וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על מניין המתים מקורונה: "תשאלו את הפאקה פאקה, שאשא שאשא"

עודכן לאחרונה: 1.3.2021 / 12:48

ראש הממשלה נשאל בריאיון כיצד הגיעה לישראל לכמעט 6,000 מתים מקורונה למרות החיסונים ובחר לתקוף את יו"ר ועדת הקורונה ח"כ שאשא ביטון. מועמדת תקווה חדשה השיבה: "הזלזול בקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה"

בווידאו: "תשאלו את הפאקה פאקה, שאשא שאשא" - תשובת נתניהו על המתים מקורונה/מתוך "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הבוקר (שני) את יו"ר ועדת הקורונה ומועמדת תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון בריאיון ברשת ב'. נתניהו נשאל כיצד הגיעה ישראל לכמעט 6,000 מתים מקורונה למרות החיסונים וענה "תשאל את הפאקה פאקה, שאשא שאשא".

ח"כ שאשא ביטון השיבה לנתניהו כי "השאשאות והפאקות פאקות זה המשך קמפיין הנה נה נה שמוביל ראש הממשלה ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל, ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם היה נחשב ראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו. אמשיך להאבק למען אזרחי מדינת ישראל, ללא מורא, עם קול ההגיון שבתוכי ועם התמיכה האדירה מעם ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בחנוכת נקודת משטרה בעכו. גיל נחושתן, אתר רשמי
תקף את שאשא ביטון. נתניהו/אתר רשמי, גיל נחושתן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כתב בטוויטר "‏אלוהים אדירים ביבי, לא מדברים ככה על המתים. תשובתו הלעגנית של נתניהו מבישה". לדברי לפיד, "זה מה שיש לראש ממשלת ישראל להגיד למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. לחיים שנהרסו. ליולדות, תינוקות, הורים, סבים וסבתות שמתו מקורונה בבדידות.‏זאת אינה תשובה שפויה כשמדברים על מות אזרחים ישראלים. מה שנתניהו היה צריך לומר הוא: נכשלתי, אני מרכין ראש לזכר המתים'".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף את דבריו של ראש הממשלה ואמר כי "אופי ההתקפה המביש של נתניהו על ד"ר יפעת שאשא ביטון הוא דוגמא נוספת לשיח שנאה משולח-רסן ממי שמכנה את יריביו הפוליטיים 'תחלואה' ו'סבל'. ביום שאחרי נתניהו, והוא קרוב, נחזיר שיח מכבד ומלכד בינינו ונרפא את ישראל".

בהמשך נתניהו הגיב לביקורת שנשמעה מהמערכת הפוליטית, התייחס לנתוני התמותה וביקש מהציבור להתחסן. "97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר. "יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully