וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: "מעבירים חומרים בשמי לוועדת אסון מירון"; קריאות לפוליגרף לניצבים

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 16:29

הקצין הבכיר פנה במכתב חריף לחברי הוועדה בטענה כי במסמכים שקריים שהועברו צוין שמו כמי שמאשים את המפכ"ל שבתאי באחריות ישירה לאסון. בכירים במשטרה קראו לבצע פוליגרף לקצינים בדרגות בכירות. בסביבתו של שבתאי אמרו: בכיר שלא מוכן לקבל את זה שהוא המפכ"ל, יכול לפרוש

קצין בכיר במשטרה טוען במכתב ששלח לוועדת החקירה לאסון מירון כי לוועדה מועברים חומרים שקריים תוך שימוש בשמו - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. במקביל, בכירים במשטרה קראו למפכ"ל קובי שבתאי לבצע פוליגרף לקצינים הבכירים בארגון בדרגות תת-ניצב וניצב, בניסיון לאתר מי מעביר לכאורה מידע שקרי לוועדת החקירה.

במכתב, שנשלח לוועדה בתחילת השבוע, כתב הקצין הבכיר כי "בימים האחרונים הזדעזעתי לשמוע שמועברים לוועדה חומרים שקריים ומידע שווא, תוך שימוש בשמי וייחוס הצהרות שקריות אליי. כל זאת בלא ידיעתי, הסכמתי ושאינם מייצגים ובזאת פוגעים בשמי הטוב".

המכתב ששלח הקצין הבכיר לחברי ועדת החקירה לאסון מירון
28.9.21. לירן לוי
המכתב ששלח הקצין הבכיר לחברי הוועדה/לירן לוי

לטענת הקצין הבכיר, לוועדת החקירה לאסון מירון הועברו מסמכים, פניות ומכתבים אנונימיים בהם צוין שמו כמי שמאשים את מפכ"ל המשטרה באחריות ישירה לאסון. "מצר על כך שאנשים בעלי עניין פועלים כך, באופן שיטתי מזה כחודש, בהקשרים שונים וכל זאת כחלק ממסע נקם נגדי", כתב הקצין הבכיר לוועדת החקירה וביקש מחברי הוועדה לפסול את הפניות והמסמכים שהועברו תחת שמו וללא ידיעתו.

בסביבת המפכ"ל אמרו כי הם רואים בחומרה ניסיונות חוזרים ונשנים של קצינים בכירים במשטרה לפגוע בשבתאי ובמעמדו במשטרה, וקראו להפסיק את מחול השדים סביבו. אותם בכירים ביקשו להעביר מסר חריף לבכירים במשטרה שמנסים לדבריהם לפגוע במפכ"ל: "קצין בכיר שלא מוכן לקבל את זה ששבתאי הוא המפכ"ל, יכול לפרוש לגמלאות. המשטרה זקוקה לאיחוד שורות ולגיבוי מלא למפכ"ל באתגרים שעומדים לפניה. המפכ"ל עוסק מבוקר עד ערב בחיזוק ביטחון אזרחי ישראל".

עוד בוואלה!

שוטרים, תפסיקו להתלונן. הביטחון שלנו על הקרשים

לכתבה המלאה
מפקד מחוז צפון שמעון לביא ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, מירון, 30 באפריל 2021. דוברות משטרת ישראל
שבתאי עם מפקד מחוז צפון בליל האסון/דוברות משטרת ישראל

בסיכום המכתב ציין הקצין הבכיר כי יפנה למפכ"ל שבתאי ויבקש ביצוע בדיקת פוליגרף כלפי קצינים בכירים שחשודים בהעברת מידע השווא לכאורה.

לוואלה! נודע כי חברי ועדת החקירה קיבלו בתדהמה את מכתבו של הקצין ואת טענותיו. בסביבתו של הקצין אמרו כי "מדובר בגורמים שכל מטרתם היא לפגוע בארגון ולחולל קרבות פנימיים. הוא לא מתכוון לתת לזה יד". עוד אמרו בסביבתו של הקצין כי יש לו אמון גדול במפכ"ל המשטרה, בהחלטות שקיבל ובפעולות שנקט לאורך כל הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully