וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

גלעד ארדן הודיע: לא אתמודד בפריימריז בליכוד בבחירות הקרובות

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:43

שגריר ישראל באו"ם, שנחשב לאחד המועמדים המובילים לרשת את נתניהו ביום שיפרוש, הודיע כי ימשיך לכהן בתפקידו ו"לרתום את ניסיונו ויכולותיו להגנה על ישראל ועמדותיה בזירה הבינלאומית". החלטתו מאותתת על כך שהוא לא מעריך שנתניהו יפרוש בקרוב

גנץ וסער הודיעו על ריצה משותפת: "מתכוונים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה"/קונטקט

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן הודיע הערב (חמישי) כי לא יתמודד בפריימריז בליכוד לבחירות הקרובות וכי בכוונתו להמשיך לכהן בתפקידו הנוכחי ו"לרתום את ניסיונו ויכולותיו להגנה על מדינת ישראל ועמדותיה בזירה הבינלאומית".

ארדן, מבכירי הליכוד, משמש שגריר ישראל באום מאז הקמת ממשלת נתניהו-לפיד 2020 ויש לו עוד שנה עד לסוף המינוי. בשבועות האחרונים הגיעו אליו פניות רבות מפעילי ובכירי ליכוד לחזור להתמודד על מקום ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות, והוא התלבט אם להתפטר מתפקידו ולחזור לארץ לקראת הפריימריז בליכוד שיתקיימו בתחילת אוגוסט.

גלעד ארדן בוועדה לחקר אסון מירון, 31 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
לא יתמודד בפריימריז הליכוד. ארדן/פלאש 90, יונתן זינדל

ארדן הוא אחד מהח"כים הפופולריים בליכוד ולפי ההערכה במפלגה היה מגיע למקום גבוה ברשימה. הוא התמודד בכל מערכות הבחירות המקדימות במפלגה מאז 1999 ואף הגיע למקום הראשון בפריימריז ב-2015. אלה יהיו הבחירות המקדימות הראשונות שלא ישתתף בהם מאז שהחל את דרכו הפוליטית.

ארדן נחשב גם לאחד מהמועמדים המובילים לרשת את נתניהו ביום שיפרוש, וההחלטה שלו לא לחזור להשתלב ברשימה מאותתת על כך שהוא לא מעריך שהיום הזה קרוב. עם זאת, במידה ונתניהו כן יפרוש מהתפקיד במהלך הכנסת הבאה, ותתקיים התמודדות פנימית על ראשות הליכוד, העובדה שארדן לא יהיה ח"כ עשויה להקשות עליו בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully