וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ינה רק שנייה: דירוג נשות הכדורגלנים הכי נעקבות באינסטגרם

7.7.2020 / 19:00

מאשתו של מסי ועד לשרה קרבונרו: הן זמרות, דוגמניות, כוכבות בינלאומית, זוכות למיליוני מעריצים, וחלקן אף עוררו סקנדלים לא קטנים. דירוג ה-WAGS הכי פופולריות בעולם

חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

בווידאו: ג'ורג'ינה חוגגת לרונאלדו יום הולדת

הן אהובות, מצליחות, ואי אפשר להגיד שהן מפורסמות רק בגלל בני הזוג שלהן. אז מי הן 12 נשות הכדורגלנים (הידועות בעגה המקצועית WAG) עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם? הרשימה לא כוללת את ויקטוריה בקהאם, המלכה האם, עם 28.4 מיליון עוקבים.

12. שרה קרבונרו - 2.7 מיליון

שרה, כידוע, היא בת זוגו של איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד לשעבר. העיתונאית והמגישה בת ה-36 החלה לצאת עם קסיאס בשנת 2009, והשניים התחתנו שבע שנים לאחר מכן. היא כמובן התפרסמה ברגע הבלתי נשכח שקסיאס נישק אותה בשידור חי אחרי הזכייה בגביע העולמי. יש להם שני ילדים, ורק לאחרונה היא חשפה שהיא התמודדה עם סרטן הרחם.

11. נטליה ברוליץ' - 2.8 מיליון

נטליה, 28, דוגמנית קרואטית ממוצא קובני, היא זמרת, רקדנית ודי ג'יי, שלאחרונה החלה במערכת יחסים עם ניימאר, כשהשניים אף כיכבו על שער מגזין האופנה GQ רוסיה.

10. דניאלה סמאן פברגאס - 2.8 מיליון

דניאלה, ממוצא לבנוני, 45, בזוגיות כבר 12 שנה לססק. היא אמא לחמישה ילדים: שלושה מססק, ועוד שניים מבן זוגה לשעבר, טייקון הנדלן הלבנוני אלי טקטוק, שבעבר חשף שדרך תמונות בצהובונים הוא גילה שהיא בוגדת בו עם פברגאס. "הוא בן 25 וטיפש", אמר אז טקוק על פברגאס, "היא תעזוב אותו ברגע שייגמר לו הכסף ותעבור לו התהילה, הוא לא בקהאם".

9. אנה לבנדובסקה - 2.8 מיליון

אשתו של רוברט לבנדובסקי, כוכב באיירן מינכן, היא כיום תזונאית מצליחה, בעלת בלוג בריאות מצליח וכוהנת של "חים בריאים", אבל בעבר הייתה אלופת קראטה במדינתה.

8. מליסה סאטה - 4.3 מיליון

המגישה האיטלקייה, 34, הייתה בעבר נשואה לכריסטיאן ויירי, השניים התגרשו ב-2011, באותה שנה היא החלה ברומן עם קווין פרינס בואטנג, הם התחתנו ב-2016, התגרשו אחרי שלוש שנים, אבל מאז חזרו.

View this post on Instagram

Night ??

A post shared by Melissa Satta (@melissasatta) on

7. אוריאנה סבאטיני - 4.7 מיליון

בת זוגו של פאולו דיבאלה, כוכבה הארגנטינאי של של יובנטוס, היא כבר כוכבת פופ במדינתה, כולל קליפ אחד פרובוקטיבי שבו התנשקה עם אישה אחרת. דודה שלה היא הטניסאית לשעבר גבריאלה סבאטיני, אלופת ארה"ב ב-1990.

View this post on Instagram

Di Como

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on

View this post on Instagram

call me up?

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on

6. לי אן פינוק - 5.7 מיליון

לי אן, 28, היא זמרת בריטית, שהפכה לכוכבת מקומית אחרי שהופיעה בתוכנית "אקס פקטור" עם סיימון קאוול. ב-2016 היא החלה לצאת עם אנדרה גראי, חלוץ ווטפורד, ואחרי ארבע שנים יחד הם הודיעו שהתארסו. לאחרונה לקחה חלק פעיל במחאות נגד אפליית שחורים בבריטניה.

5. וונדה איקרדי - 6.6 מיליון

אשת טלוויזיה, דוגמנית ארגנטינאית, וןכמובן סוכנת על. וונדה בת ה-33 נשואה לחלוץ פריס סן ז'רמן מאורו איקרדי ומנהלת לו את הקריירה, אבל בארגנטינה זוכרים היטב איך הייתה נשואה בעבר למקסי לופז, שהאשים אותה שהיא בוגדת בו עם איקרדי, לפני שעזבה אותו. וונדה נוהגת לחשוף עצמה באינסטגרם, ולהתרברב בחיי המין שלה ושל בן זוגה.

View this post on Instagram

Mi Verano Parisino ?

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

View this post on Instagram

Verano en Casa ? ?? @mauroicardi

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

4. פרי אדוארדס - 10.4 מיליון

הזמרת האנגלייה, 26, היא בת הזוג של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ורק בפגרת הקורונה האחרונה היא העלתה לחשבון שלה סרטון קצר שבו השניים רוקדים בביתם, שזכה לעשרות מיליוני צפיות וכבש את הרשת.

3. אנטונלה רוקוזו - 12.6 מיליון

רוקוזו בת ה-32 היא אשתו של ליאונל מסי. השניים נפגשו בעיר הולדתם רוסאריו כשהיו בני חמש. היא עברה לברצלונה יחד עם מסי, וב-2016 אף חתמה על חוזה דוגמנות. היא כמובן זוכה לעוקבים רבים שנהנים לראות את הפרעוש מזווית אנושית יותר, כאבא לשלושת ילדיהם.

View this post on Instagram

???

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

View this post on Instagram

Juntos es siempre mejor ❤️

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

2. ג'ורג'ינה רודריגס - 18.7 מיליון

מי שהייתה בעבר מוכרת בחנות גוצ'י הצליחה לכבוש את האינסטגרם בסערה, כשהדוגמנית בת ה-26 הפכה לכוכבת בינלאומיץך בזכות הזוגיות שלה עם הספורטאי עם הכי מעריצים ברשתות החברתיות, כריסטיאנו רונאלדו. לאחרונה נושלה מתואר מלכת האינסטגרם של ספרד על ידי השחקנית היפהפייה אסתר אקספוסיטו. רק אתמול העלתה תמונה לאינסטגרם, ורונאלדו הגיב: "האישה הכי יפה בעולם".

עוד בוואלה!

"ג'ורג'ינה מזיעה את דרכה חזרה לפסגת האינסטגרם"

לכתבה המלאה

1. שאקירה - 67.4 מיליון

כמובן, המלכה הקולומביאנית, הזמרת האהובה, מעל כולן. שאקירה בת ה-43, אשתו של ג'רארד פיקה מברצלונה, הייתה כוכבת בינלאומית הרבה לפני שפגשה את הבלם, וזאת בזכות ההצלחה שלה בהתחלה בדרום אמריקה ובאמריקה הלטינית - ולאחר מכן בעולם כולו.

View this post on Instagram

NY skyline!

A post shared by Shakira (@shakira) on

"לא הייתי אוהדת כדורגל, בכלל לא ידעתי מי הוא", סיפרה בעבר על ההיכרות איתו, "אבל אז ראיתי איזה סרטון שלו, אמרתי, 'מממ, הוא דווקא חמוד', ובמקרה כמה ימים לאחר מכן מישהו החליט להכיר בינינו". עשור לאחר מכן, עם שני ילדים, הם עדיין יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully