וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההיחלשות בסקרים: בנט צפוי להכריז שהוא מכוון לראשות הממשלה

מפלגת ימינה נחלשה באופן משמעותי מאז הכרזת גדעון סער על הקמת תנועה חדשה, ולפי הסקרים האחרונים היא תהיה המפלגה השלישית או הרביעית בגודלה בכנסת. במקביל, גם ח"כ שרן השכל צפויה למסור הצהרה על המשך דרכה הפוליטית

מתוך משדר וואלה! NEWS בהגשת טל שלו ויקי אדמקר/צילום: ניב אהרונסוi

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ימסור הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת בכנסת, כשעל פי ההערכות הוא צפוי להכריז כי הוא שואף לכהן לאחר מערכת הבחירות כראש הממשלה. זאת, לאחר שהכנסת ה-23 פוזרה ומערכת הבחירות הוכרזה רשמית, וברקע היחלשות המפלגה בסקרים.

בחודשים האחרונים, התמיכה במפלגת הימין נסקה בסקרים עד לאזור ה-20 מנדטים, אך נחלשה מאז הכרזת בכיר הליכוד לשעבר גדעון סער על הקמת תנועה חדשה, ולפי הסקרים שפורסמו אתמול היא זוכה לכ-13-15 מנדטים, מה שהופך למפלגה השלישית או הרביעית בגודלה. בנט טרם הכריז רשמית כי הוא מכוון לתפקיד הבכיר, ובימינה סבורים כי לאחר ההכרזה - המפלגה תעלה שוב בסקרים.

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, 12 באוגוסט 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
שואף להתחזק בסקרים. בנט/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

בתוך כך, ח"כ שרן השכל (ליכוד) צפויה אף היא למסור הצהרה על המשך דרכה הפוליטית. ח"כ השכל נחשבת למקורבת לגדעון סער, ובשבועיים האחרונים - מאז שסער הודיע על עזיבת הליכוד והקמת מפלגת "תקווה חדשה" - הוזכר שמה כמי שצפויה להצטרף לחברות הכנסת מיכל שיר יפעת שאשא ביטון שכבר הכריזו שיחברו אליו.

השכל נעדרה ביום שני מההצבעה על דחיית אישור התקציב, ובליכוד כבר החלו בהליכי הכרזה עליה כפורשת, לצד שאשא-ביטון.

עוד בוואלה!

מהגשת הרשימות ועד לקלפיות המופרדות: כך תיראה הדרך אל הכנסת ה-24

לכתבה המלאה
שרן השכל כנסת יוני 2020. דוברות הכנסת, אתר רשמי
תחבור לסער? ח"כ השכל/אתר רשמי, דוברות הכנסת

מפלגתו של גדעון סער נרשמה ביום חמישי שעבר אצל רשם המפלגות, לקראת התמודדותה בבחירות הקרובות, תחת השם "תקווה חדשה - אחדות לישראל". מאז פרישת סער מהליכוד, חברו אליו גם חברי דרך ארץ, יועז הנדל וצבי האוזר.

המפלגה פרסמה את מטרותיה, בהן פעילות למימוש זכויותיו הטבעיות וההיסטוריות של העם היהודי בארץ ישראל, ביסוס זהותה של ישראל כמדינתו של העם היהודי, שמשטרה דמוקרטי, הגנה על ערכיה כמדינת הלאום של העם היהודי השומרת על זכויות אדם ונוהגת שוויון זכויות פרט ופיתוח הארץ ועידוד ההתיישבות והחקלאות בגליל ובנגב, בשומרון וביהודה, ובשדרה המזרחית - מרמת הגולן, לאורכו של הירדן והערבה בואכה אילת.

מטרות נוספות שהציבה לעצמה המפלגה הן קידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל, כלכלה חופשית תוך הבטחת הזדמנות הוגנת לכל ומחויבות לערבות הדדית וקידום מערכת החינוך והפיכתה למערכת חינוך מהמובילות בעולם תוך מתן דגש על מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל ילד, העצמת מעמד המורה והמחנך בחברה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully