וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מותה הטרגי של נאיה ריברה: האם הוטלה קללת "יעד סופי" על הקאסט של "Glee"?

14.7.2020 / 12:08

תאוריית קונספירציה מצמררת מופצת ברשת בימים האחרונים לפיה הוטלה קללה על כוכבי דרמת התיכון המוזיקלית "Glee". נאיה ריברה היא חברת הקאסט השלישית שהלכה לעולמה בנסיבות טרגיות, לאחר מותם של מארק סאלינג וקורי מונטית' - כשהאחרון מצא את מותו בדיוק 7 שנים לפני

yes

בסרטון - הצצה ל-GLEE

לאחר שישה ימים של חיפושים, נמצאה אמש (שני) גופתה של כוכבת "Glee", השחקנית נאיה ריברה, שנעדרה באגם פירו שבארצות הברית. החיפוש אחר ריברה בת ה-33, שגילמה בסדרה את דמותה של המעודדת סנטנה לופז, החל ביום רביעי אחר הצהריים - כאשר השחקנית ובנה לא החזירו את הסירה ששכרו. כשצוות העובדים מצא את הסירה, הם גילו בה את בן ה-4 לבדו. החיפושים אחר ריברה הגיעו גם אל הרשתות החברתיות, כשבטוויטר הופץ האשטאג #חפשואתנאיה ו-#מתפלליםלנאיה. אמש אותרה גופתה של השחקנית לאחר שנסחפה לגדת האגם בחלקו הצפון-מערבי. בהצהרה מטעם לשכת השריף המקומית נמסר כי ריברה ובנה ככל הנראה שחו במים ולא הבחינו בכך שהסירה נסחפת. ריברה הצליחה לאזור כוחות ולהביא את בנה חזרה אל הסירה, אך כנראה שלא נותר לה כוחות להציל את עצמה.

היעלמותה ומותה הטרגי של ריברה הצית מחדש תיאורית קונספירציה מצמררת לפיה הוטלה קללה על חברי הקאסט של "Glee" - ואכן אי אפשר שלא להבחין בדפוס מוזר של מקרי מוות ואסונות שפקדו אותם. לאורך השנים הלכו לעולמם שחקנים נוספים מהסדרה - קורי מונטית' שמת ממנת יתר בשנת 2013 ומארק סאלינג שחמש שנים לאחר מכן שם קץ לחייו בתלייה אחרי שהואשם בצריכת פורנוגרפיה של ילדים. מה שחיזק את הקונספירציה היא העובדה שגופתה של ריברה נמצאה בדיוק 7 שנים מיום פטירתו של חברה לקאסט, קורי מונטית'.

נאיה ריברה. GettyImages
מותה הטרגי של נאיה ריברה הצית תיאורית קונספירציה על קללה שהוטלה על הקאסט/GettyImages

נאיה ריברה ובנה

נאיה ריברה, קורי מונטית'. GettyImages
נאיה ריברה וקורי מונטית' - מתו בהפרש של 7 שנים/GettyImages

בטוויטר מיהרו להזכיר אסונות נוספים שאירעו לחברי הקאסט: ב-2014 בן זוגה של בקה טובין, מארק בנדיק, נמצא מת במלון בפילדלפיה בנסיבות מסתוריות, שני עוזרי הפקה הלכו לעולמם באותה שנה (ג'ים פולר בן ה-41 וננסי נוטס בת ה-37), מליסה בנויסט חשפה כי הייתה קורבן לאלימות קשה ומתמשכת בידי האקס שלה וליאה מישל הואשמה בגזענות במהלך צילומי הסדרה.

פוסט טוויטר נוסף ציין את כל מקרי המוות המקושרים לסדרה:

וגם זה:

"זה גרוע יותר ממה שקרה לקאסט של פולטרגייסט"

מצבור המקרים הותיר גם את הספקנים מבוהלים, "גליי... מה עשית? מה עשית?!?" צייץ אחד בטוויטר ואחרת הוסיפה: "מה לא היה שם? פדופילים, אלימות במשפחה, התאבדויות, מנת יתר, אפליה ועכשיו נאיה נעדרת? מה נסגר".

חלק מהמשתמשים קראו להפסיק להפיץ את התיאוריה כי זה לא מכבד את זכרם של נאיה, קורי ומארק.

כמו זה:

"בדיחת הקללה הזאת לא רק שאינה מכבדת את נאיה ריברה, אלא גם את קורי מונטית' שגם הלך לעולמו"

"הציוצים האלו מוזרים ומיותרים"

אבל רבים אחרים מאמינים:

עוד פורסם ברשת קליפ של ריברה מ-GLEE בו היא מבצעת את השיר If I Die Young, שמקבל היום משמעות מצמררת. בקליפ הקצר שרה ריברה: If I die young bury me in satin (אם אמות צעירה, קברו אותי במשי), Lay me down on a bed of roses (השכיבו אותי על מצע ורדים), Sink me in the river at dawn (הטביעו אותי בנהר עם שחר), Send me away with the words of a love song (שלחו אותי לדרך עם מילים של שיר אהבה).

צפו בביצוע המצמרר:

האם נאיה ריברה היא הקורבן האחרון של הקללה?

10 סיבות מדוע הקאסט של Glee מקולל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully