אשה שקעקעה שמות של שבעה גברים על רגלייה. JAMPRESS, צילום מסך
צילום מסך/JAMPRESS

התעוררה אחרי לילה של אלכוהול וגילתה שמות של שבעה גברים מקועקעים על ירכיה

29.7.2020 / 0:01

בחורה צעירה מבריטניה יצאה עם חברותיה לבלות במגאלוף כשחבורה של גברים הצליחה לשכנע אותה לקעקע את ראשי התיבות שלהם על הגוף שלה. גם אחרי שהתברר שהם שיקרו לגבי השמות שלהם ושיש להם חברות היא לא מתחרטת: "זה היה ממש מצחיק"

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

בסרטון - דברים שלא ידעתם על קעקועים

צעירה שהתעוררה אחרי ליל בילוי הופתעה לגלות שראשי תיבות של שבעה גברים מקועקעים על הירך שלה. בתקשורת הבריטית דווח שמייגן ג'רארד, בת 22, הייתה בטיול עם חברות באי הספרדי מגלוף בשנת 2018, כשהן פגשו מספר בחורים מניוקאסל. מייגן, מוורינגטון, סיפרה שהם יצאו למסיבות בכל ערב עם הבנים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בלילה האחרון באי שבפלמה דה מיורקה, החבורה החדשה הייתה בעיצומו של אחרי לילה רווי אלכוהול והסתובבה בטיילת, כשאחד מהם הבחין בחנות קעקועים. מייגן צחקה שהיא תקעקע את ראשי התיבות שלהם על הירך שלה כמחווה לטיול. הגברים ניסו לשכנע אותה לעשות את זה, למרות האזהרות של החברות שלה שזה לא רעיון כזה טוב.

"אני הייתי בחופשה עם שש חברות כשפגשנו שבעה בנים מניוקאסל", סיפרה מייגן שעובדת בשירות לקוחות כיום, "התקרבנו לבינם ויצאנו איתם בכל לילה! בלילה האחרון היינו עצובים שאנחנו נפרדים. בדרך החוצה מהטיילת עברנו ליד חנות קעקועים וכבדיחה אמרתי שאקעקע את ראשי התיבות של כולם עליי, והבנים עודדו אותי לעשות את זה. החברות שלי ניסו לשכנע אותי לרדת מזה, אבל הייתי נחושה".

עוד באותו נושא

"אשת הדרקון" בעלת 200 הקעקועים חשפה תמונה שהיממה את מעריציה

לכתבה המלאה

צפו במייגן מתקעקעת

מייגן לא מתחרטת

כשמייגן חזרה לאנגליה היא חיפשה את הבחורים ברשתות החברתיות וגילתה שחלק מהם בכלל נתנו לה ראשי תיבות שגויים .למרות זאת, מייגן והחברות שלה נשארו בקשר איתם למשך ארבעה חודשים, עד שהחברות שלהם גילו על זה, וגרמו לגברים לסיים את הקשר. למרות זאת, למייגן אין שום חרטה על מה שקרה וחושבת שכל החוויה ממש מצחיקה.

מאז היא הספיקה לכסות את הקעקועים עם קעקוע גדול חדש. "חלק מהבנים נתנו לי שמות שגויים, ולא ידעתי על זה עד שמצאתי אותם בסנאפצ'ט", מספרת מייגן, "היינו איתם בקשר עד שגילינו שיש להם חברות, והחברות שלהם סגרו את הקשר בינינו. אנחנו לא בקשר עכשיו, אבל אחד הבנים הגיב לי אתמול בטוויטר. אני לא מתחרטת על כלום, זה היה ממש מצחיק".

זה מה שיש עליה היום במקום ראשי התיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully