וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: תינוק מוייטנאם נולד כשהוא אוחז בידו את מה שניסה למנוע את קיומו

14.7.2020 / 0:03

תמונה של תינוק שזה עתה נולד כשהוא אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו הפכה לוויראלית ברשת, "התינוק אוחז ביריב המובס שלו. רואים שהוא נועד לגדולות"

תינוק מוחא כפיים ברחם/יו טיוב

כולנו יודעים שהחיים רצופים אתגרים ומכשולים, אולם התינוק הויאטנמי שלפניכם שבר את כל השיאים כשהתגבר על אתגר עיקש במיוחד עוד לפני שבכלל נולד. תמונה של תינוק בן יומו אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו הפכה לוויראלית, כשאלפים העריכו בתגובות את האירוניה שבדבר.

לאם בת ה-34 - שכבר יש לה שני ילדים - הותקן התקן תוך רחמי לפני כשנתיים. על אף שהוא יעיל ב-99 אחוזים מהמקרים, ההתקן כשל, האם נכנסה להריון וילדה את בנה בבית החולים הבינלאומי שבהאי פונג, וייטנאם. במהלך הלידה ההתקן יצא יחד עם התינוק, כשהוא מוחזק בידו.

תינוק אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו

טראן וייט פיונג, רופא מיילד בבית החולים, הבחין ב"גביע הניצחון" של התינוק וצילם תמונה שהופצה בשבוע שעבר בערוצי המדיה החברתית של בית החולים, שם היא קיבלה אלפי לייקים, תגובות ושיתופים. פיונג אמר: "אחרי הלידה חשבתי שזה שהוא החזיק את ההתקן זה אירוני, אז צילמתי. מעולם לא חשבתי שהתצלום יקבל כל כך הרבה תשומת לב". התינוק, שנולד בריא ובמשקל 3.2 ק"ג, קיבל הרבה מחמאות ברשת: "התינוק אוחז ביריב המובס שלו. רואים שהוא נועד לגדולות", כתב אחד ואחר הוסיף: "מה הסיכויים? מיד לרשום אותו לתחרויות".

תינוק אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו. CEN, אתר רשמי
תינוק אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו/אתר רשמי, CEN

התקן תוך רחמי הוא אמצעי למניעת הריון שממוקם בחלל הרחם ומביא להפרשת חומרים שמפריעים לתנועת הזרע לעבור דרך הרחם ומונעים הפריה. לדברי פיונג, יתכן מאוד שההתקן של האם ניתק ממקומו המקורי וזה מה שפגם ביעילותו.

תינוק אוחז בידו את ההתקן התוך רחמי הכושל של אמו. CEN, אתר רשמי
אל תבכה, ניצחת! התינוק ולצידו ההתקן התוך רחמי שכמעט מנע את קיומו/אתר רשמי, CEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully