וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית מרוסיה שהפגינה נגד המלחמה באוקראינה מצאה עבודה חדשה

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 17:55

העיתון הגרמני Welt שכר את שירותיה של מרינה אובסיאניקובה, שתדווח בעבורו מרוסיה ומאוקראינה. בחודש שעבר אובסיאניקובה פרצה לאולפן הטלוויזיה הממלכתית הרוסית וגינתה את המלחמה בשידור חי. לאחר חקירתה אמרה הכתבת שהיא חוששת לביטחונה אולם לא מתכוונת לעזוב את רוסיה

בווידאו: העיתונאית מרינה אובסיאניקובה, בתום שחרורה/עריכה: אביעד בללי

העיתון הגרמני Welt שכר את שירותי העיתונאית הרוסיה מרינה אובסיאניקובה, שתדווח עבורו מרוסיה ואוקראינה - כך הודיעה היום (שני) המוציאה לאור אקסל שפרינגר. אובסיאניקובה כיכבה בכותרות בכל העולם לאחר שפרצה לאולפן הטלוויזיה הממלכתית הרוסית, וגינתה את המלחמה באוקראינה בשידור חי.

אובסיאניקובה, בת 43, תדווח בעבור העיתון ובעבור ערוץ החדשות של Welt, כולל מתוך אוקראינה ורוסיה, נמסר מההוצאה לאור.

אלפי רוסים נעצרו כשהפגינו ברחובות נגד המלחמה, אך אובסיאניקובה הלכה צעד אחד נוסף והתפרצה לשידור חי נושאת שלט נגד התעמולה הרוסית בזמן שהמנחה קראה את החדשות, וצעקה סיסמאות נגד המלחמה.

מרינה אובסיאניקובה, אחת מהעורכות בערוץ, הרוסי בתום חקירתה במוסקבה 15 במרץ 2022. רויטרס
מצאה עבודה חדשה. מרינה אובסיאניקובה/רויטרס

לדברי העורך האחראי בקבוצת Welt Group, אולף פורשרדט, העיתונאית הרוסיה הגנה על האתיקה עיתונאית החשובה ביותר - למרות האיום בדיכוי. "אני מתרגש לעבוד איתה", הוא אמר.

בחודש שעבר אמרה אובסיאניקובה לסוכנות הידיעות רויטרס כי היא חוששת לביטחונה ומקווה שהמחאה שלה תפקח את העיניים של הרוסים לתעמולה שמשודרת להם. לדבריה, אין לה תוכניות לעזוב את רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully