וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי: זוג שצילם תמונות חתונה נסחף לאוקיינוס ע"י גל עצום - וכמעט טבע למוות

14.7.2020 / 0:13

חתן וכלה עמדו על סלע קרוב מאוד למים כדי לייצר תמונה שיזכרו לדורות - כשלפתע גל גדול סחף אותם למי האוקיינוס השקט. האירוע תועד על ידי עד ראייה והסתיים בטוב, תודות לשני מצילים נמרצים

CTV News

בסרטון - תיעוד רגעי האימה בהם הזוג כמעט נסחף לאוקיינוס

כל זוג שמתחתן שואף שיהיו לו את התמונות הכי יפות ומרגשות שאפשר לשמור למזכרת. אלא שזוג טרי מקליפורניה לקח את זה צעד קדימה ושנייהם כמעט טבעו למוות אחרי שניסו להצטלם על צוק בלגונה יפהפייה. עד ראייה שתיעד את הזוג המאושר, צילם אותם מתנשקים על אבן ליד מלון מונטאג' לגונה ביץ', כשלפתע גל גדול סחף אותם היישר אל המים הגועשים.

לגונה ביץ'. צילום מסך, צילום מסך
הזוג רגע לפני ההיסחפות למים/צילום מסך, צילום מסך

הרגע המפחיד הזה פורסם ברשת החדשות המקומית TMX.news ואפשר לראות בו כיצד הזוג המתוק והבלתי מזוהה מצטלם יחד ותוך שנייה נשטף אל המים של האוקיינוס השקט. למרבה מזלם של השניים, מציל מקומי וכוחות הצלה מקומיים נכנסו מיד לפעולה וחילצו אותם בשלום. אנשי כוחות ההצלה של הלגונה ביץ' הגיעו לזירת האירוע ויחד עם המצילים השתמשו בסירת חירום שלקחה אותם למקום בטוח שם התגלה כי למעט כמה פציעות שטחיות הם יצאו מזה שלמים ובריאים.

עוד באותו נושא

הרגע המפחיד בו צעירה רצתה להצטלם ב"חוף הגירושין" ואז גל גדול סחף אותה לעבר סלע

לכתבה המלאה
זוג נסחף לים. Ionel Coroama via TMX.news, צילום מסך
רגע ההיסחפות למים/צילום מסך, Ionel Coroama via TMX.news
לגונה ביץ'. צילום מסך, צילום מסך
הכלה מחולצת על ידי שני מצילים/צילום מסך, צילום מסך

הצילומים האלה הם פחות או יותר הדבר הכי מלהיב שקרה בחודשים האחרונים בחופי לגונה ביץ' שנפתחו רק באפריל אחרי כמעט חודשיים שבהם היו סגורים בגלל הקורונה. כעת נראה שהם עומדים להסגר שוב כיוון שברשויות שוב מודאגים בגלל ההתקהלות והצפיפות הגוברת בחופים. סטיב דיקטרו, מי שאחראי על הלגונה ביץ' התייחס להתקהלות הגוברת והולכת ואמר: "בעיקר ב-4 ביולי כשהיו זיקוקים, האנשים פה נראו כמו סרדינים בפחית. אין מרווח בין אנשים והדאגה שלי היא שגם בלי הזיקוקים, עדיין יש צפיפות גדולה בחופים".

לאחרונה נפתחו מחדש הבארים והמסעדות במחוז אורנג' בו נמצאים החופים, אך הם ככל הנראה ייסגרו שוב לאחר שנרשמה עלייה משמעותית בתחלואה כשעד כה נרשמו שם 14,413 חולים בקורונה (כ-115 חולים על כל 100 אלף תושבים) ו-345 אנשים כבר מתו מהנגיף.

צפו בתיעוד המלא של רגעי האימה באוקיינוס השקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully