וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקים ירוקים, סאונת אינפרה-אדום ושתן בתיק: כך נראים כמו אל מקפירסון בגיל 56

10.7.2020 / 0:03

דוגמנית העל בת ה-56, אל מקפירסון, הצטלמה למגזין "רד" בביקיני ואי אפשר היה שלא להתפעל מאיך שהיא נראית היום. היא טוענת בריאיון ש"גנטיקה יכולה לעזור רק עד שלב מסוים". קבלו הצצה לחיים הבריאים (והמוגזמים) של מקפירסון ורשמו לעצמכם טיפים לעת הצורך

Elle Macpherson's Breakfast Chocolate Mousse @welleco

בסרטון - אל מקפירסון מכינה מוס שוקולד לארוחת בוקר

התמונות החדשות של אל מקפירסון בת ה-56 בביקיני הן ההוכחה שניתן להיראות כמו דוגמנית על גם אחרי משבר גיל ה-50. אל סיפרה למגזין "רד" שעל שערו היא מככבת שהלוק הבריא שלה אינו רק תוצאה של הגנים הטובים שלה, אלא גם בזכות אורח חיים בריא אותו אימצה לעצמה עם השנים - וכן גם כמה טיפולים אסתטיים - כמו סאונה אינפרה-אדום ביתית ושימוש במים מבעבעים (תכף נסביר). התזונה שלה מבוססת על ירקות ואת זמנה היא מבלה ברגיעה באחוזה שלה במיאמי המשקיפה לים. אליסון בושוף, כתבת "דיילי מייל", חושפת כיצד תוכלו גם אתן לאמץ שגרת חיים כמו זו של אל מקפירסון, גם אם התקציב שלכם פחות תואם לשלה. רשמו טיפים.

אל מקפירסון בת ה-56 על שער מגזין "רד". Red magazine, אתר רשמי
אל מקפירסון בת ה-56 על שער מגזין "רד"/אתר רשמי, Red magazine

מכשיר אוזון אישי

בשבוע שעבר שיתפה אל את עוקביה באינסטגרם ביתרונות שבשימוש ב"מכשיר אוזון אישי". ה- Thera03 Bubbler הוא סוג של תמי 4 המחטא את כל מקורות המזון בידי בעבוע ברמה נמוכה של מולקולת ה-O3 בכיור המטבח המלא במי ברז. תוך דקות מי הברז שלכם הופכים לתחנת תברואה ויכולים לעקר ולחטא את כל צורות החיידקים הזרים הלא בריאים לגוף, נגיפים, טפילים וכדומה.

בנוסף, אל עובדת מדי פעם "ניקוי רעלים" בסאונה אינפרה-אדום ניידת של אותה היצרנית, כששוב היא שיתפה תמונה שלה באינסטגרם מכווצת בתוך תיק הסאונה האינפרה אדום האישי שלה. היא גם עברה "דיקור קול הוליסטי לפנים" של Goddess Lashes במחיר של 250 דולר וביקרה אצל קוסמטיקאית ברזילאית לעיסוי ניקוז לימפטי בניסיון להשיג בטן שטוחה יותר - ותמונות הלפני ואחרי מוכיחות שזה בהחלט עובד.

היא גם שיבחה את ד"ר וויל קול, "קטוטריאן" שבסיסו בפיטסבורג. ד"ר וויל אינו רופא מוסמך אך בעל תואר דוקטורט בתזונה. הוא אוהד נלהב של טיפולים במיקרוביוטה צואתית - השתלת פסולת אנושית - שלטענתו יכולה להועיל ל"איזון מערכת החיסון" ובטיפול בהשמנת יתר. הוא גם מחבר הספר Eat Dirt, שמטרתו לטפל ב"דלקות" באמצעות תזונה צמחית מאוד מגבילה.

אל מקפירסון בסאונת אינפרה-אדום אישית. אינסטגרם, ellemacphersonofficial, צילום מסך
אל מקפירסון בסאונת אינפרה-אדום אישית/צילום מסך, אינסטגרם, ellemacphersonofficial
אל מקפירסון עוברת עיסוי ניקוז לימפטי. אינסטגרם, ellemacphersonofficial, צילום מסך
אל מקפירסון עוברת עיסוי ניקוז לימפטי/צילום מסך, אינסטגרם, ellemacphersonofficial

דיאטת אלקליין

"יופי ובריאות הולכים יד ביד", סיפרה אל למגזין "רד", על שערו היא מופיעה כשהיא שוכבת על גזע עץ בבגד ים בחצר האחורית שלה במיאמי במהלך תקופת ההסגר. היא הוסיפה: "גנטיקה יכולה לעזור עד שלב מסוים. כשאת מגיעה לגיל 50, את מבינה שהכול תלוי בדאגה לגופך, בעיקר כשמדובר בתזונה".

כיום אל היא המייסדת והמנהלת הקריאטיבית של חברת WelleCo, המוכרת תוספי תזונה "אלקליים". היא טוענת שהגוף עובד "בצורה אופטימלית" כשה-PH בדם מעט אלקלי. היא נושאת ערכת שתן בתיק שלה כדי שתוכל לבדוק את השתן שלה בכל עת. התוסף "הסופר אליקסיר" שלה, המתואר כ"תוסף הירקות היסודי שלך, שנוצר על ידי רופאים תזונתיים המשתמשים ב-45 מרכיבים מלאים של מזון מלא להזנה ברמה התאית" יעלה לכם 78 דולרים, התה המחוזק שלה יעלה לכם 60 דולרים ועלות קופסת "שקיות המגבירות את יעילותה של מערכת החיסון" עומדת על 106 דולרים. לאחרונה פרסמה אל תמונה של שלגונים שהוכנו באמצעות אבקת האליקסיר שלה. התערובת שלה מורכבת מאורז חום וחלבון אפונה הכולל רימון, קלפ, שבטבט וכורכום.

מדענים נוטים להתעלם מהשימוש ב"דיאטת אלקליין", באומרם שהיא מיותרת ולא מבוססת מדעית. חוקרי סרטן בבריטניה מציינים כי מאזן החומציות בדם מוסדר היטב על ידי הכליות ולא ניתן לשנותו למשך זמן משמעותי באמצעות תזונה. "בוסטר העל" שלה אמור לסייע לליבידו - ואל סיפרה באינסטגרם שלה שזה "באמת עובד", אך הוסיפה הערת אזהרה: 'אם מופיעים סימפטומים ממושכים, יש לפנות לאיש מקצוע בענף הבריאות. תוספי תזונה עשויים לסייע רק אם הצריכה התזונתית שלכם אינה מספקת".

שייקים וירקות

כתבת שיצאה לארוחת צהריים עם אל בשנה שעברה סיפרה: "הסלטים שלנו מגיעים לשולחן ומקפירסון לוקחת את הצלחת שלה לידיים, מביטה אליה ואומרת 'תודה לך, היקום, על האוכל הטוב הזה. אני מרגישה מבורכת להיות כאן ולחלוק איתך. תודה שנתת לי את זמנך היום. תודה לך על האוכל המרהיב הזה שאמא אדמה סיפקה לנו'".

הכתבת מספרת שאל אכלה רק חצי מהרטטוי שלה. היא לא שתתה אלכוהול כמעט 15 שנה והיא צמחונית מאז שעברה ללונדון לפני שש שנים. לדבריה, התזונה שלה בעיקר גולמית. בדרך כלל אל מכינה לעצמה שייק ירוק כבר בשעה 6:15 בבוקר, המורכב מזרעי קנבוס, מים וכמובן - אבקת חלבון סופר אליקסיר שלה. בשעה 10:30 היא תהנה משייק נוסף אם תהיה רעבה, הפעם עשוי מחלב אגוזים ביתי, חצי אבוקדו ואבקה בטעם שוקולד, גם מהליין שלה. ארוחת הצהריים שלה תכלול סלט של קייל, נבטים, מלפפון, כרוב, אבוקדו וזרעי דלעת. ארוחת הערב תהיה גם היא טבעונית.

מקררים נפרדים

ילדיה של אן, פלין בן ה-22 וסיי בן ה-17, מהאקס שלה הכלכלן הצרפתי ארפאד בוסון, גרים עם אמא באחוזה במיאמי ויש להם מקרר נפרד משלה מכיוון ששלה "מריח מירקות", טענו הילדים. היא מנסה לדחוף אותם לשתות יותר מיץ ירוק ומים, אך בסופו של דבר הם נהנים מתזונה נפרדת ומתאימה יותר לילדים. בנה פלין הוסיף: "אמי פרפקציוניסטית, אני לא חושב שזה סוד. זו אחת התכונות הבולטות ביותר שלה. כל מה שהיא עושה צריך להיות ברמה של שלמות".

אל וילדיה מתגוררים באחוזה מפוארת במיאמי אותה רכשה אחרי הפרידה המפתיעה מהמיליארדר ג'ף סופר ב-2017. היא רכשה אחוזה בעלות 8.1 מיליון דולר בקוראל גייבלס, שם הגנים מתהדרים בעצי אלון, תפוזים, מנגו ודקלים. יש שם מגרשי טניס, מרינה משותפת, בריכת מי מלח פרטית ונוף מרהיב לאוקיינוס. בפנים האחוזה כוללת שבעה חדרי שינה בנכס שמתפרס לאורך 743 מטר רבוע. בנוסף, יש לה גם וילה בעלות 22.5 מיליון דולר באיי הארבור שבבהאמה, שם היא מבלה עם הילדים בחג המולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully