וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 22 נורה למוות ברהט

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 7:23

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר בזירה לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ופתחה בסריקות אחר היורה. נסיבות המקרה נבדקות

בווידאו: בן 32 נורה למוות בזרזיר/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 22 נורה למוות הלילה (חמישי) ברהט. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה לאחר שנמצא ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום והחלה בסריקות אחר היורה. נסיבות המקרה נבדקות.

פראמדיק מד"א נאגיב סאנע שהוזעק לזירה סיפר כי הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", אמר.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
הנסיבות נבדקות. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני שלושה ימים גבר בן 57 נדקר למוות במהלך קטטה ברחוב דוד ילין בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ושם נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן. המשטרה עצרה את החשוד בדקירתו - בנה של בת זוגו.

הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' וויקי שמואל וחובש רפואת חירום במד"א אליהו רוזנברג סיפרו: "הפצוע, גבר בן 57 היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות. הרדמנו הנשמנו אותו ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully