וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק פרצה בראשון לציון: מסעדת "לופט" עלתה בלהבות, ה"סוהו" ספגה עשן כבד

שני פרומקין

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 18:10

בעקבות השריפה, מסעדת "לופט" נשרפה וספגה נזקים משמעותיים. צוותי הכיבוי השיגו שליטה על האש בטרם הצליחה להתפשט אל המסעדה השכנה, "סוהו", וללא שהיו נפגעים בתקרית. עם סיום האירוע, חוקר דליקות פתח בחקירה במקום

בווידאו: שריפת ענק משתוללת במתחם מסעדות בראשון לציון/החברה לבטחון ראשל"צ

שרפה גדולה פרצה הערב (שני) במסעדת ה"לופט" ברחוב משה בקר בראשון לציון. שבעה צוותי הכיבוי שפעלו במתחם השיגו שליטה על האש לאחר כשעה, ללא כל נפגעים. מהכבאות נמסר כי המסעדה נשרפה, וכן כי למסעדת "סוהו" הצמודה נגרם נזק מינורי. חוקר דליקות פתח בחקירה.

בתחילת האירוע נמסר כי "סוהו" היתה זו שעלתה בלהבות, אולם זמן קצר לאחר מכן עודכן כי היא ספגה רק נזק משני, וכי צוותי הכיבוי מנעו מהאש להתפשט לכיוונה. ארז מוסאצ'ו, מהבעלים של "סוהו", סיפר כי זו השרפה השנייה שפרצה ב"לופט" בחודשים האחרונים, וכי גם במקרה הקודם "כולם חשבו שה'סוהו' נשרפת".

"המצב בסדר גמור", סיפר מוסאצ'ו, "אנחנו מקווים שמחר עד 12 בצהריים נפתח". מוסאצ'ו נכח במקום כשפרצה השרפה: "פתאום התחלנו להריח ריח מוזר, ויצאנו החוצה וראינו שיש להבות ב'לופט', והיתה שם בהלה גדולה, אז מיד הזמנו כיבוי אש. פינינו את כל מי שנמצא אצלנו במסעדה לצרכי בטיחות, ואף אחד לא נפגע, הכל בסדר. שם המקום נשרף עד היסוד".

שריפת מסעדת הסוהו בראשון לציון 20 בדצמבר. ללא, אתר רשמי
מסעדת סוהו, הערב/אתר רשמי, ללא

"הבאנו לכאן צוות ענק שיטפל, שמאים וחשמלים, שיבדקו את כל המערכות והנזקים שנוצרו, מסדרים הכל. מקווים להיות פעילים מחר", הוסיף.

בנצי בן שמחון, בעלים נוספים של "הסוהו", פרסם בחשבון באינסטגרם שלו מתוך המסעדה: "לא נגרם לנו שום נזק, הכל בסדר בזכות צוות הכיבוי שהשתלטו על האש במקום ליד, מאמין שנחזור לפעילות עוד היום בערב או מחר בבוקר".

שריפת מסעדת הסוהו בראשון לציון 20 בדצמבר. ללא, אתר רשמי
שריפת מסעדת הסוהו בראשון לציון 20 בדצמבר/אתר רשמי, ללא

אלעד מנשה, מפקד צוות בכבאות שטיפל באירוע סיפר כי "ראינו בערה כללית של המסעדה, כולל חלקה האחורי - שהגיעה עד למטבח. במהרה ביצענו פעולות כיבוי שהשריפה לא תתפשט למסעדה הסמוכה - הסוהו, ובמזל מנענו את הפריצה של האש לכיוון המסעדה, כך שיש שם נזק קטן מאוד. נכנסנו מהחלק החיצוני אל תוך המסעדה, תוך כדי המשך כיבוי וסריקות של המקום בעזרת המשטרה, שחסמה צירים ומד"א - שהמתינו לכל צרה כזו או אחרת לא עלינו. במקביל, פקחי העירייה עזרו לחסום כלמיני סקרנים למינהם".

שריפת מסעדת הסוהו בראשון לציון 20 בדצמבר. ללא, אתר רשמי
מסעדת סוהו, הערב/אתר רשמי, ללא

טל אברמסון ומוריה גנון, פקחיות בחברה לביטחון ראשון לציון סיפרו שהיו בפעילות שגרתית באזור המתחם כשהבחינו בלהבות. "הלהבות היו גבוהות במיוחד, והיתה המולה רבה", ציינו. "הגענו במקביל לצוותי הכיבוי, ולפי דרישת הכבאים, הרחקנו את האנשים שהיו בסמוך. מכבי אש הגיעו עם כוחות גדולים מאוד, ובתוך זמן לא ארוך הצליחו להשתלט על האש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully