וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג כבני 30 נמצאו מתים בביתם בגליל המערבי, החשד: הרעלת פחמן

עודכן לאחרונה: 22.1.2022 / 21:25

בני הזוג עטאף ועבד נאסר, בשנות ה-30 לחייהם, אותרו ללא רוח חיים לאחר שככל הנראה הורעלו מעשן שנפלט מתנור פחמים מאולתר בביתם. סב המשפחה שחיפש אותם במהלך היום, הוא זה שמצא אותם במיטתם. צוותי הרפואה קבעו את מותם במקום

בווידאו: גבר ואישה נמצאו ללא רוח חיים בביתם בג'דיידה-מכר בגליל/צילום: מד"א

בני זוג נמצאו היום (שבת) מחוסרי הכרה בביתם בג'דיידה מכר בגליל המערבי. ההרוגים הם עטאף, בת 34 ועבד נאסר, בן 40. בני הזוג הותירו אחריהם שלושה יתומים.

צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של בני הזוג במקום. לא היו לגופם סימני אלימות, והחשד הוא שהורעלו מפחמן חד חמצני, שמקורו בתנור פחמים מאולתר. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע, ושללו כרגע חשש לפלילים.

בני הזוג נמצאו מחוסרי הכרה במיטתם. לדברי תושבי המקום, ככל הנראה הם נחנקו מעשן של מנגל, שהוכנס לבית כדי להתחמם. פראמדיק מד"א, עמוס דדון, סיפר כי כשנכנסו לבית ראו את הזוג שוכבים "מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

לדברי שכניהם, ילדיהם של השניים שיחקו בחצר עת הטרגדיה. סביהם ראה אותם ושאל איפה ההורים. ילדיהם ענו שהם במיטה, ולא התעוררו מהבוקר. הסבא נכנס הביתה - ומצא את עטאף ועבד נאסר מתים במיטתם.

"מדובר באירוע נורא. אירוע טראגי מאוד, מצער מאוד ומיותר מאוד", אמר לוואלה! ראש המועצה המקומית ג'דיידה מכר, סוהיל מלחם. "אלה שני בני המקום שאנחנו מכירים מילדות, שהקימו בית ומשפחה ביישובנו, ואנחנו מצרים מאוד על האסון". הוא הדגיש כי צוות הרווחה של המועצה בדרך לבית בו התרחש האסון. "אנחנו נעשה כל מה שביכולתנו לעזור להם ברגעים הקשים האלה", הוסיף.

עטאף נאסר בת 34 ועבד נאסר בן 40, נחנקו למוות מעשן מתנור חימום מאולתר בביתם בג'דיידה-מכר, 22 בינורא 2022. באדיבות המשפחה
עטאף ועבד נאסר/באדיבות המשפחה

מחמוד נאסר, עובד מספנות ישראל בן 64, שאיתר את בנו, עבד, מת ליד אשתו, עטאף, סיפר לוואלה! כי בני הזוג ישנו עם תנור פחם בתוך החדר. "היה מזג אוויר טוב, הילדים שיחקו בחוץ ליד הבית, שם יש לנו שני סוסים ורכבו עליהם", סיפר, והזכיר כי הוא ואשתו גרים בקומה מעל בני הזוג וילדיהם. "בדרך כלל אני והבן שלי מתראים בשעת הצהריים. ראיתי שהוא לא יורד אז שאלתי עליו את הילדים ששיחקו בחוץ, והם אמרו לי שאבא ואמא ישנים".

אחרי שבנם השני של מחמוד ואשתו ביקר אצלם, התעורר החשד. "אשתי אמרה לי שזה נהיה כבר מוגזם, לך תראה מה קורה", שחזר. "אמרתי לנכדה שלי לדפוק בדלת, וככה באמת עשתה, ולא ענו לה. היא אמרה לי, סבא, לא עונים".

אביו של עבד עלה לחדרם של בני הזוג, פתח את החלון וראה אותם ישנים במיטה. "שאלתי את הילדה איפה יש מפתחות לחדר, הילדה נתנה לי מפתח וראיתי אותם כשהם כמו שני פסלים. הבן שלי היה קר מאוד, אשתו פחות. ניסיתי לעשות החייאה ולא הצלחתי. זה אסון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נמצאו מתים בביתם בג'דיידה מכר בגליל המעריב. 22 בינואר 2022. מד"א
טרגדיה בג'דיידה מכר/מד"א

פחמן חד-חמצני (CARBON MONOXIDE) הוא גז חסר צבע, ריח וטעם שנוצר למשל כאשר אין מספיק חמצן ומתרחשת שריפה לא שלמה והפחמן שבחומר הבעירה או בדלק לא התחמצן לפחמן דו חמצני (CO2) אלא לפחמן חד-חמצני.

חשיפה לריכוזים גבוהים, העשויה להתרחש במקומות סגורים, עלולה לגרום להרעלה חריפה, שתוצאותיה הן אובדן הכרה ואף מוות כתוצאה מחנק.

פחמן חד-חמצני הנפלט בבית מתנור לחימום או לבישול, עלול לגרום להרעלה כיוון שהגז חסר צבע, ריח וטעם קשה לאתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully