ב-1985 ומגוללת את סיפורו של צעיר שחלומו מתגשם אחרי שקיבל את תפקיד חייו כ"נער קבאנה" באתר הנופש החם ביותר באקפולקו.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

אוז (Oz)

ב-2021 נערכה בפסטיבל הטלוויזיה AFX רטרוספקטיבה של דרמת הכלא האיקונית "אוז". כמה מכוכבי הסדרה של HBO התאספו בזום עם היוצר טום פונטנה ועסקו בה, ובמסגרת הזו הוקרן גם סרט קצר בן 15 דקות שמתאר את חייהם של ריאן אוריילי (בגילומו של דין ווינטרס) וטוביאס ביצ'ר (לי טרגסן) אחרי שחרורם מהכלא. עכשיו, כמעט שלוש שנים אחרי כן, הוא מגיע סוף סוף לצפייה לקהל הרחב ביוטיוב.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יוטיוב
מתי: רביעי, 1 במאי 2024

אלה תולדות (La storia)

דרמה תקופתית איטלקית המבוססת על הרומן באותו שם שכתבה אלזה מורנטה, שנחשב לאחד הספרים הטובים ביותר בכל הזמנים. בשנות ה-40 של המאה העשרים ברומא, זמן קצר לאחר עלייתו לשלטון של בניטו מוסוליני, אידה רמונדו היא אלמנה יהודייה ואם חד הורית לנינו, נער מתבגר. כאשר מוסוליני נואם ומגנה את היהודים כאויבי הפשיזם האיטלקי, אידה מבינה שחייה בסכנה. באחד הימים לאחר פרוץ מלחמת העולם השנייה, חייל גרמני צעיר עוקב אחריה הביתה ואונס אותה, וזמן קצר לאחר מכן אידה מגלה שהיא בהריון ומאוחר יותר יולדת תינוק כחול עיניים ששמו ג'וזפה. נינו עוזב את בית הספר ויוצא להילחם בפשיסטים בשורות הפרטיזנים, וכאשר שכונת מגוריה של אידה מופצצת על ידי בעלות הברית, היא נאלצת לברוח יחד עם התינוק שלה למקום מסתור. בתוך האפלה שמביאה איתה המלחמה, אידה נתקלת ברגעים של אנושיות גדולה, המשמשים אור מנחה במאבק ההישרדות שלה ושל ילדה הקטן. ג'סמין טרינקה ("קסם הנעורים") מככבת בתפקיד הראשי, ולצדה בין היתר לורנצו זורצולו ("אי-אה", "בייבי"), אליו ג'רמנו ("החסד של לוצ'יה"), אסיה ארג'נטו ("XxX", "מארי אנטואנט") ורוזריה לנג'לוטו (ג'יולה מ"החברה הגאונה"). שמונת פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: יס והוט
מתי: חמישי, 2 במאי 2024

המקעקע מאושוויץ (The Tattooist of Auschwitz)

במקביל לפיקוק בארצות הברית, מיני סדרת דרמה היסטורית המבוססת על מחזה מצליח וסדרת ספרים באותו שם, פרי עטה של הסופרת הת'ר מוריס, שכתבה את סיפור חייו של חברה הטוב לייל סוקולוב. לייל (לאלי) סוקולוב (המגולם בדמותו המבוגרת על ידי הארווי קייטל ובדמותו הצעירה על ידי ג'ונה האוור-קינג, "בת הים הקטנה") היה אסיר במחנה ההשמדה אושוויץ-בירכנאו ואולץ להפוך למקעקע, מי שקעקע את מספרי האסיר על זרועותיהם של האסירים החדשים שהגיעו למחנה, בפקודתם האכזרית של הנאצים. שום דבר לא מכין אותו לפגישה עם גיטה (אנה פרוצ'ניאק), צעירה שאת ידה קעקע, ואת סיפור האהבה שנרקם ביניהם כשהם נחושים לשמור אחד על השניה בחיים כנגד כל הסיכויים. גם עם מלאני לינסקי ("צהובות", "האחרונים מבינינו") והשחקנית הישראלית הצעירה יהלי טופול מרגלית, נכדתו של חיים טופול. את הסדרה ביימה הבמאית הישראלית טלי שלום-עזר, ועל המוזיקה אמון המלחין הגרמני יהודי זוכה פרס האוסקר האנס זימר. ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: יס והוט
מתי: חמישי, 2 במאי 2024

הפריבילגים (Entitled)

קומדיה של ערוץ 4 הבריטי בכיכובו של היהודי הטוב ברט גלמן ("דברים מוזרים", "פליבג", שהסדרה החדשה מגיעה מאותו בית הפקה שלה). גבר אמריקאי שאיבד את אשתו מגלה כי בניגוד למה שסיפרה לו, היא גדלה בבית מאוד עשיר, ובניגוד למה שחשב - המשפחה שלה ממש לא שפויה. שמונה פרקים בשידור שבועי.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: חמישי, 2 במאי 2024

גבר במלואו (A Man in Full)

מיני-סדרת דרמה בת שישה פרקים שיצר דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "סנגור במבחן") על פי ספרו של טום וולף באותו שם, בכיכובו של ג'ף דניאלס ("חסרי אלוהים"). אויבים אכזריים ופשיטת רגל פתאומית מתחילים לפורר את האימפריה של איל נדל"ן מאטלנטה, ואין לו ברירה אלא לפלס את דרכו חזרה לפסגה. מלבד דניאלס כולל הקאסט המרשים גם את דיאן ליין ("בוגדת"), וויליאם ג'קסון הרפר ("המקום הטוב"), טום פלפרי ("באנשי", "אוזרק"), שרה ג'ונס ("עבור כל האנושות") ולוסי לו ("קיל ביל", "אלי מקביל" של אותו דיוויד אי קלי).

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 2 במאי 2024

מסמנים את אורנג' קאונטי (Selling The OC)

עונה שלישית לספין-אוף של סדרת הריאליטי הפופולרית "מסמנים את סאנסט", שבמסגרתה צוות חדש של סוכני נדל"ן מציג נכסים מפוארים עם נוף לים, ודמויות עם אישיות גדולה מהחיים עושות גלים.

עונה: 3
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 במאי 2024

החווה של קלארקסון (Clarkson's Farm)

עונה שלישית לדוקו-ריאליטי של אמזון פריים וידאו, העוקב אחר ג'רמי קלארקסון בעודו מנסה לנהל את החווה שלו. ארבעה פרקים ראשונים היום, ארבעה אחרונים בשישי הבא.

עונה: 3
ז'אנר: דוקו-ריאליטי
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 3 במאי 2024

מלחמת הכוכבים: סיפורה של אימפריה (Star Wars: Tales of the Empire)

סדרת המשך ל"סיפורי הג'דיי" מ-2022, סדרת אנתולוגיה באנימציה שכל עונה בה מתחקה אחר עברם של אבירי ג'דיי שונים ביקום "מלחמת הכוכבים". הפעם: מסע אל תוך האימפריה הגלקטית האימתנית מבעד לעיניהן של שתי לוחמות בדרכים מסתעפות. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: אנימציה, פנטזיה, אנתולוגיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שבת, 4 במאי 2024

John Mulaney Presents: Everybody's in LA

בזמן ש"נטפליקס זה בדיחה", פסטיבל הקומדיה השנתי של נטפליקס, מתקיים בהוליווד בול בלוס אנג'לס בין 1 ל-12 במאי, הקומיקאי המבריק ג'ון מלייני יגיש סדרה של שש תוכניות מדי ערב בשידור חי. במסגרת הספיישלים הוא יופיע ויארח אחרים, גם מפורסמים וגם פחות, ויצא לצלם קטעים ברחבי לוס אנג'לס בשעה שכמעט כל האנשים המצחיקים של האומה יתרכזו בה. מאחר שמדובר בשידור חי, בשעון ישראל זה יקרה ב-5:00 בבוקר (אם כי מן הסתם יוסיף להיות זמין לאחר מכן) וללא תרגום לעברית.
בנוסף לכך, במסגרת הפסטיבל יוזרמו בשידור חי מופע הסטנד-אפ של קאט וויליאמס (5 במאי ב-5:00 בבוקר) והרואסט של כוכב הפוטבול טום בריידי (6 במאי ב-3:00 לפנות בוקר).

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שבת, 4 במאי 2024

כבר לא גיבורים (The Atypical Family)

דרמת פנטזיה רומנטית קוריאנית. בני משפחה שבורכו בעבר בכוחות ייחודיים מתחילים לאבד את יכולותיהם בגלל צרות העולם המודרני - אבל אישה מסתורית משנה את התמונה. מככבים ג'ונג קיונג הו ("סיפור אהבה חמוץ-מתוק", "עכשיו אנחנו נפרדים") וצ'ון וו-הי ("פרצו לי לטלפון"). פרק חדש מדי שבת וראשון ב-16:30, בצמוד לשידור בקוריאה הדרומית.

ז'אנר: דרמת פנטזיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שבת, 4 במאי 2024

הנשים של היטלר (Hitler's Handmaidens)

בהיסטוריה של מלחמת העולם השנייה נחשב תפקידן של הנשים בעליית המפלגה הנאצית כמינורי ולא משמעותי. הן תמיד הוצגו כעקרות בית פסיביות שקיבלו תפקיד מוגדר ומשני בפרויקט הנאצי - ללדת ולגדל את הדור הארי הבא. הסדרה התיעודית הבריטית החדשה מציגה כעת תאוריה אחרת לגמרי. דרך הצגתן של כמה מהנשים שהיו בסביבתו של היטלר, אנו מגלים עד כמה היה מרכזי התפקיד שלהן בתמיכה בו, במפלגה הנאצית ובשואה. למעשה, חשיבותן הייתה כה רבה עד שאפשר להניח שהנאצים לא היו יכולים לבצע את מדיניות ההשמדה הנאצית בלעדיהן.

ז'אנר: תעודה, היסטוריה
איפה רואים: יס והוט
מתי: ראשון, ערב יום השואה 5 במאי 2024

הדברים שהלכו לאיבוד

לכבוד יום הזיכרון, מיני סדרת דרמה לצעירים העוסקת בכאב ואובדן ונוגעת בנושא השכול, ובפרט בפצע הפתוח שנפער בחברה הישראלית בשבעה באוקטובר. רונה היא נערה מתבודדת וצינית, שאחותה הגדולה נרצחה בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר. היא כועסת, מרחיקה עצמה מהוריה ומחבריה ומסרבת לעזרה. האבל שלה טרי, בוער. אך אז, בהכנות לטקס יום הזיכרון בבית ספרה, היא פוגשת את אורן, שאביו הקצין נפל כשהיה ילד קטן. מהרגע הראשון רונה לא מסתדרת עם אורן, שמנסה תמיד לעשות בדיוק את מה שמצפים ממנו. הם לא סובלים זה את זו, אבל כששניהם מתעמתים עם אסתי (ריטה שוקרון), הרכזת שמנהלת את הטקס, הם נדחקים לקצה. השניים מחליטים לשתף פעולה בתוכנית קיצונית שתצא לפועל בזמן טקס יום הזיכרון עצמו. את הסדרה יצרו עדן גוריון ("פלמ"ח") ויאיר פרי ("מקיף מילאנו") בהפקת סטודיו ענני מבית פרמאונט, ומככבים בה אחינועם מויאל, ברק שמואל דקסלר, ריטה שוקרון, אוהד קנולר, מיכל ינאי, שירי נדב נאור, גל אמיתי, יעל קרפלוב, אנה סטפני ואחרים. שלושה פרקים בשידור יומי.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: כאן חינוכית
מתי: שלישי, 7 במאי 2024

Hacks

אחרי עיכובי הפקה שנבעו ממצבה הבריאותי של כוכבת הסדרה ומשביתת התסריטאים והשחקנים, הדרמה הקומית עטורת הפרסים חוזרת למסך שנתיים אחרי העונה הקודמת שלה. ג'ין סמארט שבה בתפקיד דברה ואנס, קומיקאית ותיקה שהצליחה כנגד כל הסיכויים להרים את עצמה מהבינוניות המדשדשת של המופע הקבוע שלה בלאס וגאס, ולעשות את מה שנראה בלתי אפשרי לאישה בת 70 בהוליווד - לחזור להיות רלוונטית. בעונה החדשה, כשהקריירה של ואנס נמצאת בשיאה ונראה שיש לה את כל מה שאי פעם רצתה, היא מחליטה לעזוב הכל ולרדוף אחר החלום הגדול שחמק ממנה בצעירותה - הנחיית תכנית לייט נייט. כדי לעשות זאת, עליה לגייס את עזרתה של אווה (האנה איינבינדר), שעדיין מלקקת את הפצעים לאחר שדברה פיטרה אותה בסוף העונה הקודמת כדי לאלץ אותה למצוא מחדש את דרכה המקצועית העצמאית. יחד עם כל הקאסט המקורי שחוזר לעונה החדשה, יצטרפו גם שחקנים אורחים כגון ג'יי סמית'-קמרון (ג'רי מ"יורשים"), הלן האנט ("משתגעים מאהבה"), כריסטינה הנדריקס ("מד מן"), כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד"), טוני גולדווין ("סקנדל") ועוד. תשעה פרקים, שני פרקים מדי שבוע בסמוך לארה"ב ואז האחרון לבדו.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס והוט (ב-2/5 במקס)
מתי: שלישי, 7 במאי 2024

אריות הים (SEAL Team)

לראשונה בסלקום טיוי, עונה שישית לסדרת האקשן על היחידה למבצעים מיוחדים של צבא ארצות הברית. פרק בשבוע.

עונה: 6
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: שלישי, 7 במאי 2024

האיש במצודה הרמה (The Man in the High Castle)

לראשונה בסלקום טיוי, עונה שנייה לדרמה הדיסטופית של אמזון על פי ספרו של פיליפ ק' דיק, המדמה מציאות אלטרנטיבית שבה גרמניה הנאצית ניצחה את מלחמת העולם השנייה, ויחד עם יפן היא שולטת בארצות הברית. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה דיסטופית
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: רביעי, 8 במאי 2024

בית הספר היסודי אבוט (Abbott Elementary)

חלק ראשון בעונה השלישית של הקומדיה, העוקבת אחר קבוצה של מורות מסורות ונלהבות - ומנהלת חסרת טאקט - העובדות בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות הסיכויים נגדן, הן נחושות לעזור לתלמידים שלהן להצליח בחיים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 8 במאי 2024

חומר אפל (Dark Matter)

(שם עברי לא רשמי) דרמת מדע בדיוני חדשה על פי ספרו של בלייק קראוץ' (לא להתבלבל עם סדרת המד"ב באותו שם ששודרה בעבר בנטפליקס), שגם יצר את הסדרה. פיזיקאי, פרופסור ואיש משפחה שלילה אחד, תוך כדי הליכה הביתה ברחובות שיקגו, נחטף לגרסה חלופית של חייו. תחושת ההיקסמות הופכת במהירות לסיוט בעודו מנסה לחזור למציאות שלו, מבעד לנוף המטלטל של כל החיים שעשוי היה לחיות. בתוך מבוך המציאויות הזה, ג'ייסון יוצא למסע מחריד כדי לחזור למשפחתו האמיתית ולהציל אותם מהאויב הכי מפחיד ובלתי מנוצח שאפשר להעלות על הדעת: הוא עצמו. ג'ואל אדג'רטון ("כוננות עם שחר") מככב ולצדו ג'ניפר קונלי ("נפלאות התבונה", "רכבת הקרח"), אליס בראגה ("רצח בקצה העולם") וג'ימי סימפסון ("ווסטוורלד"). שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.
הספר של קראוץ' לא תורגם לעברית, אבל שני אחרים שלו שכן תורגמו, עובדו גם הם לכדי סדרות: "ברוכים הבאים לווייוורד פיינס", שהפכה לסדרה "עיירה ללא מוצא", ו"רקורסיה" המצוין שצפוי להגיע כסדרה בנטפליקס.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: רביעי, 8 במאי 2024

מלכת העוקץ של הוליווד (Hollywood Con Queen)

(שם עברי לא רשמי) סדרה תיעודית בת שלושה פרקים של יוצר התעודה כריס סמית' ("המקרה המוזר והשערורייתי של פסטיבל FYRE"), החוקרת את הסיפור מאחורי אחת ההונאות הגדולות ביותר של הוליווד. דמות מסתורית המכונה "מלכת העוקץ" מתחזה לנשים החזקות ביותר בתעשייה, ומפתה קורבנות תמימים לאינדונזיה עם הבטחה להזדמנות קריירה משנה חיים. במרדף אחר הפריצה הגדולה, הקורבנות שלה ממצים את כספיהם האישיים תוך שהם מנוצלים במשחק פסיכולוגי מעוות על פני כדור הארץ. ההונאה מושכת בסופו של דבר את תשומת לבם של העיתונאי החוקר הוותיק סקוט ג'ונסון מ"הוליווד ריפורטר" והחוקרת הפרטית המסורה ניקול קוציאנס, שיוצאים למצוא את האמת - רק כדי לגלות סיפור מוזר יותר מכפי שיכלו לדמיין. כל שלושת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: רביעי, 8 במאי 2024

בודקין (Bodkin)

מותחן קומי אפל בן שבעה פרקים בכיכובו של וויל פורטה ("סאטרדיי נייט לייב", "האיש האחרון בעולם"), במסגרת חברת ההפקות של ברק ומישל אובמה. חבורה מגוונת של פודקאסטרים מחליטה לחקור היעלמויות מסתוריות שאירעו עשרות שנים קודם לכן בעיירה אירית מקסימה שמסתירה סודות אפלים ומאיימים. גם עם שיבון קאלן ("The Dry") ורובין קארה ("מנסים").

ז'אנר: קומדיית מסתורין
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 9 במאי 2024

תודה, נקסט (Thank You, Next)

סבונייה קומית רומנטית טורקית בכיכובה של סרנאי סריקאיה ("שאהמראן", "גאות ושפל"). עורכת דין צעירה שעברה פרידה כואבת קופצת למים העמוקים של עולם ההיכרויות המודרני והמבלבל, בתמיכתם המלאה של חבריה הטובים.

ז'אנר: סבונייה קומית רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 9 במאי 2024

שקרים מהעבר (Las Largas Sombras)

דרמת מתח ספרדית חדשה בכיכובן של בלן קואסטה ("בית הנייר"), אלנה אנאיה ("העור בו אני חי", "סקס ולוסיה") ואירן אסקולר ("עור הזאב"). שרידי גופת אדם מתגלים במערה במיורקה ומובילים אל האי את מפקחת משנה פאולה ריוס מתחנת המשטרה באלדה. השרידים שייכים לאחותה הגדולה מאטי, שנעלמה במהלך טיול שמיניסטים 25 שנים קודם לכן. בינתיים מתכנסת קבוצת החברות של מאטי מהתיכון למפגש, אך האווירה הנוסטלגית מתפוגגת כאשר המפקחת ריוס מופיעה ומודיעה להם על הגילוי. אחרי כל השנים האלה, אף אחת מהן לא הצליחה לשכוח את ההיעלמות המסתורית. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 10 במאי 2024

דוקטור הו (Doctor Who)

אחרי סדרת הספיישלים שהובילה בין הדוקטור הקודמת (בגילומה של ג'ודי וויטאקר) אל החדש (בגילומו של שוטי גטווה, "חינוך מיני"), ובתווך דיוויד טננט שחזר אל החליפה האיקונית של הגיבור, עכשיו מגיעה עונה מלאה בכיכובו של גטווה, שיחד עם המלוות שלו יצא להרפתקאות בטארדיס במרחבי החלל והזמן. בדומה לספיישלים הללו, גם העונה החדשה - 14 במספר מאז תחייתה ב-2005 - תעלה בכל רחבי העולם הודות לדיסני פלוס (האתנן: היא מתייחסת אליה כאל עונה ראשונה). שני פרקים עולים היום והשאר מדי שבוע.

עונה: 14
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שבת, 11 במאי 2024

קופה ראשית: ספיישל עצמאות

פרק מיוחד של הקומדיה האהובה של כאן 11, המתרחשת בסופרמרקט "שפע יששכר". זהו פרק ספיישל שני של הסדרה השנה, אחרי שב-1 בינואר שודר פרק שהוקדש למלחמה בעזה. העונה החמישית צפויה להגיע בהמשך השנה.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: כאן 11
מתי: שלישי, יום העצמאות, 14 במאי 2024

היהודים באים

עונה שישית וחדשה לסדרת המערכונים המעולה, שחוזרת לרגעים הגדולים והקטנים של העם היהודי, ומעירה לחיים את הדמויות ההיסטוריות בתולדות עם ישראל. בעונה החדשה תיחשף האמת מאחורי הפרשיות שעיצבו את דמותו של העם: נגלה מי רצח את ארלוזרוב, איזה עונש קיבל ההומו הראשון בצה"ל, למה אף אחד לא בכה על מותו של הורדוס, איך לא עלו על חיים צינוביץ' "השרוף", ומה באמת עומד מאחורי הביטוי "אנשים אחים אנחנו". מככבים מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, יניב ביטון, עידו מוסרי, שירה נאור ומעיין בלום. פרק פתיחת העונה עולה ביום העצמאות ואז פרק חדש מדי מוצאי שבת.

עונה: 6
ז'אנר: מערכונים
איפה רואים: כאן 11
מתי: שלישי, יום העצמאות, 14 במאי 2024

"היהודים באים" עונה 6. משה נחומוביץ',
"היהודים באים" עונה 6/משה נחומוביץ'

ההמבורגרים של בוב (Bob's Burgers)

עונה 14 לקומדיית האנימציה הנהדרת על בעל ההמבורגריה המשופם, אשתו ושלושת ילדיהם.

עונה: 14
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 15 במאי 2024

צרות טובות (Good Trouble)

חלק שני לעונה החמישית והחותמת של סדרת הבת של "משפחת פוסטר", הכוללת את עשרת הפרקים
האחרונים.

עונה: 5 ב'
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 15 במאי 2024

מסונוורת (Blinded)

דרמת מתח פיננסית שבדית המבוססת על מאורעות אמיתיים, בכיכובם של ג'וליה רגנארסון ("הגשר"), מתיאס וארלה ("כסף מהיר") וג'וליה דופניוס ("מחפשת את ברגמן"). בי פרקס היא כתבת פיננסים אמביציוזית שמזהה פעילות חשודה בבנק המסחרי הגדול בשטוקהולם ופותחת בחקירה, שרוב חציה מופנים אל מנהל הבנק הבכיר והכריזמטי, פטר רות' (וארלה). העלילה מסתבכת כאשר בי ופטר, האיש שהיא אמורה לחשוף, מתאהבים ומנהלים רומן סוער המטשטש את הגבולות המקצועיים. בי נקרעת בין עולמה המקצועי לאישי, ובוחנת האם עליה להמשיך בחקירה ולהכניס את פטר למאסר או האם לבחור באהבה על פני הצדק.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי: רביעי, 15 במאי 2024

NCIS לוס אנג'לס (NCIS: Los Angeles)

לראשונה ביס, עונה 13 לסדרת האקשן בכיכובם של כריס או'דונל ואל אל קול ג'יי, המובילים את צוות החקירות של חיל הים בלוס אנג'לס. כל 22 פרקי העונה עולים בבת אחת.

עונה: 13
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: יס
מתי: רביעי, 15 במאי 2024

דמו של זאוס (Blood of Zeus)

יותר משלוש שנים וחצי אחרי העונה הראשונה, מגיעה סוף סוף העונה השנייה של סדרת האנימציה למבוגרים העוקבת אחר אזרח פשוט ביוון העתיקה שמגלה כי הוא בנו של זאוס, ושייעודו בחיים הוא להציל את העולם מצבא של שדים.

ז'אנר: אנימציה, פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 15 במאי 2024

המסך הירוק (The Green Veil)

דרמת מד"ב חדשה של שירות סטרימינג אמריקאי חינמי חדש בשם הכה גנרי The Network. ג'ון לגוויזמו ("כשהם רואים אותנו", "מולין רוז'") וחני פירסטנברג הישראלית ("כפולים", "הבורגנים") מככבים בעלילה המתרחשת בשנות ה-50 בארה"ב, עת סוכן FBI לטיני המתכחש לזהותו מופקד על הגנת כמה סודות מדינה חשובים. אסור לו לאפשר להם להיחשף, כולל בפני רעייתו, אישה שעשתה חיל במלחמת העולם השנייה אך עכשיו נאלצת לחזור לתפקידה ה"מסורתי" ו"לדעת את מקומה". אלא שלה עצמה יש סודות משלה, והיא נחרדת לגלות במה בעלה מעורב.

ז'אנר: דרמת מד"ב
איפה רואים: יס
מתי: חמישי, 16 במאי 2024

שיקגו FIRE

לראשונה בהוט, העונה העשירית של דרמת האקשן מבית היוצר של דיק וולף, העוקבת אחר לוחמי אש בשיקגו. בין היתר בכיכובם של טיילור קיני ("יומני הערפד") וג'סי ספנסר ("האוס").

עונה: 10
ז'אנר: דרמת פעולה
איפה רואים: הוט
מתי: חמישי, 16 במאי 2024

ברידג'רטון (Bridgerton)

עונה שלישית לדרמה התקופתית השופעת והאובּר-מצליחה של נטפליקס על פי סדרת הספרים מאת ג'וליה קווין. הפעם מתחקה העונה אחר סיפור אהבתם המתרקמת של האח השלישי, קולין (לוק ניוטון), ושל השכנה פנלופי פדר'רינטון (ניקולה קוכלן, "נערות דרי"). כמו ברוב הסדרות המצליחות של נטפליקס לאחרונה, גם הפעם העונה תחולק לשני חלקים: ארבעה פרקים היום, ארבעה נוספים ב-13 ביוני.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 16 במאי 2024

המרעה המערבי (Outer Range)

עונה שנייה לדרמה העל טבעית המתישה בכיכובו של ג'וש ברולין, המגלם חוואי שנלחם על שטחו ומשפחתו במערב האמריקני הפראי, בזמן שבקצה החלקה שלו מתגלה תעלומה מוזרה. גם עם אימוג'ן פוטס ("28 שבועות אחרי"), לילי טיילור ("עמוק באדמה") ומאט לוריא ("אורות ליל שישי").

עונה: 2
ז'אנר: דרמה על טבעית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי: חמישי, 16 במאי 2024

הסיגר הגדול (The Big Cigar)

דרמת מתח המבוססת על מאמר מגזין של ג'ושוע ברמן ("ארגו"), שמשמש גם כמפיק בפועל, ומביאה את הסיפור האמיתי המדהים של מהפכת הוליווד הפוגשת מהפכה חברתית: קורותיו הפרועים של מייסד הפנתרים השחורים, יואי פ' ניוטון, שנמלט מה-FBI לקובה בסיועו של המפיק המפורסם ברט שניידר. השניים רוקמים תוכנית מורכבת בואכה בלתי אפשרית - הכוללת הפקת סרט מזויף (כן, נראה שברמן ממש אוהב סרטים מזויפים שמכסים על מבצעי חילוץ) - ומשתבשת בכל דרך אפשרית. אנדרה הולנד ("אור ירח", "הניק") מככב ולצדו טיפאני בון ("ציידים", "תשעה זרים גמורים"), אלסנדרו ניבולה ("הקדושים של ניוארק"), נואה אמריך ("האמריקאים") ושני פליטי "הסמויה" - גלין טורמן (ראש העיר קלרנס רויס) וג'ון דומן (המפקח ביל רולס).

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: שישי, 17 במאי 2024

מופע ה-8 (The 8 Show)

קומדיה קוריאנית חדשה העוקבת אחר שמונה אנשים המשתתפים בשעשועון מפתה ומסוכן, הלכודים בבניין מסתורי בן שמונה קומות ומרוויחים יותר ויותר כסף ככל שהזמן עובר.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 17 במאי 2024

האיש שרצה לדעת הכל

סדרת המשך ל"תיק נעדר", שגם היא עיבוד לספר באותו שם של דרור משעני. המשך קורותיו של אברהם אברהם, בלש משטרה חולוני שחוקר פרשיות במרחב איילון. אל אברהם חוברת אורנה דניס, חוקרת עבירות מין מנוסה ושניהם מנסים להבין מי תקף בברוטליות אישה בכנס במלון בבת ים. החקירה הולכת ומסתבכת כשקובי ברכה, שאשתו הותקפה במלון אחר של אותה רשת, מחליט לקחת את החוק לידיים וחוקר את המקרה בעצמו. מככבים מוריס כהן, נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד, עירית קפלן, אורי ליזרוביץ', טום באום, אוהד קנולר, משה פרסטר, מיה דגן, עומר ברנע, זוהר ברוק, סוזאנה פפיאן, בת אל מוסרי ועידו נוטקין. משעני יצר את הסדרה יחד עם ארז קו אל ("הטבח"), נעם קפלן ("העתיד"), עודד דוידוף ("תמרות עשן", "הכל דבש") ומיכל ויניק ("ולריה מתחתנת"), שגם מביימת. פרק מדי ראשון ורביעי, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: כאן 11
מתי: ראשון, 19 במאי 2024

לבד בבית

עונה רביעית לקומדיה לצעירים על האחים שנשארים לבד בבית שוב ושוב עם דודם זעתר (שחר חסון).

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: כאן חינוכית
מתי: ראשון, 19 במאי 2024

מלון פורטופינו (Hotel Portofino)

עונה שלישית לדרמה התקופתית הבריטית בכיכובה של נטשה מקלהון ("קליפורניקיישן"), המתרחשת בשנות העשרים של המאה הקודמת ועוקבת אחר בלה, בתו של תעשיין עשיר שעברה לאיטליה כדי להקים מלון בריטי במהותו בעיירה היפה פורטופינו, בעוד הפשיזם של בניטו מוסוליני גואה מסביב. העונה השלישית מגיעה ל-1929, ומוצאת את בלה מתמודדת עם חזיתות מאתגרות רבות בחייה האישיים - הגעתם של אביה ואחותה והדינמיקה המורכבת ביניהם, המתחים העולים מהרומן האסור שהיא מנהלת עם מרקו וחזרתו של בעלה האכזר ססיל עם חדשות מפתיעות. הדרמה מגיעה לשיאה כשהמפולת הכלכלית בארה"ב מרעידה את העולם ושולחת גלי הדף שמאיימים להרוס את כל מה שנבנה בעמל רב.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: יס והוט
מתי: ראשון, 19 במאי 2024

קולומביה: מעבורת החלל שנפלה מהשמיים (The Space Shuttle that Fell to Earth)

ב-1 בפברואר 2003 מיליוני צופים ברחבי העולם, ובמיוחד בישראל, צפו בהתרגשות בשידור חי בחזרתה של מעבורת החלל "קולומביה" לכדור הארץ לאחר משימה בת 16 ימים בחלל. אף אחד לא חזה שהאירוע המרגש יהפוך תוך זמן קצר לאסון נוראי, כשמעל טקסס התפרקה מעבורת החלל. שבעת אנשי הצוות נספו באסון, ביניהם אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון שנשלח לחלל. בעקבות האסון קורקעו כל הטיסות במשך כשנתיים וחצי, ולא חודשו עד יולי 2005. כעת מדעני נאס"א, בני המשפחה של הנספים (ביניהם טל רמון, בנו של אילן) וחוקרי תעופה משרטטים אל מול המצלמה את סיפורו של המסע המדהים אל החלל שהסתיים בצורה כה טראגית. שלושה פרקים שעולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 19 במאי 2024

מיליון דברים קטנים (A Million Little Things)

הדרמה הסנטימנטלית, שרכבה בהצלחה יחסית על הצלחת "החיים עצמם" ושודרה ביס בצמוד לארה"ב, מגיעה לראשונה במלואה גם אל הוט. סיפורם של חבורת צעירים מבוסטון שחייהם נקשרו זה בזה בנסיבות מקריות. לחלקם חיים מוצלחים יותר ולחלקם פחות, אך המשותף לכולם היא תחושת התקיעות שחשים בחייהם. לאחר שחברם הטוב נפטר בפתאומיות, החבורה המאוחדת מקבלת תפנית ומחליטה לחיות את החיים במלוא עוצמתם. הסדרה שופכת אור על משמעותה של חברות בזמנים קשים ועל הכוח האדיר שיש בחיבור בין אנשים, שיכול להציל חיים.

עונות: 1-5
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 19 במאי 2024

שלב ההוכחות (The Proof is Out There)

עונה רביעית לסדרה של ערוץ ההיסטוריה שחושפת סרטונים, תמונות והקלטות אודיו מסתוריות, ובוחנת האם מדובר בתופעה על-טבעית, תרמית, או תופעה שניתן להסבירה באמצעים קונבנציונליים. העיתונאי החוקר טוני האריס מנתח לעומק תופעות שהן לכאורה בלתי אפשריות, כפי שנלכדו בעדשת המצלמה: החל מעב"מים מסתוריים, דרך צלילים אפוקליפטיים, גופים שעירים דמויי אדם, יצורים מוטנטיים, ועוד שלל קונספרציות ותופעות בלתי מוסברות. האריס מחפש עדי ראייה לאותם סרטונים, מעביר כל אחד מהממצאים סדרת בדיקות קפדנית, ומצליח להפריד בין עובדות לבדיות.

עונה: 4
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: ראשון, 19 במאי 2024

סוד חוות העב"מים (The Secret of Skinwalker Ranch)

עונה חמישית לסדרה המצליחה שעוקבת אחר המאמצים הנועזים ביותר שערך עד כה בעל החווה, ברנדון פוגאל וצוותו, בהובלת החוקר הבכיר אריק בארד והאסטרופיזיקאי ד"ר טראוויס טיילור. המטרה: לחשוף את האמת האולטימטיבית על הנעשה בשטח המשתרע על-פני 2000 דונם בצפון-מזרח יוטה. האזור המסתורי, המוכר גם כ"אזור המשולש", נותר במוקד חקירת הצוות; אריק וטראוויס מובילים את המבצעים החדשים בשטח הצמוד אליו, המוכר גם כ"שדה המזרחי", אזור שבו הצוות תיעד בעבר פעילות אווירית בלתי מזוהה, וגילה פטרוגליפים עתיקים מעשה ידי ילידי יבשת צפון אמריקה, ותצורות אבנים שונות שמתארות פורטלים בין-מימדיים.

עונה: 5
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: ראשון, 19 במאי 2024

עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס (The Real Housewives of Beverly Hills)

סדרת הריאליטי הוותיקה חוזרת בעונה שמינית (בארה"ב הם כבר בעונה 13), שכוללת את אריקה ג'יררדי, דורית קימסלי, קייל ריצ'רדס, ליסה רינה וליסה ונדרפאמפ, טרי מלאנקאמפ ארויאבה וקמיל גרמר. ימים א'-ד'.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: ראשון, 19 במאי 2024

הגולדשטיינים

סדרת ריאליטי חדשה העוקבת אחר משפחתו של ניקי גולדשטיין, שהכל בה היה רגיל עד שיום אחד פתחו טלוויזיה וגילו במהדורת החדשות בטלוויזיה שניקי, גאוות המשפחה, עזב את אשתו היקרה שירלי והתאהב באייל, החבר הכי טוב שלו מהתיכון. השניים הפכו לזוג והגרושות ההמומות התקשו לעכל, ולא רק הן. גם אבא אריה, אמא מדלן, האחות חגית והאחים מוטי ובני. שחר סגל וסיגל שביט יצרו את הסדרה. ימים ב'-ד'.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי: שני, 20 במאי 2024

אירוח דרומי (Southern Hospitality)

עונה שנייה לסדרת הריאליטי שעוקבת אחר לווה בונופרטה, המנהלת את קבוצת חבריה העובדים עמה במועדון ריפבליק בצ'רלסטון. לווה ממשיכה לשמור על עבודה איכותית ומתייחסת לצוות כאל משפחה. היא דואגת להדריך את חבורת הרווקים הצעירים ומלאי התשוקה בעבודה ובחיים, ומקבלת החלטות קשות שעלולות לשנות את הדינמיקה של הקבוצה. ימים א'-ד'.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: שני, 20 במאי 2024

היסטוריה למכירה בדרכים (Pawn Stars Do America)

עונה שנייה לסדרת הבת המצליחה שבמסגרתה כוכבי "היסטוריה למכירה" - ריק הריסון, קורי הריסון ו"צ'מלי" - יוצאים מהחנות בלאס וגאס לטובת מסע בדרכים ברחבי באמריקה, בחיפוש אחר מציאות ופריטי אספנות שווים במיוחד.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: שני, 20 במאי 2024

סטאקס: סולוויל, ארה"ב (Stax: Soulsville Usa)

בצמוד לשידור ב-HBO, סדרה תיעודית המגוללת את סיפורה של חברת התקליטים הבין-גזעית שהובילה בשנות ה-60 את המוזיקה פורצת הדרך של אוטיס רדינג, אייזק הייז, סאם אנד דייב, בוקר טי והאם ג'יז ועוד רבים אחרים. אולפני הסול האגדיים "סטאקס" אמנם נוסדו ב-1957 על ידי ג'ים סטיוארט ואסטל אקסטון, שני מפיקים מוזיקליים לבנים, אך התפרסמו בזכות מוזיקת הנשמה הדרומית המחוספסת של ממפיס, שנוצרה בלב האוכלוסייה האפריקאית-אמריקאית של שדרת מקלמור בממפיס, טנסי. אלו היו ימים שבהם השחורים באמריקה סבלו מגזענות קשה, אך נפגשו באולפן עם מוזיקאים לבנים כדי לעשות יחדיו מוזיקה פורצת דרך שתשנה את העולם. כל ארבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה מוזיקלית
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי: שישי, 24 במאי 2024

בובות נייר (Paper Dolls)

דרמה אוסטרלית מוזיקלית ונוסטלגית בהשראת סיפור אמיתי. בשנת 2000 להקת הבנות הארלו נמצאת רגע לפני הפריצה הגדולה שלה. אך ברגע האחרון אחת מחברות הלהקה מפוטרת ובמקומה מחליטים המפיקים לצרף את איזי ג'יימס (בגילומה של הזמרת האוסטרלית המצליחה אמליה), עובדת פיצרייה בהווה וכוכבת נוער בעברה, שעזבה את עולם הפופ מסיבות שעדיין לא ברורות לחלוטין. אך איזי בעלת הקול המדהים והנוכחות הבימתית הממגנטת מעולם לא ויתרה על החלום להצליח בגדול. הצטרפותה ללהקה מערערת את הדינמיקה בין הבנות, שצריכות לנווט בין לו"ז נוקשה של חזרות, הופעות ואירועים, לבין מפיקים חמדנים ומטרידים, צוותי צילום, מעריצים ורצונותיהן האישיים בהצלחה. כל אחת מהן תצטרך להיאבק על מקומה בלהקה ולחשוב מה המחיר שהיא מוכנה לשלם כדי לזכות בתהילה. הסדרה מבוססת על סיפורה של להקת הבנות האוסטרלית בארדו (Bardot) שפעלה בין 1999-2002, ונוצרה על ידי חברת הלהקה לשעבר, בלינדה צ'אפל, שאמרה ששאבה השראה גם מסיפוריהן של להקות בנות אחרות כמו הספייס גירלס. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי: רביעי, 22 במאי 2024

אהבה מודרנית (Modern Love)

לראשונה בסלקום טיוי, עונה שנייה לסדרת האנתולוגיה הקומית-רומנטית של אמזון, המבוססת על טורי עבר של מדור באותו שם בניו יורק טיימס. כל פרק מגולל סיפור חדש עם קאסט חדש, הפעם בכיכובם של קיט הרינגטון, מיני דרייבר, אנה פקווין, טוביאס מנזיס, מירנדה ריצ'רדסון ורבים אחרים. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: רביעי, 22 במאי 2024

מנסים (Trying)

(שם עברי לא רשמי) עונה רביעית לדרמה הקומית הבריטית בכיכובם של רייף ספול ("מת על המתים" ושאר טרילוגיית קורנטו) ואסתר סמית' ("קוּקוּ"). העלילה הפעם קופצת שש שנים קדימה בזמן, עת ניקי וג'ייסון כבר מנוסים כהורים מאמצים אחרי שבנו להם משפחה גרעינית קטנה ומקסימה. עם זאת, כאשר בתם המתבגרת פרינסס מתחילה להתעניין בקשר עם אמה הביולוגית, השניים נאלצים להתמודד עם המבחן האולטימטיבי של כישורי ההורות שלהם.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: רביעי, 22 במאי 2024

מוכרים את לונדון (Buying London)

ריאליטי בריטי חדש. סוכן הנדל"ן דניאל דאגרס וצוותו מוכרים בתי פאר ומפלסים את דרכם בשוק נכסי היוקרה של לונדון, שבו המחירים בלתי נתפסים - והדרמה מטלטלת לא פחות.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 22 במאי 2024

הבלש מאיסטנבול (The Turkish Detective)

הפקה בין-לאומית (ודוברת האנגלית) המתרחשת בעיר הנמל הטורקית, ומבוססת על סדרת רבי המכר של הסופרת הבריטית ברברה נדל. חקירותיהם של הבלש הוותיק והמוערך צ'טין איקמן המשתף פעולה עם שני בלשים צעירים: האחת היא הבלשית הטורקית הנמרצת וחסרת הפחד אייסה פארסקוגלו (יסמין אלן הבריטית-טורקיה "מכת המחץ") והשני הוא שותפו החדש, הבלש מהמט סולימאן (אית'ן קאי "להרוג את איב"), שמגיע לטורקיה מלונדון ומצטרף לכוח הבילוש של איסטנבול. חלוק בילינגר ("אישתר", זוכה דקל הזהב "שנת חורף") מככב. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי: חמישי, 23 במאי 2024

צמיגים (Tires)

לפני כמה שנים הקומיקאי שיין גיליס לוהק לקאסט "סאטרדיי נייט לייב", פוטר עוד לפני הבכורה שלו כשציוצים גזעניים מעברו צפו, ואז חזר לאחרונה כמנחה לפרק (בינוני). בספטמבר האחרון אף עלה ספיישל סטנד-אפ שלו בנטפליקס, ושירות הסטרימינג כנראה אהב את הכיוון כי עכשיו גם מגיעה אליו קומדיה בת שישה פרקים שיצר ובכיכובו. כמתבקש מפרסונת אמצע אמריקה שלו, הסדרה עוסקת בדמויות ממעמד הפועלים. וויל הוא היורש העצבני והבלתי מוסמך של רשת תיקוני רכב, שמנסה לשפר את העסק של אביו למרות העינויים הבלתי פוסקים מצד בן דודנו, שעכשיו הוא גם העובד שלו.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 23 במאי 2024

הקרדשיאנס (The Kardashians)

עונה חמישית בשידור שבועי לגלגול החדש של סדרת הריאליטי בהולו/דיסני פלוס.

עונה: 5
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: חמישי, 23 במאי 2024

מליגן (Mulligan)

חלק שני לקומדיית האנימציה הזניחה למבוגרים של רוברט קרלוק וסם מינז, שותפים ותיקים של טינה פיי (בין היתר בסדרות "רוק 30", "קימי שמידט" ו"בנות לנצח"), שגם היא נמנית עם מפיקי הסדרה החדשה ומדבביה. אחרי שכדור הארץ נחרב בשל מתקפת חייזרים, להקת ניצולים עלובה צריכה לאתחל את החברה מחדש מאפס. זו הזדמנות ללמוד מטעויות העבר של האנושות ולתקן את הדברים הפעם. או לעשות את אותן טעויות כל פעם מחדש. כנראה אופציה ב'. קאסט המדבבים הקבוע כולל גם נאט פקסון, כריסי טיגן, סם ריצ'רדסון, פיל למאר ודיינה קארבי.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 24 במאי 2024

עולם היורה: תאוריית הכאוס (Jurassic World: Chaos Theory)

סדרת אנימציה חדשה נוספת מעולמות "פארק היורה", שעלילתה מתרחשת שנים אחרי קודמתה, "מחנה הקרטיקון". דריוס באומן, פליאונתולוג צעיר, מגלה דינוזאורים חיים בשממה של קליפורניה.

ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 24 במאי 2024

דום (DOM)

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע הברזילאית, המתרחשת בסוף הניינטיז ותחילת הנוטיז ועוקבת אחר שוטר שמנסה לעזור לבנו השודד להיחלץ מחיי הפשע.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי: שישי, 24 במאי 2024

אף בי איי (FBI)

עונה שישית לסדרת האקשן ממפעלותיו של דיק וולף, העוקבת אחר צוות סוכני FBI שחוקרים אירועי טרור בעיר ניו יורק. מככבים בין היתר מיסי פרגרים ("רוקי בלו") וג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה"). כל 13 הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 6
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 26 במאי 2024

FBI: המבוקשים ביותר (FBI: Most Wanted)

עונה חמישית לסדרת הבת הראשונה של "אף בי איי", המתמקדת בכוח משימה מיוחד הרודף ולוכד את העבריינים הידועים לשמצה ברשימת המבוקשים ביותר של הבולשת הפדרלית. מככבים דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), קישה קאסל-יוז ("משחקי הכס", "לרכוב על הלוויתן") ושנטל ואנסנטן ("עבור כל האנושות") בתפקיד הסוכנת נינה צ'ייס, שעוברת לכאן מהסדרה האם. כל 13 הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: יס והוט
מתי: ראשון, 26 במאי 2024

אף בי איי: אינטרנשיונל (FBI: International)

עונה שלישית לסדרת הבת השנייה של "אף בי איי", העוקבת אחרי סוכני העילית שמפקדתם ממוקמת בבודפשט, ואוספים ומנטרים איומים נגד אינטרסים אמריקאים בכל העולם, ובייחוד באירופה. בנוסף להתמודדות מול איומי טרור ופשע, היחידה נאלצת להתמודד גם עם אתגרים משפטיים של פעילותם בתחום שיפוט זר, הנעים בין שותפויות לא נוחות עם שלטונות החוק המקומיים ועד להגבלות לגבי נשיאת נשק ושימוש בו. מככבים לוק קליינטנק ("האיש במצודה הרמה", "בונז"), היידה ריד ("פולדארק") ועוד. לקראת סיום העונה צפויה להצטרף לקאסט השחקנית טרי פולו ("פגוש את ההורים", "משפחת פוסטר"), שתשתתף בשני פרקים ותחזור בתפקיד קבוע לעונה הבאה. כל 13 הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי: ראשון, 26 במאי 2024

צוות פריז (The Brigade)

דרמת פשע צרפתית בכיכובם של סופיאן חאמס ("חמישה ימים בנובמבר"), אופלי באו ("מכתוב אהובתי"), תיאו כריסטין ("החלק הטוב שבי") ורבאה אופלה ("בין הקירות"). סעיד (חאמס) הוא מפקדה החדש של יחידת המשטרה המובחרת של צרפת, הנאבקת בפשע מאורגן ובטרור. כאשר פורצת מלחמת כנופיות שמבעירה את רחובות פריז, סעיד נאלץ לשקול שיטות פעולה חריגות בניסיון לסכל את הסכנה - גם אם זה אומר להצטרף לארגוני הפשע על מנת להילחם בהם מבפנים. האם יצליח לשמור על ערכיו המוסריים ובאותה העת לעצור את הפשע המשתלט על העיר?

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 26 במאי 2024

הסדרה "צוות פריז" (The Brigade). +Canal,
הסדרה "צוות פריז" (The Brigade)/+Canal

מחילת הארנב (Rabbit Hole)

אחרי שעלה כבר בהוט ויס, מותחן הריגול של פרמאונט פלוס, ששרד עונה אחת ואז בוטל (עם סוף סגור לסיפור, בעיקרון), מגיע גם לסלקום טיוי. קיפר סאת'רלנד מככב בתפקיד ג'ון ווייר, בעליה של חברת ריגול יוקרתית המשתמשת בטכנולוגיית איסוף והפצת מידע מתקדמת על-מנת לתמרן אירועים כלכליים, חברתיים ופוליטיים לצורך השגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיה העשירים והעוצמתיים. כאשר חברו הוותיק שוכר אותו למשימה סטנדרטית ורווחית במיוחד, ג'ון וצוותו עושים את מה שהם יודעים לעשות בהצלחה יתרה, אך מגלים במהרה שהתוצאות הן הרות אסון: ווייר מוצא את עצמו לפתע בתור האדם המבוקש ביותר במדינה, במנוסה מרשויות החוק ומגורמים עלומי-שם שמנסים להרוג אותו, ונאלץ לפנות לאמצעים נואשים יותר ויותר על-מנת לשרוד ולגלות מי עומד מאחורי נפילתו ומדוע. פרק בשבוע.

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שני, 27 במאי 2024

קמדן (Camden)

סדרה תיעודית בהפקת דואה ליפה, הסוקרת את הסצנה המוזיקלית ברובע הלונדוני. משתתפים כריס מרטין, פיט דוהרטי, מארק רונסון, קווסטלוב, ליטל סימז, נייל רוג'רס, בוי ג'ורג', יאנגבלאד, בלאק אייד פיז, ג'אזי בי, בוב וילן, צ'אק די, סיסטר בליס וליפה עצמה.

ז'אנר: תעודה, מוזיקה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 28 במאי 2024

שיי טאון (The Chi)

בסמוך לארה"ב, שידור שבועי לחלקה השני (הכולל שמונה פרקים) של העונה שישית והאחרונה בדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו.

עונה: 6 ב'
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס (ב-10/5 בפרמאונט פלוס)
מתי עולה: חמישי, 30 במאי 2024

הקיסרית סיסי (Sisi)

עונה שנייה לדרמה התקופתית (שאינה "הקיסרית" של נטפליקס) המבוססת על סיפור חייה של קיסרית אוסטריה, "סיסי", במסגרתה היא ופרנץ הופכים הורים ליורש העצר החדש, אך התקופה שאמורה להיות המאושרת בחייהם מהולה בפחדים רבים כאשר ביסמרק מאיים להוביל את אוסטריה למלחמה. בעודה נאלצת לנווט בין חייה הדיפלומטיים לצד היותה אם טרייה ואישה תומכת לבעלה הלוחם, סיסי נתקלת בקשיים רבים המערערים את עולמה.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: הוט
מתי: חמישי, 30 במאי 2024

אריק (Eric)

בנדיקט קמברבאץ' חוזר לטלוויזיה עם סדרה חדשה שנים אחרי "שרלוק" ו"פטריק מלרוז", הפעם במיני-סדרת מתח שיצרה הכותבת הבריטית הנחשבת אבי מורגן ("נפרדנו כך", "אשת הברזל"). העלילה המשונה מזכירה קצת את הסדרה "ילדותי" עם ג'ים קארי: בניו יורק של שנות השמונים, וינסנט, אחד הבובנאים המובילים בניו יורק ויוצר תוכנית טלוויזיה אולטרה-פופולרית לילדים, נאבק להתמודד עם היעלמות בנו בן ה-9, אדגר, כשהיה בדרכו לבית הספר. אכול רגשות אשמה, וינסנט נאחז בציורים של בובת מפלצת כחולה בשם אריק שצייר בנו, ומשוכנע שאם רק יצליח ליצור בובה בדמותו ולהעלות אותה בטלוויזיה, אדגר יחזור הביתה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 30 במאי 2024

בנדיקט קמברבאץ', הסדרה "אריק" (Eric). נטפליקס,
בנדיקט קמברבאץ' בסדרה "אריק"/נטפליקס

סופר גיקית (Geek Girl)

עיבוד בריטי-קנדי לספרה של הולי סמייל לקהל צעיר, שראה אור גם בעברית בהוצאת כנרת זמורה דביר. הרייט מארנס היא סופר גיקית. על ארונית המיטה שלה מונח מילון; אף אחד לא מעריך את הידע המקיף שלה בטריוויה; והאויבת שלה בבית הספר לועגת לה בלי סוף בבית הספר. לכן כשסוכנות דוגמנות מגלה את הרייט, היא קופצת על ההזדמנות להמציא את עצמה מחדש. היא לא בטוחה שתלמד אי־פעם לעשות את דרכה בעולם האופנה — לפחות לא בלי למעוד על מסלול התצוגה ולהביך את עצמה בפני הדוגמן ההורס שלצדה. האם תצליח להפוך מגיקית לשיקית? אמילי קארי, שגילמה את אליסנט הייטאוור הצעירה בפרקים הראשונים של "בית הדרקון" לפני שאוליביה קוק תפסה את מקומה כבוגרת, מככבת בתפקיד הראשי.

ז'אנר: קומדיית נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 30 במאי 2024

אמריקה גוט טאלנט (America's Got Talent)

בסמוך לשידור בארצות הברית, העונה החדשה של תוכנית הכשרונות במהדורתה האמריקאית. השופטים גם הפעם הם סיימון קאוול, היידי קלום, האווי מנדל וסופיה ורגרה.

עונה: 19
ז'אנר: תחרות
איפה רואים: סלקום טיוי (ב-28/5 ב-NBC)
מתי עולה לאוויר: שישי, 31 במאי 2024

לא שותקת (Raising Voices)

סדרת דרמה ספרדית. נערה בת 17 מדווחת על תקיפה מינית שאירעה בתיכון שלה. החקירה שנפתחת משנה את חייה לבלי הכר ומעמידה את מערכות היחסים שלה למבחן. ניקול וואלאס, ששיחקה בגרסה הספרדית (שאף שודרה בסלקום טיוי) לסדרת הנעורים הנורבגית המדוברת "בושה" (Skam), מככבת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 31 במאי 2024

השחקנית הספרדייה ניקול וואלאס. Theo Wargo/Getty Images, GettyImages
השחקנית הספרדייה ניקול וואלאס/GettyImages, Theo Wargo/Getty Images

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש אפריל 2024, כולל משחק הווידאו האהוב שזוכה לעיבוד בהפקת יוצרי "ווסטוורלד", יחידה 8200 במרכז דרמה חדשה של הוט, החדשה של יוצרי "עספור" בנטפליקס, "הבוגדים" סוף סוף בישראל, קולין פארל בלש פרטי, "ריפלי" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully