וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים הוכו בידי צעירים בצפון. המותקפים טוענים: הרקע לאומני

8.2.2021 / 18:37

לעומת טענות עורך דינם של הנערים, במשטרה חושדים כי הרקע לתקרית האלימה, שהתרחשה סמוך למגדל, הוא ויכוח על נהיגה פרועה לפנות בוקר בכביש 90. צעיר בן 23, תושב ראמה, נעצר בחשד לתקיפת השניים

נער שהתוף בסמוך לטבריה. חוננו, אתר רשמי
אחד הצעירים שהותקפו/אתר רשמי, חוננו

תושב ראמה בן 23 נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתקף שני נערים בני 17 מצפון הארץ. במשטרה חושדים כי הרקע לאלימות הוא ויכוח על נהיגה בכביש, ואולם פרקליטם של השניים מאשים כי מדובר בתקיפה על רקע לאומני.

התקרית המתוארת התרחשה אתמול לפנות בוקר, מעט אחרי השעה 05:00, ביציאה הצפונית מטבריה בכביש 90. על פי החשד, שני הנערים העירו לחשוד ולשני חבריו על אופן הנהיגה שלהם, אחרי שנעקפו על ידם. לאחר מכן עצרו הנערים לתדלוק בתחנת דלק סמוכה למגדל - ושם, על פי החשד, הותקפו. לאחר התקרית, הגיעו הנערים לקבל טיפול רפואי בבית החולים פוריה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
במשטרה סבורים כי הרקע הוא ויכוח על נהיגה בכביש. ניידת/ראובן קסטרו

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את שני הנערים, טען כי מדובר בתקיפה על רקע לאומני, אף שבמשטרה לא מתארים כך את האירוע. "שוב פעם אנחנו רואים תקיפה אנטישמית נגד יהודים חסידים. פשוט תופסים את הקורבן רודפים אחריו, ומכים אותם בצורה אכזרית", האשים עו"ד בלייכר. "אנחנו מקווים שהמשטרה תטפל באירוע הזה, שבמקרה הזה קרה בתחנת דלק והאירוע מצולם, וניתן בקלות להעמיד את התוקפים לדין. אנו מקווים שזה יקרה ונתחיל לראות את ההרתעה גם מצד המשטרה וגם מצד בית המשפט כנגד כאלה שתוקפים יהודים רק בשל היותם יהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully