וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיגזג של ח"כ זוהר: נלחם בפתיחת חדרי הכושר - אחרי שתמך בפומבי

13.7.2020 / 19:35

יו"ר הקואליציה האשים את יו"ר ועדת הקורונה ח"כ שאשא-ביטון בפופוליזם ובחוסר אחריות לאחר שתמכה בפתיחה בניגוד לעמדת הממשלה, והוביל מהלך להדחתה. אולם, רק ביום חמישי האחרון הוא הצהיר כי "סגירת חדרי הכושר היא לא החלטה טובה" וכי "בעניין הזה יש צורך לתקן"

בווידאו: יו"ר הקואליציה בריאיון על סגירת חדרי הכושר/באדיבות חדשות 12

(בווידאו: מיקי זוהר בריאיון בתקשורת, חמישי שעבר )

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שהחל היום (שני) את מהלך ההדחה של יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא-ביטון בשל תמיכתה בפתיחת חדרי הכושר, הביע רק לפני כמה ימים תמיכה ברורה באותה מטרה והתנגדות להחלטת הממשלה על סגירתן.

"סגירת חדרי הכושר היא לא החלטה טובה, כי יש הרבה מאוד דברים שחדרי הכושר יישמו הלכה למעשה בהתאם להנחיות, כולל הפרדה בין מתעמל למתעמל, במרחק של מכשיר-כן-מכשיר-לא שיצר הפרדה מאוד גדולה", אמר אז ח"כ זוהר בריאיון ל"תכנית חיסכון" בערוץ 12 ביום חמישי האחרון. "ויש מצוקה יותר קשה לחדרי הכושר שאנשים צריכים לזכור: חדרי הכושר מאבדים מינויים כתוצאה מהמשבר ומאוד מתקשים לחדש את המנויים, וזו מכה כלכלית קשה".

זוהר אף הוסיף והדגיש אז כי הוא פועל לביטול החלטת הממשלה בנושא ולפתיחת חדרי הכושר. "קיבלתי אינספור פניות בנושא חדרי הכושר ואני פועל מול ראש הממשלה ומשרד הבריאות כדי לאפשר לחדרי הכושר לפעול במתכונת ההיא כי מספר הנבדקים בחדרי הכושר מינימלי. תפקידי לשרת את הציבור", אמר בנושא זה. "יש אפשרות לחדש את זה. אני פועל בנושא. קבלת ההחלטות היא תחת לחץ ולא תמיד ההחלטות נכונות ובעניין הזה יש צורך לתקן".

ח"כ מיקי זוהר,מליאת הכנסת, 29 במאי 2019. ראובן קסטרו
מזגזג. ח"כ זוהר/ראובן קסטרו

הערב, כשנשאל בחדשות 12 על התמיכה שלו בפתיחת חדרי הכושר בשבוע שעבר, אמר ח"כ זוהר: "אני פעלתי ועדיין פועל מול ראש הממשלה. אני בעד פתיחת חדרי הכושר אבל במתכונת שמשרד הבריאות מאשר כשאין הדבקה המונית, וכרגע משרד הבריאות אומר שיכול להיות שההחלטה שהתקבלה בכנסת תביא להתפרצות המונית".

דיון ועדת הקורונה, 13 ביולי 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
דיון ועדת הקורונה, היום/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

היום בדיון בוועדת הקורונה תקף ח"כ זוהר את יו"ר הוועדה שאשא-ביטון על החלטת הוועדה לפתוח את חדרי הכושר ואמר לה ש"זו התנהלות חסרת אחריות".

"עזבו את הפופוליזם, מישהו פה יודע מה הם הנתונים? אני אומר לך יפעת, ההחלטה שלך היא החלטה גרועה. מהר מאוד תביני שהציבור לא מעריך אותה ואולי כמה בעלי חדרי כושר ימחאו לך כפיים".

מוקדם יותר, רמז ח"כ זוהר על כוונתו להדיח את יו"ר הוועדה בשל תמיכתה במטרה זו בניגוד להחלטת הממשלה ועמדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שצעק לעברה בתום ההצבעה בוועדה: "חיים נעימים ולהתראות".

פתיחת חדרי הכושר ובריכות השחייה אושרה בין היתר בתמיכתה של ח"כ שאשא-ביטון, וכן חברות הכנסת של כחול לבן, שהצביעו יחד עם האופוזיציה על החרגתם מהצו של הממשלה. בעקבות האישור, הליכוד החל היום בתהליך הדחתה של שאשא-ביטון, החברה במפלגה.

(עדכון ראשון: 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully