וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי פרץ: "שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים"; ההחלטה - ביממה הקרובה

4.1.2021 / 11:27

יו"ר הבית היהודי צפוי להודיעו על החלטתו עד מחר. אם יפרוש, ימשיך לכהן כשר לענייני ירושלים ומורשת עד להשבעת הממשלה הבאה. הדיווח מגיע ברקע המשא ומתן בין מפלגתו עם ימינה לקראת ריצה משותפת בבחירות הקרובות

-

יו"ר הבית היהודי רפי פרץ שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים - כך נודע היום (שני) לוואלה! NEWS. פרץ צפוי לקבל החלטה בנושא במהלך היממה הקרובה. אם יודיע על פרישה, עדיין ימשיך לכהן בתור השר לענייני ירושלים ומורשת עד להשבעת הממשלה הבאה.

הדיווח מגיע ברקע הודעת הבית היהודי שפורסמה היום על כך שהמפלגה מנהלת משא ומתן עם "עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית". במפלגה אומרים כי "השיחות עם בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב".

שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ (הבית היהודי) צועד במסדרונות הכנסת 21 באוקטובר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
שוקל פרישה, פרץ/פלאש 90, יונתן זינדל

את פרץ צפוי להחליף מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, שצפוי להשתלב ברשימת ימינה בראשות בנט בבחירות הקרובות. המהלך, שנרקם מאחורי הקלעים, נועד ללחוץ על יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' להתאחד עם בנט במחיר נמוך יותר מדרישתו הנוכחית.

סמוטריץ' דורש לקבל שריונים על פי מפתח "ריצ'רץ'" בעשירייה הראשונה או לכל הפחות ארבעה מקומות במיקומים גבוהים.

עוד בוואלה!

בין רע לנורא, מי שנחשב לכבשה השחורה בימינה בחר להיות פוליטיקאי

לכתבה המלאה
ניר אורבך. מזכ"ל מפלגת הבית הייהודי במהלך אירוע פעילים בירושלים 29 ביולי 2019. ראובן קסטרו
ימלא את מקומו של פרץ. אורבך/ראובן קסטרו

במאי, חתם פרץ על הסכם עם הליכוד על כניסה לממשלה, החלטה שבעקבותיה עזב את ימינה שבחרה להישאר באופוזיציה. הוא נכנס לממשלה בתמורה לקבלת התיק מורשת, ירושלים ופרויקטים לאומיים. לאחר שהתפקיד הוצע לו, נתניהו ביקש ממנו שיכהן במקום זאת כשר לענייני התיישבות, אך פרץ סירב, ואיים כי אם לא יקבל את תיק ירושלים ומורשת - לא ייכנס לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully