וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס של מיליארד דולר: בעלי רשת מזון רכש 50 אלף כרטיסי לוטו לעובדים

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 11:35

טוד גרייבס, מייסד רשת המזון המהיר האמריקנית רייזינג קיינ'ס, החליט לנסות את מזלו ורכש 50 אלף כרטיסי הגרלה לכל אחד מעובדיו בשווי כולל של 100 אלף דולר. הפרס בהגרלת הלוטו "מגה מיליונס" עומד על מיליארד דולר: "נמשיך לקנות כרטיסים עד שמישהו פה יהיה המנצח"

הפרס בהגרלת הלוטו "מגה מיליונס" ( Mega Millions) בארצות הברית הגיע היום (רביעי) ל-1.02 מיליארד דולר, לאחר שאתמול איש לא ניחש את ששת המספרים וזכה בפרס. זה פרס הלוטו הרביעי בגודלו בהיסטוריה של ארצות הברית, לאחר שאיש לא ניחש את המספרים מאז ה-15 באפריל.

טוד גרייבס, מייסד רשת המזון המהיר האמריקנית רייזינג קיינ'ס (Raising Cane's), החליט לנסות את מזלו, או ליתר דיוק את המזל של עובדיו, ורכש 50 אלף כרטיסי הגרלה לכל אחד מהם בשווי כולל של 100 אלף דולר. לרשת המזון שמתמחה בעוף יש סניפים ב-35 מדינות בארצות הברית.

"הזמנים קשים", אמר מנכ"ל רייזינג קיינ'ס, איי.ג'יי. קומראן, אמר ל-CNN. "העובדים עדים לכך בתחנות הדלק וחשבונות המכולת...לא קל היום, לכן כשראינו שיש הזדמנות לעשות כיף ואולי לזכות בקצת כסף בשביל האנשים שלנו, רצינו לעשות זאת".

גרייבס צייץ בטוויטר כי "רכישת 500 אלף כרטיסי לוטו זאת משימה קשה יותר ממה שאתם חושבים! מקווה לחלוק את הפרס עם 50 אלף העובדים שלנו". אם עובד מסוים יזכה בפרס, לדברי קומראן, הוא יחלוק אותו עם שאר העובדים. הוא כינה זאת "כרטיס קולקטיבי לכולם".

הוא הוסיף כי אם איש לא יזכה בהגרלה הקרובה, "נמשיך לקנות כרטיסים עד שמישהו פה יהיה המנצח". בהגרלת מגה מיליונס משתתפים אנשים מ-45 מדינות כמו גם וושינגטון הבירה ואיי הבתולה האמריקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully