וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15,000 אוקראינים ישתתפו באורגיה מחוץ לקייב במקרה שפוטין ישגר פצצה גרעינית

9.10.2022 / 23:55

יותר מ-15,000 איש כבר אישרו השתתפות במסיבת מין המונית על גבעה אם נשיא רוסיה יחליט ללחוץ על לכפתור האדום, כשהמשתתפים אפילו יסמנו אם הם מעדיפים מין אנאלי או אוראלי

תיעוד כניעת טנק רוסי באזור חרסון. 5 באוקטובר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשש מפני שימוש בנשק גרעיני על ידי רוסיה נגד אוקראינה מדיר שינה מעיני רבים ברחבי העולם, אבל קצת פחות מעיניהם של אלפי אוקראינים. הם החליטו לארגן אורגיה המונית (שכברב בעברית אם לא ידעתם) שתתקיים על גבעה מחוץ לקייב במקרה שפוטין אכן ישגר פצצה גרעינית.

יותר מ-15,000 כבר נרשמו בטלגרם למסיבת הסקס שתתחיל במקרה שפוטין יושיט יד לכפתור האדום. האורגיה ההמונית תתקיים על הגבעה בשצ'קאביסטסה, כאשר המשתתפים התבקשו לקשט את ידיהם בפסים צבעוניים, המסמלים את תחומי העניין המיניים שלהם. אם אתם שוקלים להשתתף - שלושה פסים הם לחובבי מין אנאלי וארבעה פסים לחובבי מין אוראלי.

המארגנים טוענים שהאירוע, שבמסגרתו המקומיים יוותרו על המקלטים והבונקרים האטומיים לטובת חגיגה מינית הוא כל כך פופולרי עד ש"כל הדירות עם נוף לגבעה נעלמו משום מה מאתרי הנדל"ן".

ככה מתכוננים האוקראינים למתקפה גרעינית

בשיחה עם רדיו אירופה החופשית, אמרה אישה מקומית כי התוכנית מגלמת את הרוח האוקראינית האופטימית והביטחון העצמי הגובר לגבי סיכוייהם לנצח במלחמה. "זה ההפך מייאוש. גם בתרחיש הגרוע ביותר אנשים מחפשים משהו טוב", היא אמרה, "זו המגה-אופטימיות של האוקראינים". תומך אחר הוסיף: "זה ניסיון להראות שככל שהם מנסים להפחיד אותנו יותר, כך אנחנו נהפוך את זה למשהו אחר. הומור עוזר. זו תגובה לאיום הרוסי".

ערוץ הטלגרם שקידם את האירוע, מסקר את המלחמה בדרך הומוריסטית - ורק לאחרונה תיאר את מאמצי מתקפת הנגד בחרסון כ"מסיבות BDSM לרוסים". כאשר נשמעה צפירה של תקיפה אווירית בשבוע שעבר, אחד מחברי קבוצת האורגיה אף שאל בהתרגשות: "האם הגיע הזמן?" עם אימוג'י חצוף - וזכה לכ-600 סמיילים בתגובה.

בנתיים בצד הרציני יותר של קייב, הרשויות החלו לחלק כדורי יודיד אשלגן מחשש למתקפה גרעינית. מועצת העיר של הבירה האוקראינית אישרה כי היא מספקת למקלטים ומרכזי פינוי את הכדורים כהכנה לתקיפה גרעינית אפשרית.

הגלולות מכילות יודיד אשלגן, אשר יכול לעזור לחסום את ספיגת הקרינה המזיקה (כגון יוד רדיואקטיבי 131) על ידי בלוטת התריס במקרה של אסון גרעיני - אם לוקלים אותו ממש לפני או מיד לאחר החשיפה לקרינה גרעינית. הרשויות בקייב אמרו בהצהרה כי הן יחלקו את הכדורים באזורים שזוהמו על ידי קרינה גרעינית אם יהיה צורך להתפנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully